גרסה חדשה לרכב הפנאי שטח סקודה קודיאק – מנוע דיזל 4X4

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סקודה מחזקת את ליין הקודיאק ומשווקת גרסת מנוע נוספת - דיזל 2.0 ליטר 4X4 עם 190 כ"ס

סקודה קודיאק 4X4. צילום: CARICOS.COM

ביצועים

גרסת הדיזל 4X4 בנפח 2.0 ליטר מציעה הספק מרבי של 190 כ”ס המושגים בין 3,500 ל-4,000 סל”ד, מומנט של 40 קג”מ המושגים בין 1,750 ל- 3,250 סל”ד ונתון תאוצה העומד על 9.1 שניות. מנוע זה בעל הנעה כפולה, תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שבעה הילוכים DSG, וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 5.7 ליטר למאה ק”מ.

סקודה קודיאק דיזל 4X4 מוצע בשתי רמות גימור:
Exclusive – הכוללת מערכת DCC המאפשרת שילדה דינמית עם התאמה אופטימלית של התנהגות הרכב לאופי הנהיגה או למצב הכביש – בזכות 5 מצבי נהיגה שונים הקיימים במערכת: מספורטיבית ודינמית עד למהירות שיוט רגועה. עבור הנוהגים בשטח, גרסת ההנעה הכפולה של הסקודה קודיאק, מציעה שורה של עזרים טכנולוגיים ובטיחותיים לטובת נסיעת שבילים ושטח רגועה ובטוחה.

כפתור ה-Off Road מכניס לפעולה את מערכות הבקרה לסיוע בנסיעת שטח כגון סייען נסיעה בירידה ובקרת מדרון, לירידה בטוחה יותר בשטח, כשגם מערכות הבטיחות ביניהן ה-ABS וה- ASR משתנות בהתאם לנסיעת השטח.

מערכת המולטימדיה כוללת בנוסף אינפורמציה נדרשת לנסיעה בשטח כדוגמת מצפן, גובה סרן קדמי, זווית הגה ועוד.

סקודה קודיאק. צילום: CARICOS.COM

סקודה קודיאק, רכב פנאי שטח, מציע עיצוב מלוטש ואלגנטי, מרחב פנים גדול, לצד נוחות, חדשנות טכנולוגית ומערכות בטיחות מתקדמות. כל דגמי הקודיאק מגיעים עם חבילת בטיחות מתקדמת, המוצעת כסטנדרט, וכוללת בין היתר:
מערכת Front Assist המאטה את הרכב עד כדי בלימת חירום, מערכת Lane Assist המתריעה על סטייה מנתיב ומבצעת תיקון אקטיבי, ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית, Adaptive Cruise Control השומרת על מרחק מוגדר מכלי הרכב מקדימה. גרסת ה- Exclusive מציעה בנוסף גם ניטור שטח מת בזמן נסיעה לאחור.

מערכות סיוע מתקדמות לנסיעה בשטח. צילום: CARICOS.COM

רמת גימור Style כוללת פנסי ערפל בחזית ופנסי LED מלאים מקדימה ואחורה, מושב נהג קדמי חשמלי מלא, ריפוד אלקנטרה משולב עור, חיישני לחץ אוויר בצמיגים וחיישן גשם, מפתח חכם KeyLess המציע פתיחת הרכב ללא מפתח והנעה באמצעות כפתור, מערכת Fatigue Detection המתריעה על עייפות, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית.

מערכת Start&Stop לצד בלם יד חשמלי המאפשר שימוש בפונקציית ה-Auto Hold, הגה כולל כפתורי בקרת שמע, משענת יד מרכזית עם תא אחסון, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת שלושה אזורים, תא כפפות כפול (עליון ותחתון) מראות צד מתקפלות חשמלית עם הפשרת אדים, חיישני חניה אחוריים מקוריים, טבעת גרירה מלפנים ומאחור.

מערכת תאורה מסוג “Coming Home Leaving Home”, ספי כניסה כרום קדמיים ואחוריים, חישוקי 18′, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם תצוגה במערכת השמע, פתיחה וסגירה חשמלית של תא המטען, דוושות הילוכים מגלגל ההגה, חבילת תאורת LED פנימית המוצעת בעשרה צבעים, MaxiDot מחשב דרך וצג נתונים דיגיטלי צבעוני ועוד.

רמת גימור Exclusive מציעה בנוסף מצלמת 360°, חיישן “פדאל וירטואלי” המיועד לפתיחה וסגירה של תא מטען באמצעות רגל מתחת לפגוש אחורי, מערכת סיוע חנייה במקביל ובניצב למדרכה, גג שמש פנוראמי חשמלי עם זכוכית כהה, ריפוד מושבים עור מלא, חישוקי 19′, מערכת שמע Canton הכוללת 12 רמקולים עם 6 קדמיים, 4 אחוריים עם רמקול 3D בלוח המחוונים, וסאבוופר 200W בתא המטען.

לחובבי הסאונד והמולטימדיה, מוצע כסטנדרט בכל הגרסאות ממשק Smart Link, המציע אפשרויות חיבור שונות בין מכשיר הסמארטפון האישי למסך המגע של מערכת המולטימדיה המקורית של הרכב. המערכת מאפשרת חיבור בין מערכות ההפעלה: Mirror link, Car play by Apple ו-Android Auto by Google (למכשירים תומכים).

מערכת המולטימדיה של המכונית מציעה טכנולוגית Touch עם שורה של פונקציות: תמיכה בקבצי MP3, דיבורית BT הכוללת יכולת השמעת קבצי אודיו A2DP, כרטיס SD עד 32 ג’יגה, USB  ו-8 רמקולים.

מחירים:
סקודה קודיאק ברמת גימור Style, מנוע דיזל בנפח שני ליטר 4X4, החל מ-238,990 ₪
סקודה קודיאק ברמת גימור Exclusive, מנוע דיזל בנפח שני ליטר 4X4, החל מ-254,990 שקלים.

גרסה זו מתווספת לגרסאות ה-1.4 ליטר TSI
2.0 ליטר TSI
וגרסת הדיזל 2.0 ליטר TDI בהנעה קדמית.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 + three =