השקה ארצית: ניסאן X-TRAIL החדש

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ניסאן X-TRAIL החדש מושק בארץ, עם עיצוב חדש, תא נוסעים משודרג ומערכות בטיחות נוספות, החל מ-176,990 ש"ח

עיצוב חיצוני שרירי יותר. ניסאן אקסטרייל החדש

ניסאן X-Trail החדש, הקרוסאובר הנמכר בעולם מושק עכשיו בישראל במקביל להשקה הבינלאומית.

אקסטרייל הוא רכב פנאי-שטח ומהווה ספינת הדגל של ניסאן. הדגם החדש שודרג, עם שיפורים מתקדמים, עיצוב חיצוני רענן, עידון בתא הנוסעים, שימושיות, וטכנולוגיות חדשות וחדשניות המהווים חלק מתפיסת העולם החדשה של ניסאן –Nissan Intelligent Mobility. 

הדגם החדש והמשודרג של ניסאן X-Trail הינו דגם נוסף, המצטרף לקשקאי החדש, המושק תחת תפיסת העולם החדשה של ניסאן לנהיגה תבונתית – חזון הנועד להתוות את כיוון המוצרים העתידיים וטכנולוגיות העתיד של ניסאן. 

תוספת פסי כרום בצידי הרכב. ניסאן X-TRAIL החדש

עיצוב חיצוני חדש

ניסאן X-Trail מתאפיין בקווים חדים, קשתות גלגלים גבוהות וקימורים אלגנטיים במכסה תא המנוע. כל המאפיינים האלה נותרו, וכעת הם ניכרים בעיצוב החסון של חזית הרכב – בתוספת קווים דינמיים ופריטי עיצוב יוקרתיים נוספים.

במרכז ניצב שבכת הגריל ‘V-motion’ העדכנית של ניסאן, שהורחבה וזכתה למראה מרשים יותר על הכביש, כאשר הפגוש שמתחתיה מתאפיין בעיצוב דומה. העיצוב החדש כולל שימוש נרחב בצבע המרכב של X-Trail, עם פלסטיק שחור וגלוי בגימור מבריק.

משני צדיה של השבכה הקדמית מותקנות היחידות החדשות של הפנסים הראשיים, שמעוצבות עם הבחנה ברורה בהרבה בין רמת הגימור Acenta אשר מצוידת בפנסי הלוגן, לבין רמת הגימור Tekna, אשר מצוידת בפנסי LED מלאים. שני העיצובים כוללים גרסה חדשה ועדכנית של תאורת אור יום LED האופיינית ל-X-Trail, במראה דמוי ‘בומרנג’.

שינוי משמעותי נוסף הינו במבט מהצד על X-Trail החדש, הכולל תוספת של פסי הכרום הצדיים, בבסיס של שתי הדלתות. הם יוצרים מראה דינמי יותר ומותקנים כציוד סטנדרטי ברמת הגימור Tekna. חישוקי סגסוגת 18 אינץ’ חדשים מותקן כציוד סטנדרטי ברמת הבסיס Acenta, כאשר חישוקים בקוטר 19 אינץ’ מוצעים ברמת הגימור Tekna כמו בדגם הקודם.

בעקבות השדרוגים חל שינוי של 50 מ”מ, באורך הכולל של הרכב – שמסתכם כעת ב-4,690 מ”מ מפגוש לפגוש. השינויים בעיצוב החיצוני לא השפיעו על הביצועים האווירודינמיים של X-Trail, ומקדם הגרר (Cd) נותר 0.32.

ארבעה צבעים מטאליים חדשים ומלאי חיים נוספו – כתום ענבר, כחול ספיר, אדום רובי וחום כהה.

 

בדגם הTekna עם פנסי LED מלאים, האלומה הנמוכה כוללת כעת מערכת תאורה קדמית אדפטיבית (Adaptive Front Lighting System – AFS). המערכת פועלת כתאורת פנייה דינמית, בהתאם למהירות הנסיעה ופקודות ההיגוי. זהו השימוש הראשון במערכת AFS בדגמים של ניסאן באירופה, במקביל לרכב הקרוסאובר קשקאי החדש, והמערכת מספקת תאורה טובה יותר בפניות, ראות טובה יותר ונסיעה בטוחה יותר. תבנית התאורה של האלומה הגבוהה רחבה יותר בהשוואה לדגם הקודם, לשיפור נוסף של הראות.

פנסי הערפל הקדמיים שופרו. הם משולבים בצורה חכמה בפגוש הקדמי החדש, והעיצוב שלהם, שהיה קודם מעוגל, הפך כעת לריבוע.

