צעצועים למבוגרים: 6 אביזרים וגאדג’טים לחולי רכב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

גם למבוגרים יש צעצועים משלהם, ולחולי רכב ז'אנר שלם משלהם - איגדנו לכם 6 אביזרים משחקים וגאדג'טי רכב מעניינים, שאולי תרצו לעצמכם

משחק ילדים. טורבו הגה – TOMY TURNIN TURBO DASHBOARD

בואו נודה על האמת. חולי רכב, הגה, גברים בכלל, הם איפה שהוא בפנים עדיין ילדים. מספיק לראות את הפנים שלהם בתערוכות רכב, עם החיוך מאוזן לאוזן ולהבין. וכילדים נצחיים, גאדג’טים (חפיצים בעיברית) או מוצרים הקשורים לעולם הרכב, פשוט עושים לנו את זה. עדיין.

רשימת הצעצועים היא כמעט אין סופית. החל ממסכים למשענות הרכב דרך מצלמות דרך ועד לנורות LED לרכב המחליפות צבעים (בהצלחה במבחן הרישוי השנתי), ועוד ועוד.

אז הנה רשימת אביזרים שיעלו לכם חיוך על הפנים וחשק לקנות. מתחילים:

טורבו הגה – TOMY TURNIN TURBO DASHBOARD

אין ילד שלא חלם על המשחק הזה בשנות ה-80 המאוחרות, טרום עידן קונסולות המשחק המתקדמות וה-VR. במה מדובר? במשחק עם חלק קידמי דמוי רכב (פורשה?) ודשבורד עם ידית הילוכים ומפתח הנעה. אה,כן. היה גם כפתור אפור מרובע של טורבו שפשוט גרם למשחק לרוץ מהר יותר. שעות ישבנו מול המשחק הזה, שבעצם לא הייתה לו שום מטרה על מלבד לנהוג כמה שיותר קילומטרז’ במיכל דלק מבלי לגעת בשוליים ובעצים, אחרת הקילומטראז’ שרץ נעצר. מדובר בצללית של מכונית מאחורי מסך מואר, שזזה בהתאם לסיבובי ההגה.

מרגישים נוסטלגיים? חיפוש עם שם המוצר באתרי קניות ותוכלו למצוא ברשת למכירה, אפילו כאלו שאפילו עדיין עם האריזה. הנה מצאנו לכם אחד.

גלאי מפתחות רכב

גלאי מפתחות –

כמה פעמים ביום אתם מחפשים את המפתחות של הרכב? אם התשובה לפחות פעם ביום, מזל טוב! אתם בחברה טובה, כמו כותב הטור. במיוחד בשבילנו ישבו כמה חבר’ה גאונים ומצאו פתרון וסוף לחיפושים. מדובר בריבוע פלסטיק קטן, של חברת TILE, המחובר למחזיק המפתחות של הרכב, ששולח אות וניתן לאיתור בקלות באמצעות הסמארטפון. אגב, ניתן להצמיד אותו לא רק למפתחות אלא לכל מה שלא רוצים לאבד. אפילו לילד בקניון 🙂 אהבתי את המוצר הזה, כי הוא ניראה קטן ונוח משאר המוצרים המתחרים, ויש עליו לא מעט המלצות. אז אשתי היקרה, אם חיפשת מתנה עבורי (היי, הילד נעלם רק לדקה בקניון!) מוזמנת להיכנס לכאן.

מנורת תלת מימד בצורת רכב

מנורת 3D לחדר/משרד –

בא לכם להדליק את החבר’ה במשרד או בבית? המנורה הבאה תעשה את העבודה. מנורה המאירה צללית של רכב בתלת מימד, שגם מחליפה צבעים. בדוגמא שצירפנו מדובר ברכב מסוג מרצדס, אבל אפשר למצוא מנורות במגוון דגמים ומותגי רכב. עכשיו נשאר רק לשכנע את הבוסית בבית לשים את המנורה על השידה ליד המיטה.

להיות בעלים של מרצדס. דיסק און קי בצורת מפתחות של רכב יוקרה

דיסק און קי בצורת מפתחות של רכב יוקרה –

אם גם אתם רוצים להרגיש “מיליון דולר”, או בעלי רכב יוקרה, אבל התקציב שלכם מאפשר לכם לקנות מחזיק מפתחות מעוצב, הפריט הבא הוא בשבילכם. מדובר בדיסק און קי, התקן אחסון, בצורת מפתחות של רכב יוקרה. כל מה שנותר, זה לחנות את הרכב החבוט שבבעלותכם רחוק כמה שאפשר, ולהחזיק בצורה מופגנת את הדיסק און קי המתחזה שלנו. מה זה עושר בינינו? הכל מתחיל ונגמק בראש 😉

כיסוי דמוי “חלודה” לרכב –

לא בדיוק צעצוע, יותר אביזר, ובאמת שלא מובן למה שמישהו ירצה לעשות את זה לרכב שלו. במקום להשוויץ בצבע המטאלי, והברק המנצנץ. מצד שני, לא חסרים אנשים משועממים, ושפוים חלקית. למעשה, אלו מדבקות Vinyl, המודבקות באותו תהליך של פלסטידיפ, ומשוות לרכב מראה חלוד, כאילו הרגע חזר מצלילה בים המלח. עכשיו נשאר רק למצוא פחח שיסכים להדביק לכם את הכיסויי דמוי חלודה הזה על הרכב החדש שלכם. למי יש לב לזה?

דגמי מכוניות מפחיות שתייה

דגמי מכוניות מפחיות –

למען הגילוי הנאות, אני מחזיק באחד כזה במשרד, עוד מהימים שעבדתי כסטודנט בחברת משקאות גדולה. מדובר בדגם רכב שלרוב מוכן בעבודת יד, עשוי משאריות של פחיות שתיה קלה או בירה. ברשת ניתן למצוא דגמי מכוניות משפחתיות, מכוניות מרוץ, טנדרים ומשאיות בדיוק כמו אלה, והמחירים? כמעט שווים לכל כיס.

בשיטוט אחר מכוניות-פחית כאלו, מצאנו לא מעט אתרים שמוכרים כאלו, אבל לא כמו זה של סנדי, בחור אנגלי שגר בניו-זילנד, שהאמנות שלו ורמת הדיוק שהוא מייצר היא המרשימה ביותר שראינו. ומחירי דגמי המכוניות שלו בהתאם. אם בכל זאת תרצו לנסות לבנות אחד לבד, תוכלו להזמין תוכניות לבניית דגמים שהוא מייצר בעבודת יד, עבור כמה דולרים בודדים. לפי הדיוק המדהים של העבודות שלו, כנראה שממש משעמם בתאמס, ניו-זילנד.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × one =