השקה: יונדאי קונה הקרוסאובר הקומפקטי החדש של יונדאי

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

כלמוביל משיקה את הקרוסאובר הראשון של יונדאי בקטגוריית הג'יפונים העירוניים - יונדאי קונה. החל מ-133,900 ש"ח

עיצוב צעיר וייחודי. יונדאי קונה קרוסאובר עירוני

כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל משיקה את היונדאי קונה, רכב הפנאי – שטח החדש בקטגוריית ה-SUB-Compact SUV המיוצר על גבי פלטפורמה חדשה של היצרן ומייצג דור חדש בכל הקשור לעיצוב, בטיחות ביצועים ואבזור. ה”קונה” ישווק בישראל במחיר של 133,900 ₪ לדגם ה-Premium המגיע עם רמת הבטיחות הגבוהה ביותר.

מנוע וביצועים

יונדאי קונה, רכב הפנאי שטח החדש בעל מנוע טורבו Gamma 1.6T-GDI עוצמתי המשודך לתיבת הילוכים DCT יעילה ומתקדמת בעלת 7 הילוכים. שילוב זה מייצר 177 כ”ס ומומנט של 27 קג”מ המושג כבר ב-1500 סל”ד. נתונים אלה, יחד עם מערכת הנעלה כפולה חכמה מספקים ליונדאי קונה נתון האצה מרשים של 7.9 שניות בזינוק מ-0 ל-100 קמ”ש (הנתון הטוב ביותר בין רכבי הפנאי עד למחיר של 210,000 ₪), ומהירות מקסימלית של 205 קמ”ש.

שלושת מצבי הנהיגה בקונה (ספורט, רגיל ואקו) הופכים את ה-SUV הקומפקטי למותאם לכל דרישות הנהיגה. מצב ספורט יספק ביצועים נטולי פשרות, לצד נסיעה יום יומית רגועה במצב “רגיל”, וחסכון מקסימאלי במצב “אקו”.

צריכת הדלק על פי נתוני יצרן ובבדיקות מעבדה עומדת על 12.5 ק”מ לליטר בנסיעה עירונית, 16.6 ק”מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-14.9 ק”מ לליטר בנסיעה משולבת. לקונה ציון ירוק 12 ופליטת CO2 153 גרם לק”מ.

מנוע 1.6 ליטר טורבו עם 177 כ"ס. יונדאי קונה

ליונדאי קונה מרחב פנים נדיב לצד יכולות אחסון מרשימות. המושבים האחוריים המפוצלים מתקפלים ומשלבים רצפת העמסה דו-מפלסית המאפשרת גישה קלה לאחסון אופניים, גלשן ואביזרים נוספים. אורכו של ה”קונה” 4,165 מ”מ, רוחבו 1,800 מ”מ, גובהו 1,565 מ”מ ומרווח הסרנים עומד על 2600 מ”מ מהנדיבים בקטגוריה. ליונדאי קונה מרווח גחון של 1,700 מ”מ ותנוחת ישיבה גבוהה לטובת ראות מירבית לנהג, נוחות מרבית ובטיחות.

בטיחות אקטיבית:

הקרוסאובר החדש קובע סטנדרט חדש בקטגוריית ה-Sub-Compact SUV ברמת הבטיחות ומגיע עם מגוון מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט בשתי רמות הגימור,  Premiumו- Supreme:  

FCA- מערכת בלימה אוטונומית במצבי חירום הכוללת מערכת להתראה טרום התנגשות חזיתית.
LKA –
באמצעות זיהוי סימני הכביש מסייעת המערכת במניעת סטייה מקרית מהנתיב על ידי תיקון היגוי והזזה אוטונומית של הגה הרכב.
DAW- מערכת התראת קשב לנהג (Driver Attention Warning). מערכת המנטרת את התנהגות הנהג ובמקרה הצורך מדליקה התרעה בלוח השעונים הכוללת הצעה להפסקת הנהיגה והתרעננות.
מערכות רדאר המסייעות גם לזיהוי רכבים בשטח מת (BCW). והתראה על רכב חוצה מאחור (RCCW).


