השקה: ניסאן קשקאי החדשה החל מ-129,990 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ניסאן העולמית משיקה את ניסאן קשקאי החדשה באירופה ובישראל. המחיר לצרכן החל מ-129,990 ₪

מה חדש בניסאן קשקאי 2018

ניסאן קשקאי החדשה, זוכה לעיצוב חדשני ויוצא דופן, טכנולוגיה מתקדמת, נוחות נהיגה מקסימלית ושדרוגים משמעותיים המעניקים לו אופי יוקרתי יותר.

השדרוגים מתמקדים בארבעה תחומים:

– עיצוב חיצוני חדש ועכשווי
– איכות ונוחות גבוהות יותר בתא הנוסעים
– ביצועי נהיגה דינמיים
– טכנולוגיות חדשות וייחודיות של ניסאן Intelligent Mobility.

שינויים המבוססים על תובנות משנאספו מצרכנים ומשוב מלקוחות, ונועדו לחזק את מעמדו של קשקאי כמוביל בפלח השוק.

רמות גימור

ניסאן קשקאי החדשה מגיעה בשלוש רמות גימור – Acenta Acenta-Tech ורמת הגימור Tekna, שנחשבת לדגם האולטימטיבי והיוקרתי ביותר של קשקאי.

רמת הגימור Tekna מציעה אבזור עשיר ויוקרתי כסטנדרט. בתא הנוסעים כולו, מושבים יוקרתיים חדשים, מרופדים בעור ‘נאפה’ איכותי בתפירה תלת-ממדית מהודרת.

מושב הנהג מצויד בכוונון פנאומטי, בעל בקרה חשמלית עם ארבעה כיוונים של תמיכה לגב התחתון – לראשונה בניסאן אירופה.

המושבים הקדמיים ברכב עוצבו מחדש, החל מרמת הגימור Acenta-Tech ואילך. כעת הם מצוידים בכרית ארוכה וגב מושב גבוה יותר, שוליים מעוצבים לסביבה מרווחת בתא הנוסעים, תחושה אוורירית לנוסעים וראות טובה יותר ליושבים מאחור. הגב של המושבים הקדמיים עוצב מחדש עם חיפוי פלסטיק חדש ועמיד בפני שריטות, הגימור הדק יותר משפר את מרווח הברכיים ליושבים במושב האחורי. ברמת הגימור הבסיסית נוסף ריפוד בגימור חדש ועמיד יותר למושבים .

מערכת המולטימדיה המקורית שזמינה החל מרמת הגימור Acenta -Tech ואילך, שופרה גם היא. המערכת כוללת צג מגע 7″, עם ממשק משתמש חכם ועיצוב חדש.

תא הנוסעים המרווח של קשקאי הופך אותו לרכב רב-תכליתי לעד חמישה נוסעים, עם פתרונות אחסון חכמים ותפקודים שימושיים ליחידים, זוגות ומשפחות. אזור המטען גמיש במיוחד, עם קיבול של 410 ליטר שאפשר להגדיל עד 1,598 ליטר כאשר מקפלים את המושבים האחוריים, ביחס פיצול של 60:40 למצב שטוח. אזור המטען מצויד במערכת רצפת אזור מטען גמישה, אשר מאפשרת לכוונן מערך של מדפים וחוצצים בעד 18 תצורות שונות.

מראה חיצוני

השיפורים הדרמטיים ביותר בוצעו בעיצוב החיצוני של הניסאן קשקאי. שדרוגים היוצרים מראה חדש ועכשווי – עיצוב שבניסאן מכנים ‘דינמיות יוקרתית’.

החזית של הקשקאי עוצבה מחדש במלואה – עיצוב חדש של מכסה תא המנוע במבנה המזכיר צדפה.
פגוש קדמי חדש בתוספת של פתחי אוויר בכל צד המסייעים לקרר את המנוע.

