דני איטליאנו מנכ”ל “אוטו איטליה” יתמנה לתפקיד מנכ”ל חטיבת הפרימיום של קבוצת סמל”ת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

דני איטליאנו, מנכ"ל אוטו איטליה, מונה למנכ"ל חטיבת הפרימיום של קבוצת סמל"ת, הכוללת את מותגי הרכב: אלפא רומיאו, ג'יפ, אבארט, קרייזלר ודודג'

דני איטליאנו. מנכ"ל חטיבת הפרימיום של סמל"ת

אורי להב, מנכ”ל קבוצת סמל”ת הודיע הבוקר על מינויו של דני איטליאנו למנכ”ל חטיבת הפרימיום של הקבוצה הכוללת את המותגים: אלפא רומיאו, ג’יפ, אבארט, קרייזלר ודודג’.

דני איטליאנו, ששימש בשלוש השנים האחרונות כמנכ”ל חברת ‘אוטו איטליה’ יבואנית פרארי ומזראטי, הוביל בתקופתו את התבססות מותגי העל האיטלקיים בישראל, כאשר את שנת 2017 סיכמה מזראטי עם שיא מכירות שנתי מאז כניסתה לישראל עם מכירה של 121 רכבים.

איטליאנו (42) שייכנס לתפקידו החדש במהלך חודש יולי, הינו בעל תואר ראשון במשפטים ושימש קודם לכן כמנהל המכירות הארצי של המותגים מרצדס וסמארט מקבוצת כלמוביל וכן כסמנכ”ל השיווק והמכירות בחברת פזומט מקבוצת פז.

אורי להב, מנכ”ל קבוצת סמל”ת ציין: “מינויו של דני למנכ”ל חטיבת הפרימיום, משלים את המרקם האנושי של הנהלת  הקבוצה בעקבות השינוי הארגוני שביצענו בתחילת השנה. אני שמח מאוד שדני מצטרף אלינו  ובטוח שהוא יתרום לנו הרבה מאוד מיכולותיו וניסיונו בעולמות הפרימיום  באופן שיחזק את פעילות מותגי הפרימיום שלנו”.

דני איטליאנו ציין: “אני רוצה להודות לצוות היקר והמסור של אוטו איטליה שליווה אותי במהלך שלוש השנים האחרונות ובזכות עבודה מאומצת הובלנו את צמיחת החברה, בסגמנט מאתגר במיוחד. אני מודה לקבוצת סמל”ת על האמון ושמח לנהל את פעילות מותגי הפרימיום של הקבוצה”.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × 4 =