מיני קופר S החדשה (3 דל’) מבחן דרכים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מיני קופר עוברת מתיחת פנים חיצונית בעיקר - גרסת הקופר S שלוש דלתות מגיעה אלינו למבחן דרכים

מיני קופר 2018. מתיחת פנים

מיני קופר על כל גרסאותיה מקבלת מתיחת פנים חיונית, הכוללת בעיקר שינויים חיצוניים של הפנסים ובחזית הרכב, ויש גם תוספת של אבזור בטיחות מתקדם מקורי ומערכת מובילאי משלימה, וכיולי מנוע.

אז מה חדש בדגמי המיני קופר 2018?

עיצוב
– ישנן יחידות תאורה חדשות המקנות מראה יוקרתי ומתקדם.
– כל דגמי המיני החדשה יגיעו עם פנסי LED אחוריים, ומרמת גימור Pepper ואילך יגיעו עם פנסי חזית LED בעיצוב חדש, ופנסי LED אחוריים שעוצבו בהשראת דגל אנגליה.
– כל רמות האבזור יגיעו 
– סמל הלוגו החדש של מיני, עם הקרנת לוגו המותג ממראת הצד.

חידושים בתא הנוסעים כולל עיצוב חדש לידית ההילוכים.

אבזור
– דגמי Chili Cooper S יגיעו עם ריפודי עור.
– חישוקי סגסוגת חדשים.

– יחידות הנעה עדכניות – לנהיגה ספורטיבית יותר.
– תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים בעלת 7 יחסי העברה בכל דגמי ההאצ’בק למעט JCW.
– עדכון הנדסי למנוע המאפשר תגובות מהירות יותר וצמצום רעשים ורעידות.

בטיחות
כל דגמי ההאצ’בק ישווקו עם חבילת בטיחות Driving Assistant שכוללת סיוע בבלימה אוטומטית במהירויות עירוניות. התרעה מפני פגיעה בכלי רכב, התרעה מפני פגיעה בהולכי רגל במהירויות עירוניות.

מיני קופר S החדשה מבחן דרכים

עם השקת המיני קופר החדשה נוספו מספר דגמי כניסה חדשים:
מיני קופר Hatch 3d Urban, עם 136 כ”ס במחיר של 159,900 ₪          
בדגם קודם, מחיר הקופר היה החל מ 171,500 ₪.

מיני קופר Hatch 5d Urban, עם 136 כ”ס במחיר של 169,900 ₪          
בדגם קודם, מחיר הקופר היה החל מ 181,500 ₪.

מיני קופר קבריו 2d Urban  עם 136 כ”ס במחיר  של 204,000  ₪
בדגם קודם, מחיר הקופר היה החל מ 210,000 ₪.

חישוקי סגסוגת חדשים

למיני קופר S היה ונשאר מנוע 2 ליטר טורבו בנזין עם 192 כוחות סוס, מומנט של 28.55 קג”מ כבר ב-1,350 סל”ד, משמע תגובות מיידיות ומהנות. ומאפס ל-100 קמ”ש הרכב מאיץ ב6.7 שניות.

לביצועים הטובים תורמת לא מעט תיבת ההילוכים האוטומטית עם 7 הילוכים, כפולת מצמדים, מה שמסייע להעברת הילוכים חלקה וטובה יותר. מיני קופר S מכויילת באופן ספורטיבי, ולכן ההגה מרגיש קשיח והמתלים קשיחים גם הם. כיול שתורם מאד לתחושה הדינאמית והספורטיבית של הרכב. אפשר לנהוג מהר מאד בכבישים פתלתלים מאד, ולקבל אחיזה מרשימה וביטחון גבוה בנהיגה. כיף גדול.

לוק אטרקטיבי ומבטיח. מיני קופר S, החל מ-239,900 ש"ח

מבחוץ, המיני קופר S נראית נהדר, היא מושכת עיניים ולא רק את שלי. המכונית הזו משדרת חיות, הנאה, ונהיגה דינאמית. היא רחבה ונמוכה, הפנסים שלה מקדימה, פנסי לד בצורת אליפסה, המשדרים “בואי נשחק”, כמו כל הקימורים של המיני, מבטיחים (ומקיימים) כי מדובר במכונת נהיגה. במתיחת הפנים זוכה המיני קופר S לחישוקי סגסוגת 17 אינץ’ חדשים ומעוצבים, ראיתי יפים וקרביים מאלו, אבל איכשהו הם משתלבים טוב, על אף שהם סולידיים למדי.