גם חיישני החנייה הקדמיים שופרו. בעבר הם היו מותקנים בפגוש, כעת הם משולבים היטב, בקו אחד עם פני השטח. ההבדל קטן אך משמעותי – והוא ממחיש בצורה מושלמת את הגימור האיכותי של הרכב ואת תשומת הלב שמקדישה ניסאן לפרטים.

בחלק האחורי של X-Trail החדש, הפגוש עוצב מחדש והוא מתאפיין במראה חסון יותר, בשילוב עם עיטורי כרום. הפנסים האחוריים האופייניים שודרגו והם מצוידים בתאורת LED מלאה, בעוד שחיישני החנייה שופרו, בדומה לאלו שבחזית הרכב.

שדרוג תא הנוסעים

תא נוסעים חדש 

תא הנוסעים של ניסאן X-Trail החדש כולל שורה של שדרוגים, לשדרוג איכות תא הנוסעים. עם גלגל הגה חדש בעיצוב תואם לזה שבדגמים החדשים של ניסאן ברחבי העולם, והוא מותקן כסטנדרט בכל דגמי X-Trail. הודות לבסיס האופקי בצורת האות D, לנהג קל יותר להיכנס לרכב ולצאת ממנו, וגם המראה והתחושה ספורטיביים יותר.

העיצוב החדש והיוקרתי כולל עיטורים בגימור כסוף מט בחישור המרכזי, אשר מזכיר את העיצוב של השבכה הקדמית הנודעת של הרכב (בעיצוב המכונה ‘V-motion’). מאפיין חדש הוא חימום מובנה לגלגל ההגה, אשר מותקן כציוד סטנדרטי ברמת הגימור Tekna.

מושבים בריפודי עור מגיעים כציוד סטנדרטי ברמת הגימור Tekna כולל עיצוב מודגש ומשופר, חימום מושבים לנוסעים מלפנים והן לנוסעים מאחור (מלבד שורת המושבים השלישית), כציוד סטנדרטי ברמת הגימור Tekna.

ללקוחות שמעוניינים במשהו שונה, מוצע ריפוד עור פרימיום חדש וייחודי בתפירה ייחודית בצבע קאמל כציוד אופציונלי ברמת הגימור Tekna. תא המטען של X-Trail החדש עומד על 445 ליטר כאשר שורת המושבים השלישית מקופלת וכשכל המושבים מקופלים למצב שטוח, נפח תא המטען עולה ל-1,996 ליטר.

תא המטען מצויד ברצפה גמישה, אשר מאפשרת לכוונן מערך של מדפים וחוצצים בעד תשע תצורות שונות. תצורות אלה כוללות תאים חבויים לאחסון של חפצי ערך הרחק מעיניים זרות, כך שהרכב יוכל לשמש כבסיס אידיאלי לטיולים משפחתיים.

שדרוגים נוספים תורמים לאווירה האיכותית והמעודנת בתא הנוסעים של X-Trail החדש. רפידת עור חדשה לברכיים נוספה משני צדי הקונסולה המרכזית, בעוד שהאזור שמעל לתא הכפפות זכה לגימור עכשווי יותר. פתחי האוורור כוללים כעת משטחים חדשים בגימור שחור מבריק.

ל-X-Trail החדש מבחר רחב יותר של חיפויים פנימיים לדלתות, אשר תורמים להבחנה בין רמות הגימור השונות, בעוד שאזור האחסון במשענת היד המרכזית זכה לעיצוב חדש. ידית בורר ההילוכים עוצבה מחדש, והיא כוללת כעת שרוול מגן חדש, דמוי עור.

השימושיות של תא הנוסעים ב-X-Trail החדש הופכת אותו לרכב מושלם למשפחות חובבות הרפתקאות.

הוא ממשיך להציע רמות יוצאות דופן של מרחב פנימי ונוחות, ובכלל זה מרווח הברכיים הטוב בקבוצה במושבי השורה השנייה. הוא מצויד בפתרונות אחסון חכמים ובתפקודים שימושיים, דוגמת אפשרות להזזה על מסילה והטיה של מושבי השורה השנייה כך הגישה לשורת המושבים השלישית והמרווחת פשוטה ונוחה.


תפקוד חדש להפעלה ללא מגע של הדלת האחורית המתרוממת

רמת הגימור Tekna של X-Trail צוידה עד כה בדלת אחורית מתרוממת חשמלית כציוד סטנדרטי. תפקוד זה הורחב ב-X-Trail החדש ונוספה לו הפעלה ללא מגע. לקוחות שמתקרבים לרכב עם שקיות קניות, או נושאים ילדים קטנים על הידיים, יכולים להעביר את הרגל מתחת למרכז הפגוש האחורי של הרכב על מנת להפעיל את מנגנון הפתיחה באופן אוטומטי.

