השקה: טויוטה קאמרי היברידית החדשה ב-175,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

דור חדש למכונית המנהלים הפופולרית טויוטה קאמרי. הקאמרי תשווק בגרסה היברידית, החל מ-175,000 ₪

טויוטה קאמרי היברידית 2018

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מודיעה היום על תחילת שיווק טויוטה קאמרי החדשה. הדור השמיני של אחד הדגמים הפופולריים של טויוטה בכל הזמנים, המבוסס על פלטפורמת  TNGA החדשה של היצרן, כולל חידושים ושיפורים רבים החל מהמרכב והמנוע, דרך העיצוב החיצוני, העיצוב הפנימי, מערכות המולטימדיה והאבזור.

מכונית המנהלים הגדולה של טויוטה זכתה בתואר מכונית הנוסעים הנמכרת ביותר בארה”ב במשך 16 שנה ברציפות (ובסה”כ ב- 19 מתוך עשרים השנים האחרונות).

מנוע וביצועים

הקאמרי החדשה תשווק בישראל בגרסה ההיברידית בלבד, המשלבת בין מנוע בנזין חדש בנפח 2.5 ליטר למנוע חשמלי המייצרים הספק משולב של 208 כ”ס. למנוע החדש מערכת הזרקת דלק ישירה ונצילות טרמית גבוהה במיוחד של כ- 40%.
נתוני תצרוכת הדלק של הקאמרי ההיברידית עומדים על 22.2 ק”מ לליטר בנסיעה משולבת עבור דגם ה- LE (אשר יצויד בסוללת ליתיום יון), או 19.6 ק”מ לליטר בנסיעה משולבת בדגם XLE (אשר יצויד בסוללת ניקל מטאל).

טויוטה קאמרי החדשה נהנית מיתרונות הארכיטקטורה העולמית החדשה של טויוטה – פלטפורמת ה-TNGA. מרכב הרכב קשוח הרבה יותר וקל יותר מזה אשר שימש את הדגם היוצא, ולפיכך מציע יכולות דינמיות משופרות וחוויית נהיגה מהנה יותר, דגמים נוספים המיוצרים בהתאם לארכיטקטורת TNGA הינם C-HR TOYOTA והדור הרביעי של הפריוס

דור חדש לטויוטה קאמרי. החל מ-175,000 ש"ח

עיצוב

מכונית המנהלים הפופולרית מציגה עיצוב חיצוני בולט ומודגש יותר, בעלת חזית עוצמתית הכוללת גריל המייצר נוכחות חזקה, שילוב אלמנטים ספורטיביים ופתחי אוורור גדולים וכן יחידות תאורה קדמית חדשות. הקאמרי החדשה רחבה יותר ב-19 מ”מ ונמוכה יותר ב-30 מ”מ ביחס לזו היוצאת ובסיס הגלגלים גדל ב- 49 מ”מ. אורכה  נשאר כמעט כפי שהיה עם תוספת של מ”מ אחד בלבד. מידות הדגם החדש: אורך של 4,880 מ”מ, רוחב של 1,840 מ”מ, גובה של 1,445 מ”מ ובסיס גלגלים של 2,825 מ”מ.

טויטה קאמרי החדשה מציעה סביבת נהג מרווחת ונוחה מאי פעם, לצד מרחב ישיבה גדול מאחור ומערכת ישיבה סלונית, כיאה למכוניות המנהלים המובילות בקטגוריה.

אבזור

שדרוג משמעותי מורגש גם בפנים הרכב, תא הנוסעים מציע חומרים איכותיים ומוקפדים הכוללים, בין היתר, מסך מגע “8 המוטמע בפאנל שקוף בקונסולה המרכזית, מסך TFT “7 בלוח המחוונים וכן תצוגת נתונים עילית על השמשה בגודל של “10.
בדגם קאמרי XLE משולבים גם 10 רמקולים JBL, משטח טעינה אלחוטית לסמארטפון –האבזור העשיר כולל, בנוסף גם חלון שמש  sunroof חשמלי, חימום מושבים קדמיים, כיוונון חשמלי של מושבים קדמיים ושל משענת גב תחתון במושב הנהג, הגה מצופה עור וריפוד עור מהודר.

תא נהג טויוטה קאמרי היברידית חדשה

בטיחות

הקאמרי החדשה תוצע עם מערכת הבטיחות המקורית האוטונומית של טויוטה Toyota Safety Sense הכוללת בין היתר, מערכת קדם התנגשות, הכוללת זיהוי כלי רכב והולכי רגל ובלימה אוטונומית בעת הצורך, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב ומערכת אורות גבוהים אוטומטית. בנוסף הקאמרי מצוידת בשלל מערכות בטיחות בהן: מערכת לחלוקת עומס בלימה (EBD), מערכת לתגבור הבלימה (BA), מערכת בקרת משיכה (TRC), בקרת יציבות (VSC), חיווי לניטור לחץ אוויר בצמיגים, חגורות בטיחות קדמיות מתכווננות, הגה קורס בעת התנגשות וקורות פלדה כפולות בדלתות.

הרכב מצויד ב- 10 כריות אוויר וזוכה לדירוג המרבי, 5 כוכבים, במבחני הריסוק של ה- NHTSA (תקן הבטיחות האמריקאי הקאמרי זוכה לציון 7 נקודות בדירוג הבטיחות של משרד התחבורה הישראלי ולציון ירוק 2.

טויטה קאמרי החדשה תוצע בשתי גרסאות:
•    Camry Hybrid LE – החל ממחיר של – 175,000 ש”ח
•    Camry Hybrid XLE – החל ממחיר של – 195,000 ש”ח

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eight + 19 =