לובינסקי תחל במכירת קדם השקה לקרוסאובר החדש של מותג MG – במחיר 100,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

הקרוסאובר הראשון מבית MG, ה-ZS ימכר בארץ במכירת קדם השקה, בכ-100,000 ש"ח

קבוצת לובינסקי תחל במכירת קדם השקה עבור הקרוסאובר הראשון מבית MG, ה-ZS. רכב זה מושק בארץ בהשקה עולמית במקביל להשקה בבריטניה. הדגם מייצג קפיצת מדרגה בהיצע המכוניות בסגמנט B-SUV בישראל ומהווה עידן חדש עבור המותג בהיבט העולמי בכלל והישראלי בפרט.

הקרוסאובר החדש פונה אל שוק הרכב הצומח ביותר בישראל, רכבי הפנאי הקומפקטיים (B-SUV) ובעזרת ממדים נדיבים, אבזור עשיר מקורי  ומחיר אטרקטיבי במיוחד, MG ZS צפוי להיות תחרותי מאוד בשוק הרכב בישראל.

MG ZS קרוסאובר חדש ב100,000 ש"ח

MG ZS החדש בעל נוכחות עיצובית ויוקרתית, חזית מרשימה ובעלת נוכחות עם גריל רחב עליו מוטבע סמל MG ומצדדיו יחידות תאורת ‘לד’, ממשיך בפרופיל גבוה ושטח חלונות גדול וחלק אחורי נאה עם יחידות תאורת ‘לד’ ופגוש בולט ומודגש.

תא הנוסעים המרווח של ה-ZS MG ממשיך את הקו העיצובי היוקרתי, ברמת איכות גבוהה וירידה קפדנית לפרטים. חומרי הדיפון רכים ונעימים למגע, המושבים ברמת אבזור NET מגיעים עם בד איכותי ובדגמי NET-UP מושבים דמוי עור, גלגל הגה מעוצב מצופה עור ובעל שליטה ובקרה על מערכת המולטימדיה ומציעים נוחות גבוהה גם בנסיעות ממושכות ומרחב המחיה נדיב במיוחד ביחס למקובל בקבוצה, הודות לבסיס גלגלים שנפרש על פני 258.5 ס”מ.

תא נהג מאובזר. MG ZS
מרווח פנים מכובד. קרוסאובר MG ZS

נוסעי הרכב ייהנו ממספר רב של תאי אכסון ושלל שקעי טעינה (USB ו-12 וולט) ומתא מטען בנפח של 448 ליטר ועד 1,375 ליטר בעת קיפול והשטחת שורת המושבים האחורית. במרכז הדשבורד ממוקם מסך מגע למערכת מולטימדיה המציעה ממשק (MirrorLink) מלא וקישור לסמארטפון (Apple CarPlay) המספקת איכות שמע גבוהה.

MG-ZS תצויד בגג שמש פנורמי על כל אורך הגג מלווה בווילון פנימי להצללה המאפשרים פתיחה והזזה חשמלית. כלי הרכב יוצעו במגוון של 5 צבעים ססגוניים ומושכים.

MG-ZS ישווק בישראל עם מנוע בנזין חדשני בעל שלוש בוכנות ונפח של 1.0 ליטר מוגדש טורבו. נתוניו עומדים על 111 כ”ס ב-5,200 סל”ד וכן 16.3 קג”מ הזמין כבר ב-1,800 סל”ד. מנוע זה משודך לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים מתוצרת AISIN ויחד הם מספקים תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 12.3 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ”ש וצריכת דלק במסלול נסיעה משולב של 15.9 ק”מ לליטר.

מנוע ליטר טורבו עם 111 כ"ס
שתי רמות גימור. גג פנוראמי ברמת NET UP

MG ZS החדש משווק בשתי רמות אבזור:
רמת הבסיס ה-NET תציע: תגבור חשמלי להגה בשלוש רמות עצמה (Urban, Normal, Dynamic), מראות חיצוניות חשמליות עם הפשרת אדים, חיישני חניה אחוריים, פנסי הארת יום (DRL) עם נורות ‘לד’, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ’ וארבעה רמקולים, דיבורית בלו-טות’, חיישני אורות אוטומטיים, גלגל הגה מצופה עור, מערכת תאורה אוטומטית Follow Me Home, מסילות סגסוגת בגג, חישוקי סגסוגת קלים במידה 17 אינץ’ ועוד.

רמת אבזור NET-UP תוסיף על כל זאת מערכת שמע עם שישה רמקולים, מצלמת נסיעה לאחור עם הכוונה בהתאם לזווית הפניית גלגל ההגה, בקרת שיוט, גג שמש פנורמי נפתח עם וילון חשמלי, מושבים בציפוי דמוי עור, חישוקי סגסוגת קלים דו-גוניים ועוד.

בטיחות

מפרט הבטיחות בשתי רמות האבזור יכלול 6 כריות אוויר, נעילת דלתות אוטומטית מעל ל-15 קמ”ש ופתיחה במקרה של תאונה, עוגני איזופיקס, סיוע לזינוק בעליה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.

מחירים:
·         MG-ZS ברמת אבזור NET במחיר 99,999 ש”ח
·         MG-ZS ברמת אבזור NET UP במחיר 105,555 ש”ח

MG-ZS ישווק בישראל עם 5 שנות אחריות יצרן מקיפה ל-5 שנים או 150,000 ק”מ

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three × 2 =