ניסאן אקסטרייל החדש החל מ-176,990 ש"ח

טכנולוגיות חדשות 

ל-X-Trail נוספו טכנולוגיות חדשות לניידות חכמה של ניסאן. טכנולוגיית Rear Cross Traffic Alert, אשר מצמצמת את הסכנה של פגיעות במהירות נמוכה ביציאה מחנייה בנסיעה לאחור, זמינה עכשיו לראשונה. אם הנהג מנסה לנסוע לאחור בזמן שמתגלה רכב מתקרב, המערכת מפיקה התראה חזותית וקולית.

מערכת Intelligent Emergency Braking, אשר מותקנת ב-X-Trail מאז שנת 2014, שודרגה ונוסף לה גילוי של הולכי רגל. הטכנולוגיה החדשנית מסייעת לצמצם פגיעות בהולכי רגל באמצעות שילוב בין רדאר קדמי ומצלמה.

ההיצע של X-Trail ימשיך לכלול טכנולוגיות בטיחות רבות, ובכלל זה Traffic Sign Recognition, Intelligent Driver Alertness, Intelligent Park Assist, Intelligent Around View Monitor ו-Lane Departure Warning. טכנולוגיות אלה מגבירות את הביטחון של הלקוחות ואת האמון שלהם ברכב, והופכות את X-Trail החדש לרכב המושלם להרפתקאות משפחתיות.

X-Trail החדש שומר על חמשת כוכבי הבטיחות שהשיג במבחני Euro NCAP בשנת 2014.

X-Trail ביצועים

הודות למערכות ה Chassis Control הנסיעה ב X-trail החדש חלקה ובטוחה. מערכת ACTIVE RIDE CONTROL מפעילה בלימה עדינה לשיפור תנודות המרכב בעת נסיעה בדרכים משובשות, המערכת מבטיחה נסיעה חלקה ונוחה, בעוד מערכת ACTIVE TRACE CONTROL מפעילה ומתאימה באופן אוטומטי את עוצמת הבלימה.

מגוון המנועים נותר זהה, ובכלל זה מנוע הדיזל בנפח של 2.0 ליטר ובהספק של 177 כ”ס, אשר הושק ב-2017. ניתן לבחור במנועי דיזל בהספק גבוה או נמוך, בתיבת הילוכים האוטומטית CVT XTronic, וכן בהינע לשני גלגלים או לארבעה גלגלים.

מנועים:

מנוע
טורבו דיזל, 1.6 ל’, 130 כ”ס, תיבת הילוכים CVT.
טורבו דיזל, 2.0 ל’, 177 כ”ס, תיבת CVT,  ארבע על ארבע.

ציוד סטנדרטי ואופציונלי

כל דגם של ניסאן X-Trail כולל שש כריות אוויר כציוד סטנדרטי, בתוספת מערכות בטיחות מתקדמות כגון: מערכת לבלימה במצבי חירום הכוללת זיהוי הולכי רגל, מערכת לניטור מרחק מלפנים, מערכת זיהוי תמרורי תנועה, מערכת בקרת סטייה מנתיב, ואורות גבוהים אדפטיביים. בנוסף יכלול האבזור כסטנדרט גם חלון גג זכוכית כפול, מערכת מולטימדיה, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים בקרת שיוט עם מגביל מהירות, קישוריות Bluetooth, בקרת אקלים מפוצלת, מראות חיצוניות בעלות קיפול חשמלי וחימום, שמשות אחוריות כהות וכן חישוקי סגסוגת.

מערכות בטיחות נוספות מוצעות כסטנדרט ברמת הגימור Tekna וכוללות מערכת בטיחות לזיהוי בשטח ‘מת’, מערכת עזר לחנייה אוטומטית, מערכת התרעה על עייפות נהג, מערכת לזיהוי תנועה חוצה מאחור ומערכת בטיחות לזיהוי עצמים נעים 360°.

אבזור נוסף מוצע כסטנדרט ברמת גימור זו וכולל ריפודי עור, 4 מצלמות לתצוגה היקפית 360°, חימום גלגל הגה, מפתח חכם וכפתור להנעה, פנסי חזית LED ומסילות גגון.

מחיר השקה ניסאן X-Trail החדשה:

X-Trail 1.6 טורבו דיזל אוטומטי 7 מקומות Acenta – 176,990 ₪
X-Trail 1.6 טורבו דיזל אוטומטי 7 מקומות Tekna – 189,990 ₪
X-Trail 2.0 טורבו דיזל 4X4 אוטומטי 7 מקומות Tekna – 209,990 ₪

חברת קרסו מוטורס תחל השבוע בשיווק ה- X-Trail החדש, במקביל להשקה הבינלאומית של ניסאן. 150 הרכבים הראשונים מהדגם החדש שהגיעו ארצה, יוצאו בשלב הראשון ללקוחות ניסאן בלבד בהטבה בלעדית ומיוחדת.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

9 + 6 =