דלק מוטורס משיקה את גרסת ה-Sport של רכב הפנאי מאזדה CX-3

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מאזדה משיקה גרסה חדשה למאזדה CX-3 ויוצאת בקמפיין עם פרזנטור יוצא דופן

מאזדה CX-3 sport

במרץ 2017 הושק מאזדה CX-3, קרוסאובר עירוני, קומפקטי, בעל עיצוב מסובב ראשים, הפונה לקהל מטרופוליני ואופנתי.

וכעת, מאזדה משיקה את גרסת ה-Sport החדשה של ה-CX-3, שמתברגת בין גרסאות ה-Zoom ל-Pure White, המציעה מראה ספורטיבי המתכתב עם פילוסופיית העיצוב של מאזדה וכוללת ריפודי Leatherette (דמוי עור בצבע שחור) ועולם פנימי בשילוב צבעים ספורטיבי של שחור, אדום וכרום.

הגרסה החדשה כוללת גם חישוקי סגסוגת בקוטר “18, צג נהיגה פעיל (“תצוגה עילית”) צבעוני, גימור עור בחופת לוח המחוונים וחיפוי דלתות פנימי דמוי עור שחור.

רכב פנאי קומפקטי ומעוצב
CX-3 sport במחיר של 139,000 ש"ח

תחת מכסה המנוע של ה-CX-3 פועם מנוע 2.0 ליטרים מסדרת Skyactiv  – מתקדם, קל משקל וחסכוני – המשודך לתיבת הילוכים בעלת 6 מהירויות, עם הספק מרבי, הגבוה בסגמנט, שעומד על 156 כ”ס ומומנט מרבי של 20.8 קג”מ ב-2,800 סל”ד. התאוצה מ-0-100 עומדת על 9.1 שניות, וצריכת הדלק הממוצעת הינה 16.4  ק”מ לליטר.

גרסת ה-Sport תוצע במחיר של 139,000 ₪, מעל גרסת ה-Zoom  ( 134,000 ש”ח), ומתחת לגרסת ה-Pure White  (145,000 ש”ח).

תככב בקמפיין עם פרזנטור בדמות בובה. מאזדה CX-3

יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית, דלק מוטורס: “קטגוריית הקרוסאוברים העירוניים היא חדשה יחסית בעולם הרכב, כאשר כל מותג מציג את הפרשנות שלו לעולם זה. מאזדה יצרו בקטגוריה זו ובעזרת ה-CX-3 את הגלגול המודרני של ההוט האצ’ הקלאסית; מכונית קטנה מעוצבת ושובבה.

עם הקמפיין החדש, בכיכובו של בקסי הסקסי (בובה שנבנתה במיוחד עבור הקמפיין והדגם), אנחנו ממשיכים לקחת את המותג מאזדה מהמקום הבטוח והצפוי לטריטוריות פורצות דרך, שהולמות את המיצוב החדש של מאזדה בעולם ובישראל”.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen − five =