השקה בארץ: הונדה סיוויק החדשה בגרסת 4 דלתות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מאיר חברה למכוניות, יבואנית הונדה בישראל, החלה לשווק את הסיוויק החדשה דור 10 בגרסת 4 דלתות

“מאיר חברה למכוניות”, יבואנית הונדה, השיקה לאחרונה את הדור העשירי, All New, של הונדה סיוויק – תכנית הפיתוח הגדולה ביותר של דגם יחיד בהיסטוריה של המותג, וכעת, גם את גרסת 4 הדלתות הפופולארית.

הונדה סיוויק, הרכב המשפחתי הוותיק והפופולארי, עלה לראשונה על כביש בשנת 1972 כאשר בישראל משווק הדגם החל משנת 1992. הסיוויק הוא דגם הליבה של הונדה בעולם ועומד בליבה של מורשת המכירות והייצור של המותג.

עבור רבים ה-‘סיוויק’ מהווה שם נרדף למותג הונדה, כאשר היעד שעמד בפני צוות הפיתוח היה התחדשות דינמית של הדגם הכה פופולארי. יעד זה חייב חשיבה חדשה וגישות חדשות למבנה המרכב, לאווירודינמיות של המכונית ולתכנון השלדה תוך מתן דגש על חסכוניות, פונקציונאליות ובטיחות.

הסיוויק 4 דלתות החדשה מציגה את חבילת טכנולוגיות הבטיחות והסיוע לנהג, Honda Sensing (הכלולה בדגם האלגנס 1.5 ליטר טורבו) המבטיחה שהמכונית היא אחת הבטוחות ביותר בקטגוריה. מערכת הבטיחות זו, משתמשת בשילוב של מידע מרדאר ומצלמות, ושפע של חיישני היי-טק, כדי להזהיר את הנהג ולסייע לו בתרחישים שעלולים להיות מסוכנים.

דגם האלגנס מצויד במנוע VTEC 1.6 ליטר, זכה בציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק שעורך ארגון ה-NHTSA האמריקאי, ומצויד במערכת מובילאיי הישראלית.

הונדה סיוויק החדש 4 דלתות

הונדה סיוויק החדשה בתצורת 4 דלתות תשווק בשתי גרסאות שונות:

דגם אלגנס עם מנוע VTEC 1.6 ליטר ו-125 כ”ס – אוטומטי 134,900 ₪
דגם אלגנס אוטומטי עם מנוע 1.5 ליטר טורבו עם 182 כ”ס – אוטומטי 154,900 ₪.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

20 − seven =