בחלק המרכזי של פתחי האוויר הותקנו שני פסי נוי חדשים במבנה אופקי, לפסי הנוי גימור שחור בדגמי Acenta וגימור כסף החל מדגמי Tech -Acenta ואילך. פנסי הערפל הקדמיים מוטמעים בצורה חלקה ובמיקום נמוך יותר – מוצעים כסטנדרט החל מרמת הגימור הבסיסית ואילך.

בלב העיצוב החדש של חזית קשקאי מככבת הפרשנות העדכנית ביותר לעיצוב ה-‘V-motion’, אשר מקיפה את הסמל החדש של ניסאן בגימור שטוח, זאת משום שמותקן מאחוריו רדאר משודרג המהווה חלק ממערכת הבלימה החכמה במקרה חירום (FEB) של הקשקאי. הגימור השטוח מאפשר לגלי הרדאר לעבור את הסמל ללא הפרעה.

המצלמה הקדמית מותקנת במסגרת הכרום הקדמי והודות לתכנון החכם של ניסאן כמעט ולא ניתן להבחין בה. מצלמה זו הינה חלק מהמערכת החדשנית של ניסאן הכוללת 4 מצלמות חנייה לראייה של – 360°.

הפנסים הראשיים עוצבו מחדש:
רמות הגימור Acenta ו-Acenta-Tech מצוידות בפנסי הלוגן אשר להם נוספה תאורת נסיעה ביום בעיצוב חדש דמוי ‘בומרנג’ והם מצוידים בתשע נוריות LED (במקום שש עד כה) ובעדשה עבה יותר.

בהתאם למהירות הנסיעה ופקודות ההיגוי. זהו השימוש הראשון במערכת AFS בשילוב עם סייען אלומת אור גבוהה בדגמים של ניסאן באירופה. המערכת מספקת תאורה טובה יותר בפניות, ראות טובה יותר ונסיעה בטוחה יותר.

תשומת הלב לפרטים היא אחד המאפיינים הבולטים של קשקאי המשודרג, והיא ניכרת במיוחד בחיישני החנייה האחוריים. בעבר הם היו מותקנים בפגוש, אך לא היו לגמרי בקו אחד עם פני השטח. כעת הם משולבים היטב, בקו אחד עם פני השטח.

רמת הגימור Tekna מצוידת בפנסי LED מלאים גם להם נוספה תאורת נסיעה ביום בעיצוב דמוי ‘בומרנג’, אשר מגיעה עד לחלק העליון של יחידת הפנס. האלומה הנמוכה כוללת כעת מערכת תאורה קדמית אדפטיבית (Adaptive Front Lighting System – AFS). המערכת פועלת כתאורת פנייה דינמית

במבט מהצד, השיפורים בקשקאי באים לביטוי במערך חדש של חישוקי סגסוגת יוקרתיים, בקוטר של 17, 18 או 19 אינץ’. כולם עוצבו לאווירודינמיות אופטימלית על מנת להפחית את מקדם הגרר.

בעקבות השינויים גדל האורך הכולל של קשקאי ב-17 מ”מ – מ-4,377 ל-4,394 מ”מ. הרוחב (1,806 מ”מ) והגובה (1,595 מ”מ) נותרו ללא שינוי.

בטיחותית יותר בזכות מערכות בטיחות מתקדמות. ניסאן קשקאי

נוחות נסיעה

הושם דגש על תנודות רגועות יותר של המרכב ועל בלימת זעזועים משופרת. שיפורים אלה הושגו הודות לכוונון מחודש של בולמי הזעזועים ושיפור רכיבי הגומי. הקשיחות של המוט המייצב הוגדלה על מנת לשמור על ביצועי ההתנהגות. תנודות המרכב הופחתו הודות לשינויים במערכת Active Ride Control של הרכב.

באשר להיגוי, טכנולוגיה חדשה המכונה Active Return Control מבטיחה שגלגל ההגה ישוב למרכז בצורה טבעית יותר ויעניק דיוק רב יותר בנהיגה. המכלול שמאחורי גלגל ההגה החדש כולל בולם זעזועים דינמי, שמפחית את הרעידות המגיעות לידי הנהג.