בנוסף כוללים שני הדגמים 6 כריות אוויר, ESC- מערכת בקרת יציבות אלקטרונית, TCS-  מערכת בקרת משיכה, ROP- מערכת מניעת התהפכות, DBC- מערכת בקרת בלימה במורד, ABS – מערכת למניעת נעילת גלגלים בבלימה, HAC- מערכת סיוע לזינוק בעליה ESS – איתות בלימת חירום, TPMS- מערכת לניטור  לחץ אוויר בצמיגים עם תצוגה חכמה לכל גלגל בנפרד ו-EBD, מערכת אלקטרונית לחלוקת כוח בלימה.

בין המרווחים בקטגוריה
בין המרווחים בקטגוריה
לא חסכו באבזור נוחות ובטיחות

אבזור

ליונדאי קונה אבזור עשיר כבר בדגם ה-Premium הכולל מערכת מולטי-מדיה מקורית של היצרן. מדובר במערכת המשלבת גישה ל-Apple CarPlay ו-Android Auto על גבי מסך צף חדשני בגודל 7 אינץ’ עם יכולת מעבר למערכת ה- Connected Car של כלמוביל עם ניווט WAZE ושלל אפליקציות נוספות, דיבורית Bluetooth, מצלמה אחורית מקורית ושליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה.

בנוסף רמת גימור כוללת גם הגה מצופה עור, כיוון הגה לגובה ולעומק, ספויילר מקורי עם תאורת בלם, מחשב דרך, מערכת בקרת אקלים, קיפול מראות אוטומטי, מראות בצבע הרכב, פנסי איתות במראות, נעילה מרכזית, חלונות חשמל, חיישן אורות, מפתח שלט, תאורת יום DRL, מסילות גגון וחישוקי סגסוגת קלה.

הדגם הבכיר, Supreme כולל גוון שונה בגג הרכב, מפתח חכם המאפשר התנעה וכניסה ללא מפתח, פנסי ערפל קדמיים וחישוקי סגסות קלה בגדול 18″. בנוסף, משטח טעינה בטכנולוגיית QI; טעינה אלחוטית לסמארטפון ללא צורך בכבלים עם מגוון פיצ’רים חדשים; המערכת מציינת מתי הטלפון נטען במלואו, ותזכיר לנוסעים לקחת את הטלפון בעת היציאה מהרכב.

מערכת ה- Connected Car

ה-Connected Carשל כלמוביל אשר מתווספת למערכת המקורית של היצרן משלבת מערכת חדשה בדור 4 LTE)) אשר כוללת מסך 7 אינץ’ גדול וחוויתי. המערכת מאפשרת לנוסעים ליהנות מגלישה ברשת, יכולת הפעלה משולשת הכוללת את גלגל ההגה, מסך המגע וכפתורי ההפעלה עם עדכוני תוכנה וקבלת יישומים.

מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד “רצה” על גבי מערכת המולטימדיה שברכב ומספקת בין היתר Hot Spot לגלישה באינטרנט ברכב וכן מצלמת נסיעה לאחור. בנוסף, דיבורית Bluetooth, ניווט הכולל מערכת WAZE וחניה באמצעות האפליקציות סלופארק ופנגו.

בונים עלי. יונדאי קונה הקרוסאובר החדש של יונדאי

דוידי פיאמנטה, מנכ”ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל מציין :ה”קונה” אשר מושק היום בישראל מבטא היטב את האסטרטגיה של כלמוביל הכוללת טכנולוגיות חדשות והנעות מתקדמות לצד סטנדרט חדש בבטיחות. אסטרטגיה אשר מיושמת בכל דגמי יונדאי העתידיים. אנו מאמינים כי דגם זה ימשוך קהל חדש למותג ויהיה אחד הדגמים המובילים והאסטרטגיים של יונדאי בשנים הקרובות.

יונדאי מסיימת את שנת 2017 במקום הראשון במספר מסירות הרכב בישראל בשנה מאתגרת ותחרותית ופותחת את שנת 2018 עם כ-5 דגמים חדשים אשר יבואו לידי ביטוי בקרוב מאוד בשוק הישראלי”. הוסיף.

קונה “פרימיום” – 133,900 ש”ח
קונה “סופרים” – 139,900 ש”ח

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two × 4 =