הכירו את הבוסטר הנייד Bubble Bum

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סקירה לבוסטר נייד וקל לנשיאה לילדים מגיל 3 - באבל באם

בוסטר, כשמו כן הוא, נועד להגביה את הנוסע. ילדים, הם קטני מידות, והחגורות מאחור מיועדות למידות של נוסע מבוגר, ולפיכך, הם זקוקים להגבהה, כזו שתציב את חגורת הבטיחות בגובה הנכון, בין השכמה שלהם לאגן, באלכסון.

יש בוסטרים גדולים, עם הגנות צד, ויש בוסטרים שהמשמשים להגבהה בלבד, ושניהם עומדים בתקנות הבטיחות. אין בוסטר שמשווק בשוק ולא עבר את תקנות הבטיחות בהצלחה.

אך כאן נכנסת השאלה – מהם הצרכים שלכם?

האם אתם צריכים להכניס יותר ממושב בטיחות, או בוסטר אחד לרכב? הרי שלא תוכלו להכניס לכל רכב שלושה מושבי בטיחות מלאים.

צורך נוסף, הוא שהבוסטר יהיה קל לניוד. אתם מסיעים את הילד עם שתי המכוניות בבית, וצריך שיהיה קל ופשוט להעביר את הבוסטר ממכונית למכונית.

אתם נוסעים עם הילד במונית, ולא רוצים לשלם תשלום נוסף על מושב בטיחות.

אתם מטיילים בחו”ל עם רכב, ורוצים להביא מושב בטיחות – בוסטר קל ונייד, ולחסוך עשרות, אם לא מאות דולרים.

ודוגמא מחיי הפרטיים, כשכל כמה ימים אני נוהגת במכונית מבחן אחרת, הרי שהרבה יותר פשוט להעביר בוסטר נייד, מתקפל, ונוח לנשיאה, מאשר מושב גדול, כבד ומסורבל. 

bubble bum בוסטר נייד

קיבלתי לידיי את הבאבל-בום, בוסטר בצורת כרית, שהתפעול שלו הרשים אותי מאד לטובה. הוצאתי אותו מהאריזה שלו, הוא קל מאד, ולחלוטין ניתן לשאת אותו בתיק או בתוך נרתיק הנשיאה שלו, פשוט ונחמד. לא היה לי צורך לשחק עם המוצר, או לנסות להבין מה הולך ואיך. מיד מזהים את המקום/ונטיל שיש לסובב ולנפח, וקל לסגור אותו אחרי הניפוח, 10 נשיפות גג. 

אם יש לכם צורך להוציא את המושב ולשאת אותו איתכם – הוצאת האוויר תיקח שניות ספורות, פתיחת ה”ונטיל”, כמה לחיצות, ותקבלו מושב דמוי כרית ללא אוויר, קפלו אותו והכניסו לתיק.

חיבור המושב נעשה על ידי חיבור וקשירת רצועה במקום ייעודי תחת המושב, והשחלת חגורת הבטיחות של הרכב דרך שתי הלולאות בצדי הבוסטר. אביזר נוסף הוא אטב ייעודי, שנועד לתפוס את החגורה בגובה הכתף של הילד, ולהבטיח שהחגורה תשב במקום הנכון. צפו בסרטון הדגמה.

חשוב לציין, שניתן להציב את הבוסטר בכל מקום שתרצו במושב האחורי.

ילד הניסוי שלנו, מעל גיל 3, נהנה לשבת על הבוסטר, היה לו נוח, ולא נצפו תזוזות של הבאבל בום. עם התקנה נכונה וחיבור נכון של המושב לרכב, לא צריכה להיות בעיה.

 יתרונות:
– קל לנשיאה
– פשוט לתפעול
– ניתן להושיב שלושה ילדים, עם 3 בוסטרים ברכב.
– ניתן לקחת לנסיעה במונית
– ניתן לשאת בנסיעות בחו”ל, ולחסוך המון כסף בהשכרת מושב בטיחות.

למי מיועד – ילדים בגילאי 3-11 
במשקל 15-36 ק”ג

מחיר לצרכן – 199 ₪ 
לאתר המוצר בארץ

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

7 − six =