איך זה מרגיש לנהוג במרצדס CLS63s AMG מפלצת עם 557 כ”ס

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

עוד יום במשרד: גבע שלנו הצטרף לאירוע נהיגה של מרצדס ונאלץ לבחור לאיזה דגם AMG הוא ייתן בראש קודם

מרצדס CLS63s AMG. צמאה לדריפט. צילום: רונן טופלברג

מאת: גבע מאיר
תמונות: רונן טופלברג

סוף השבוע האחרון הניב תוצאות נאות ביריד המכירות המיוחד שנערך במנחת הבונים. פעם בשנה נערכת כלמוביל יבואנית מרצדס לאירוע נהיגה חוויתי, השנה בחרו במרצדס לשלב את אירוע הנהיגה עם יריד ימי מכירות.

“כלמוביל” שכרה את מועדון התעופה פרדייב בחוף הבונים, הפכה את מסלול ההמראה למסלול מכשולים מאתגר לעשר מפלצות ה- AMG שהגיעו לחגיגה, גרמה להמון מבטים משתאים לנוכח שיירת דגמי הקופה והקבריו של מרצדס, וגם הביאה לאירוע 15 דגמי כביש-שטח לטיול הררי ומיוער.

האירוע השנתי של מרצדס נראה לא רע מהזווית הזו. צילום: רונן טופלברג

אז איך היה?

התבקשתי לבחור מסלול, AMG, קבריו או נסיעת שטח? ההחלטה הקשה נקבעה לבסוף, נעשה את הכול. המארחות הנהנו בחיוך ואמרו אין בעיה, בינתיים תוכל לגשת לדוכן הבופה העשיר ולהתרשם מדגמי מרצדס החדשים, כולם פתוחים ונגישים. עד שנקרא לך לאטרקציה הבאה.

זמן לא רב אח”כ מצאתי את עצמי ספון בבטנה של ספינה מפלצתית, CLS63s AMG, ספינת הדגל שהגיעה לאירוע amg לאתגר המסלול הקיצוני. 5.5 ליטרים של כוח מתפרץ, מנוע V8 המפיק 557 כ”ס, דריכה על הדוושה מעוותת את אבריי הפנימיים ואני משוגר קדימה לצהלות המקלע הכבד הבוקע מהחרטום המוארך.

3 שניות של שיגור לקראת שורת הקונוסים הראשונה, בלימה חזקה, ה-CLS63s עוצרת בחדות תודות לבלמים האגרסיביים, הפנייה העברת משקל, גז וקדימה למכשול הבא.

מנוע V8 עם 557 כוחות סוס, 3 שניות של שיגור. צילום: רונן טופלברג

היה יום גשום, מפלצות ההנעה האחורית כמו מרצדס S63 AMG הקבריו הפתוחה, לא קיבלו אישור לצאת למסלול, השליטה עליהן בתנאים האלה תהיה קרובה לבלתי אפשרית, כך חיים מדריך הנהיגה מאתר השטח הישראלי 4X4, בהנהלתו עופר אוגש שניצח על האירוע בהצלחה רבה.

בתוך ה-CLS63s, הלב דופק חזק, ההנעה כפולה בחלוקה של 70% לגלגלים האחוריים ו- 30% לקדמיים להגברת האחיזה, דריכה חזקה מדי מצידי על הגז שולחת את קצוות הספינה לכיוונים שונים בהחלקה צווחנית (שתוכננה מראש), תיקוני הגה זריזים תוך איבוד שניות יקרות וחזרנו לקו הרצוי.

מסלול ה- AMG המאולתר היה מתיש, סביבנו מצאתי מספר דגמי קצה ביניהם A45 AMG, ומגוון צבעוני מסדרות C, ו-E של חטיבת השיפורים שעשו המון רעש והמון רושם חיובי ללקוחות הפוטנציאלים שקיבלו הזמנה לאירוע הייחודי.

הפסקה קטנה, דגמי מרצדס יד שנייה עמדו מחוץ להאנגר, נקיות שמורות ומבריקות, גם הן עמדו למכירה בעסקאות טרייד או שלם וסע, ע”פ סוכני המכירות ישנן עסקאות והאירוע הניב תוצאות מכובדות.

מרצדס CLS63s. צילום: רונן טופלברג

דגמי הקבריו הפתוחות ודגמי הקופה מסדרות C ו- E עמדו לרשותנו, הטיפוס לבית אורן הגביר את הקצב מעיקול לעיקול, ובהחלט הרגשנו את היכולות הדינמיות של המכונות היפות הללו. הפסקה לחילוף, מצאתי את עצמי בקבריו פתוחה, מאחורי משענת הראש ישנו פתח אוויר חם המחמם את העורף, שחס וחלילה לא נתקרר, בכל זאת יום גשום.

תוך כדי נהיגה מהנה לנוף מרהיב הגשם החל מטפטף, עצרנו בצד, לחיצה על כפתור והרובוטריק שלנו סגר את הגג. החלפה נוספת והישיבה בצד הנוסע מאפשרת שיטוט במערכת המולטימדיה העשירה, משחק בכיסאות החשמליים וכמובן חימום הכיסא (וכיסא הנהג, סליחה ששי כהן).

קצת קבריו לנשמה. צילום: רונן טופלברג

ועכשיו קצת שטח
(מה אנחנו לא עושים בשבילכם…)

האטרקציה השלישית הייתה אתגר נסיעת השטח שהורכב ממספר דגמי ה-GL של מרצדס. לנסיעת השטח הצטרפו מספר דגמי קופה עם או בלי חבילות שטח, דגם הדגל היה רכב השטח הגדול והיוקרתי של מרצדס GLS350d, שהוביל את השיירה והוכיח שגם מרצדס יודעת לרדת לשטח אמיתי, עם אפשרויות הגבהה של המתלים ובחירת תנאי הדרך.

ביער עופר עצרנו להפסקת קפה עם עמדת פיתות דרוזיות וכיבוד קל. הדרך חזרה הייתה דרך בוצית ומאתגרת ועברה בשלום, כל דגמי הכביש-שטח של החברה נתנו הופעה מרשימה בשטח וכמובן בכביש.

לאחר יום מתיש של חוויה ייחודית שרק מרצדס יודעת לעשות נשאר לנו לקוות שיצרנים נוספים ייקחו דוגמא מהאירוע החוויתי ויפנו לקהל הלקוחות הפוטנציאליים שלהם בצורה הזו בדיוק ואולי קצת יותר. ע”פ סוכני המכירות התוצאות יפות.

אירוע הנהיגה השנתי של מרצדס. צילום: רונן טופלברג
follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “איך זה מרגיש לנהוג במרצדס CLS63s AMG מפלצת עם 557 כ”ס”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two × one =