כמו כן, נעשו שיפורים בבידוד רעשים, ברעידות ובנוקשות ברכב. חומר נוסף לבידוד רעשים וחומרים איכותיים יותר נוספו בתוך הדלתות הקדמיות ומאחורי קשתות הגלגלים האחוריים. אטמים נוספים שולבו בדלתות הקדמיות, וזכוכית החלונות בדלתות האחוריות עבה יותר – 3.85 מ”מ במקום 3.15 מ”מ – לשיפור החוויה של הנוסעים מאחור.

כתוצאה מכך פחתו רעשי הדרך והרוח בתא הנוסעים של כל דגמי קשקאי. גם חדירת הרעש של מנוע הדיזל בנפח 1.6 ליטר הופחתה, הודות לשיפורים בכיול של חטיבת הכוח.

שקט, מאובזר ונוח יותר. תא נוסעים ניסאן קשקאי החדשה

Intelligent Mobility של ניסאן, היא שם כולל לטכנולוגיות המתקדמות של המותג, שנועדו להעניק לנהגי ניסאן תחושה רבה יותר של ביטחון וריגוש תוך שיפור הבטיחות בדרכים.

מערכת בטיחות להתרעה בפני תנועה חוצה מאחור אשר מצמצמת את הסכנה של פגיעות במהירות נמוכה ביציאה מחנייה בנסיעה לאחור, זמינה עכשיו לראשונה. אם הנהג מנסה לנסוע לאחור בזמן שמתגלה רכב מתקרב, המערכת מפיקה התראה חזותית וקולית.

מערכת בטיחות לזיהוי בשטח “מת” מבוססת כעת על נתוני רדאר במקום על תמונות מצלמה, ולכן היא פועלת בטווח רחב יותר והגילוי מדויק יותר.

ערכת זיהוי תמרורי תנועה, מערכת להתרעה בפני עייפות נהג, מערכת עזר לחנייה אוטומטית, 4 מצלמות לתצוגה היקפית °360 ומערכת בטיחות לבקרת סטייה מנתיב.

אחת הטכנולוגיות החדשות בקשקאי מכונה Stand Still Assist SSA. טכנולוגיית SSA מחזיקה את הרכב במצב נייח במשך עד שלוש דקות, ולאחר מכן מופעל בלם החנייה באופן אוטומטי. טכנולוגיית SSA פועלת במעלה, במורד וגם בדרך מישורית, והיא מאפשרת לנהג להסיר את הרגל מדוושת הבלם. הטכנולוגיה משפרת את הבטיחות, מגבירה את הביטחון של הנהג ומפחיתה את העייפות. נורית ירוקה בלוח המחוונים מציינת כי המערכת פועלת.

ניסאן קשקאי החדשה שומרת על חמשת כוכבי הבטיחות שהשיגה במבחני Euro NCAP בשנת 2014.

גרסאות מנוע

1.2 טורבו בנזין, הנעה קדמית, 115 כ”ס, תיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים
1.2 טורבו בנזין, הנעה קדמית, 115 כ”ס, תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים
1.6 טורבו דיזל, הנעה קדמית, 130 כ”ס, תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים

מחיר השקה ניסאן קשקאי החדשה:

קשקאי 1.2 טורבו בנזין ידני החל מ- 129,990 ₪
קשקאי 1.2 טורבו בנזין אוטומטי החל מ- 143,990 ₪
קשקאי 1.6 דיזל אוטומטי החל מ- 153,990 ₪

חברת קרסו מוטורס תחל השבוע בשיווק הקשקאי החדש, במקביל להשקה הבינלאומית של ניסאן. 150 הרכבים הראשונים מהדגם החדש שהגיעו ארצה, יוצאו בשלב הראשון ללקוחות ניסאן בלבד בהטבה בלעדית ומיוחדת.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two + 19 =