השקה: וולוו XC40 רכב פנאי שטח פרימיום – החל מ-239,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

וולוו XC40 רכב השנה באירופה הושק היום בישראל, פנאי שטח פרימיום החל מ-239,900 ש"ח

‘מאיר חברה למכוניות’ שמחה להודיע על תחילת שיווקו בישראל של וולוו XC40 – רכב שכבר עשה לעצמו שם בעולם וזכה בתואר הנחשק ביותר של מכוניות השנה באירופה. מדובר בכניסה ראשונה של וולוו מכוניות לקטגוריית רכבי ה-SUV  הקטנים עם רכב שמביא רעננות יצירתיות ורוח עירונית. בעקבות השקתה של ה-XC40, מציעה וולוו מכוניות לראשונה בהיסטוריה שלה שלושה דגמי SUV חדשים (יחד עם ה-XC60 וה-XC90) בפלח השוק בעל קצב הצמיחה המהיר ביותר בשוק הרכב.

וולוו XC40 החדשה היא המכונית הראשונה המבוססת על ארכיטקטורת הרכב הקומפקטי המודולרית (CMA) החדשה של וולוו מכוניות, שתהווה בסיס לכל דגמי סדרה 40 בעתיד, כולל מכוניות חשמליות לחלוטין. ארכיטקטורת CMA מעניקה לחברה את היתרונות לגודל הנחוצים בפלח שוק זה. מעבר לכך, היא כוללת שורה של טכנולוגיות פורצות דרך שהוצגו לראשונה בסדרות 90 ו-60, המבוססות על ארכיטקטורת המוצר הניתנת להתאמה (SPA) של וולוו ותגיע מתחילת הייצור שלה עם מנועי בנזין T5/T4, בעלי 4 צילינדרים.

עיצוב

וולוו XC40 מביא שפה חדשה צעירה וקלילה למשפחת רכבי וולוו. המעצבים של הרכב מספרים שההשפעות עליו הגיעו בין השאר מעולמות סרטי המדע הבדיוני ואם היו צריכים להגדיר אותו בכמה מילים הן היו: “רובוט קטן וקשוח”. השפעות נוספת של המעצבים היו מעולמות התעופה ועיצוב המטוסים וכמובן הקו הסקנדינבי הנקי שמלווה את וולוו בכל מכוניותיה. אחד המאפיינים שקופצים לעין ב-XC40 היא היכולת לאפשר לנהג לבטא את הייחודיות שלו דרך שילובי הצבעים, פנימית וחיצונית, האפשריים לרכב, ולהפוך אותה לאינדיבידואלי וצעיר.

מבחינת עיצוב הפנים, וולוו XC40 מציעה גישה חדשה לחלוטין לאחסון בתוך המכונית. במהלך פיתוח הרכב, וולוו העולמית חקרה בצורה מעמיקה איך נהגים משתמשים ברכבם ומאחסנים בו את חפציהם האישיים. בעקבות כך ב-XC40 ישנו עיצוב פנימי מתוחכם שמעניק לנהגים מקומות אחסון פונקציונליים יותר בדלתות ומתחת למושבים, מקום מיוחד לטלפונים כולל טעינה אלחוטית, וו נשלף לתיקים קטנים ופח אשפה ניתן להסרה בקונסולה המרכזית.

בנוסף, כמו דגמי ה-SUV הגדולים יותר, XC60 ו-XC90, כוללת ה-XC40 את מערכת המידע והבידור המקושרת של וולוו, Sensus, המופעלת באמצעות צג המגע הגדול והמוכר, בעל המיצוב האנכי המעניק לנהגים גישה למגוון תפקודים ושירותים בקלות.

אולם התצוגה החדש של וולוו בהרצליה פיתוח

נוחות ובטיחות

וולוו XC40 מביאה לפלח השוק של דגמי ה-SUV הקטנים את טכנולוגיות הבטיחות, הקישוריות, המידע והבידור עטורות הפרסים המוכרות מהדגמים החדשים בסדרות ה-90 וה-60. טכנולוגיות אלה מעניקות ל-XC40 את אחת מרמות האבזור הגבוהות בפלח השוק של דגמי ה-SUV היוקרתיים הקטנים. מאפייני הבטיחות והסיוע לנהג הכלולים ב-XC40 כוללים את מערכת Pilot Assist של וולוו מכוניות, מערכת City Safety, מערכת הגנה ומניעה מפני ירידה מהכביש (Run-off Road protection and mitigation)  והתראת תנועה חוצה עם תמיכה בבלימה.


מחירים ורמות גימור:

 T5
R Design AWD

 

 T5
AWD Mom+

 

 T5
AWD Mom

 

 T4
R Design

 

 T4
Mom+

 

 T4 Momentum

299,900 ש”ח

292,900 ש”ח

279,900 ש”ח

 

279,900 ש”ח

262,900 ש”ח

239,900 ש”ח

 

* לא כולל אגרת רישוי

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eleven + three =