נמצאה התרופה להזדקנות והתקרחות

הנסיעה במיני קופר S בכבישים בינעירוניים כיפית פי כמה משוטטות עירונית במהירות נמוכה. כן, זו ידידה נאמנה גם לעיר, והתמרון איתה יהיה קל ונוח (רק למי יש לב להשאיר אותה בכחול לבן בג’ונגל העירוני?). אך בכבישים הפתוחים, בעיקר בלילה, בעיקר בכבישי מעוקלים, מתגלה המיני קופר S ברוב תפארתה. אחיזה מעולה, הגה קשיח מאד, שבמהירות גבוהה יתרונותיו צפים על פני חסרונותיו, בזכות הביטחון שהוא משרה.

מנוע ה-2 ליטר טורבו משחרר כוח זמין בכל עת – מאפס, בתאוצות ביניים, לא צריך לחשב ולחשוב לרגע כמה גז לתת, מתי לצאת לעקיפה ואיך לסיים אותה, יש 192 כוחות סוס זמינים, ותיבת הילוכים שעובדת היטב, ומעבירה את הכוח לגלגלים בצורה משביעת רצון.

רעשי רוח נכנסים לתא הנהג במהירות הנסיעה הזו נסבלים ונסלחים, וקשיחות המתלים בנסיעה בתוואי דרך פחות סלול טוב, גם נסבלת ונסלחת. הטוב והפאן גובר על נקודות החסר בקלות.

מושבי עור. תא נהג מיני קופר S

תא נהג במיני קופר S נראה מיני קלאסי, עם שינויים קלים בעיצוב ידית ההילוכים, נאה מאד, וממשק מערכת המולטימדיה הצבעונית דומה לזה שברכבי ב.מ.וו. זו הפעם הראשונה שברפרוף הראשון באופציות מערכת המולטימדיה, התחברתי בקלות לבלוטות’, הגעתי למדיה והמוזיקה שלי, כיוון תחנות הרדיו היה פשוט ועוד. נשמע לכם טריוויאלי? לא, יש מערכות ש”לא מוצאים בהן את הידיים והרגליים”, אז השינוי של ממשק המערכת יצא לחלוטין לטובת חווית המשתמש.

אבזור

האבזור ברכב המבחן – מיני קופר S ברמת אבזור PEPPER כולל מושבי עור לבנים חובקים ומעוצבים, יש גג שמש פנוראמי (רק החלון בחלק הקדמי נפתח). ההתנעה היא בלחיצה, יש בקרת אקלים, יש כיוון מושבים והגה, ואופציה לתאורת אווירה ברכב, בצבעים שעושים לכם את זה.

פרקטיות גרסאות ומחירים

רגע לפני פירוט הגרסאות, נשאלת השאלה, מה עושים חובבי המיני קופר S כשמגיעים ילדים לחייהם. מה עושים מבחינה פרקטית עם תא מטען קטן למדי, בנפח 211 ליטר, 3 דלתות (גישה נוחה מינוס למושב האחורי, על אף שהמושבים הקדמיים מתקפלים בקלות ומותירים מרווח טוב לכניסה לרכב), ויש גם גג נמוך…

אז יש 2 גרסאות נוספות מלבד גרסת המיני קופר S שלוש דלתות (239,900 ש”ח): מיני קופר 5 דלתות (249,900 ש”ח) ומיני קופר קבריו (גג נפתח חשמלי – 268,900 ש”ח). הגרסאות הללו נותנות מענה להרכבים משפחתיים, אם כי, רק פעוטות ומושבי בטיחות/בוסטרים צנועים יכנסו במושב האחורי.

פנסי לד בהשראת דגל אנגליה. מיני קופר S החדשה

לסיכום, נראה שה”חיסרון” היחיד במיני קופר S הוא התמחור שלה, שנגיש פחות לרוב האוכלוסיות. מאידך, מדובר במכונית נהיגה מהנה, מהודקת, מעוצבת, עם מנוע ותיבה מעולים ומושבים מחבקים ותומכים, שהתועלת שלה לנהג גדולה.

צריכת דלק ממוצעת: 9 ק”מ לליטר.

מה זה 239,900 ש”ח לעומת כל התחושות האלה שתזכו להם בוקר בוקר, יום יום?

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “מיני קופר S החדשה (3 דל’) מבחן דרכים”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

7 + twenty =