דאצ’יה MCV Stepway רכב פנאי משפחתי החל מ-82,990 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

לראשונה בישראל דאצ'יה MCV Stepway רכב פנאי משפחתי החל מ-82,990 ₪

עיצוב מודרני ומידות נדיבות. דאצ'יה MCV Stepway

קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית מותג הרכב דאצ’יה בישראל, משיקה את הדור החדש של רכב הפנאי המשפחתי דאצ’יה MCV Stepway. ה-MCV Stepway החדש, משווק עם מנוע TCe90 טורבו בנזין 3 צילנדרים בנפח 0.9 ליטר ובהספק של 90 כ”ס, בעל מומנט מירבי של 15.3 קג”מ ב-2250 סל”ד, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית מסוג Easy-R.

ובמחיר אטרקטיבי ביחס למתחרים בקטגוריה, החל מ-82,990 ₪.

מנוע ליטר, תיבה אוטומטית. דאצ'יה MCV Stepway

דאצ’יה MCV Stepway החדש, מציעה עיצוב חיצוני מודרני, הכולל הגבהה של כ-50 מ”מ תוספת במרווח הגחון של הרכב, פסי גגון מסיביים בגימור כרום, גריל ופגושים קדמיים בעלי מראה קשוח ואסרטיבי יותר, חבילת נראות בגימור כרום, מגני סף מפלסטיק שחור וחישוקי “16 בעלי עיצוב ייחודי. כל אלה יחדיו, מעניקים ל-MCV Stepway מראה חיצוני של רכב שטח.

תא הנוסעים כולל הגה מצופה עור ומתכוונן לגובה, ריפוד בד בצבע שחור, מראות צד מתכווננות חשמלית, בקרת שיוט, מערכת שמע תומכת AUX ו-USB, וכן יחידות תאורה חדשות בעלות תאורת יום LED. אבזור הבטיחות של הרכב כולל ארבע כריות אוויר, מערכת בטיחות המתריעה על שמירת מרחק ועל סטייה מנתיב, מערכת למניעת נעילה וחלוקת עומס גלגלים בבלימה, ומערכת בקרת יציבות אלקטרונית.

מידות

ל-MCV Stepway אורך כולל של 4,528 מ”מ, רוחב 1,762 מ”מ, גובה של 1,591 מ”מ, בסיס גלגלים של 2,634 מ”מ, נתון יוצא דופן לקטגוריה, ותא מטען בעל נפח הטענה עצום של 573 ליטר ו-1,518 ליטר עם מושבים אחוריים מקופלים. נתונים אלו, אשר גדולים משמעותית בקטגוריית רכבי הפנאי הזולים, ממקמים את ה-MCV Stepway בקצה העליון של רכבי הפנאי המשפחתיים, הודות לנפח תא המטען, בסיס הגלגלים והאורך הכללי. זאת בהתאם לקו המוצרים המגוון והאיכותי של דגמי דאצ’יה, המציע בין היתר, מרחב פנימי, שימושי ופונקציונאלי, במחירים משתלמים.

דאצ'יה MCV Stepway רכב פנאי החל מ-82,990 ש"ח

ה-MCV Stepway החדש, ישווק ללקוחות באמצעות שיטת השיווק והמכירה בעלת הקונספט החדשני והייחודי לדגמי דאצ’יה בישראל, המאפשרת לצאת עם רכב חדש תוך שעה במסלול – “דאצ’יה שלם וסע”. מותג דאצ’יה מוביל מהפכה צרכנית חשובה בענף הרכב הישראלי – מצליח לשמור על עלויות מינימום, הן בקנייה והן בהוצאות התחזוקה השוטפות של הרכב.

לדברי מנהל חטיבת דאצ’יה בקבוצת קרסו מוטורס ארז טרופן: “כיאה למותג דאצ’יה, אנו מציעים ללקוחותינו רכב פנאי משפחתי גדול ומרווח ביחס לקטגוריה, בעל עיצוב מודרני ועוצמתי המותאם ובשטח לשימושים מגוונים, עם מנוע טורבו מתקדם וחסכוני בדלק ובמחיר הכי משתלם בקטגוריית רכבי הפנאי בישראל”.

דאצ’יה MCV Stepway
אחריות יצרן ל-3 שנים או 100,000 ק”מ.

מחיר לצרכן: החל מ – 82,990 ₪

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

19 − 3 =