מלכת הכביש מפרגנת לעיתונאיות רכב בעולם

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

לרגל יום האישה הבינלאומי, תרשו לי לפרגן לסיסטר'ס שלי ברחבי הגלובוס

קבוצה קטנה מאד של נשים בעולם, מחזיקה בתואר “עיתונאיות רכב”. בחיפוש קצת בגוגל, אם תחפשו אישה “בוחנת רכב”, תקבלו תמונות של תאונות, אייטמים מגוחכים על נשים נהגות ועוד קוריוזים. 

עוד סוג של תוצאות חיפוש – מצאתן את הקבוצה קטנה הזו של כתבות/עיתונאיות רכב? הידד. בדרך כלל, בתוצאות הגבוהות תמצאו דווקא תמונות סקסיות שלהן ליד מכוניות, ותמונות סקסיות שלהן בכלל, ופחות מידע על העיסוק שלהן.

אם לא עברתם לפייסבוק עדיין, והמשכתם בחיפושים, בעמוד השני או שלישי של החיפוש, אולי תמצאו איזו כתבה שהן כתבו.

הנה 3 נשים, עיתונאיות רכב אהובות עלי, בואו נתחיל:

ויקי באטלר הנדרסון. עיתונאית רכב בריטית

ויקי באטלר הנדרסון – בריטניה

נהגת מירוצים
מגישה
כתבת רכב

ילדה טובה אנגליה, שהעבירה את החופשות שלה בילדות במסלולי מירוצים. התחרתה בשהות העשרה בתחרויות קארטינג, והפכה בבגרותה למדריכת נהיגת מירוצים מקצועית.

במקביל ויקי החלה קריירה עיתונאית, וכתבה למספר מגזינים מוטוריים בבריטניה, דוגמת, Auto Express, What Car? ו-Performance Car. משם הדרך הייתה קצרה לטלוויזיה. התחיל משא ומתן מול BBC הרשת בה משודרת התכנית האגדית “טופ גיר”, על השתתפותה בתכנית, אבל זה לא צלח, ואז הגיעה ההצעה מ”פיפט גיר”, התכנית המתחרה, בה השתתפה 13 עונות.

אנסטסיה טרגובובה – רוסיה

פרזנטורית
מגישה בטלוויזיה
בוחנת רכב

אנסטסיה טרגובובה. כתבת רכב מרוסיה

לאנסטסיה הגעתי דרך האינסטגרם. מצאתי את החשבון שלה במקרה, והתחלתי לעקוב אחריה כדי ללמוד ממנה איך לגוון פוזות לצד הרכב. זה לא מצחיק. אולי קצת. אבל להצטלם ליד מכונית יכול להיות סופר משעמם, או סקסי מדי, ולה – לאנסטסיה, יש כישרון בלעשות פוזות לא מתאמצות ולהוציא תמונות אש.

אז עקבתי אחריה באינסטוש, עד שראיתי שהיא עושה גם סרטוני וידאו לא רעים לאתר שנקרא “אוטו-וולושיין”. כל מבחן דרכים וידאו הוא למעלה מ-10 דק, בו היא נוהגת, ומגישה את הכל בכישרון רב. אני מפרגנת לה, ולמטר שמונים שלה, ולקלות שבה היא מדברת על מכוניות עם כ”כ הרבה חן. 

רבקה ג’קסון – בריטניה

נהגת מירוצים
פרזנטורית
מגישה בטלוויזיה
עיתונאית רכב

רבקה ג'קסון. עיתונאית רכב אנגליה

חזרה לאנגליה הקרה. אומה מוטורית מרשימה, בה ספורט מוטורי נמצא למעלה בסדר העדיפויות. והנה עוד נהגת מירוצים, בהווה, רבקה ג’קסון, (לא רבקה אימנו, יש דגש בב’).

הבחורה המקסימה הזו, שאגב, בת גילי (35), עשתה הרבה פניות טובות בחיים, אחת מהן הייתה לפתוח חברה לייעוץ וליווי לקוחות של מכוניות יוקרה.

לאחר מכן, פנתה לקריירה כפרזנטורית, והחלה להגיש מבחני דרכים באתר carbuyer, עד 2014. ושנה לאחר מכן, כתבה והגישה כתבות רכב ב”טלגרף קארס”. במקביל השתתפה ועודנה בתחרויות מירוץ פתוחות ברחבי בריטניה.

יום אישה (כל השנה) שמח לכולם

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

8 + eighteen =