השקה ישראלית: מיצובישי ASX “תפורה לרצונות של הנהג הישראלי”

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל משיקה את ה-ASX החדש. מנוע 2 ליטר, מרווח פנים גדול, ומחיר תחרותי, החל מ-132,900 ש"ח

מיצובישי ASX רכב פנאי משפחתי, חוצה קטגוריות, בזכות המימדים הנדיבים שלו, כולל:
• מערכות בטיחות מקוריות הכוללות בלימה אוטונומית (FCM), זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, התרעה על סטייה מנתיב (LDW), ושליטה אוטומטית באורות גבוהים (AHB) כבר מדגם הבסיס.
• מערכת CONNECTED CAR – G4 LTE הכוללת ניווט WAZE ומצלמת נסיעה לאחור כסטנדרט
• ישווק בשלוש רמות גימור, Intense, Instyle ו-Premium
• החל מ-132,900 ₪

ה-ASX החדש, הוא רכב פנאי עדכני וקומפקטי בעל 5 מקומות ישיבה אשר מתבסס על פלטפורמת האאוטלנדר המצליח בישראל וחולק עמו בסיס גלגלים דומה. ה-ASX אשר מיוצר ביפן עם תקינה אמריקאית מושק ב-3 רמות גימור Intense, Instyle ו-Premium, משלב מערכות בטיחות מקוריות, מנוע 2 ליטר עוצמתי ואבזור עשיר, במחיר של החל מ-132,900 ₪ לגרסת הבסיס המאובזרת מאוד.

ל-ASX כאמור מנוע בנזין בנפח של 2 ליטר ובהספק של 150 כ”ס ו-20.1 קג”מ, תיבת הילוכים אוטומטית רציפה CVT המאפשרת העברת כוח יעילה, חלקה ושקטה.

מידות

ה-SUV החדש מציג מידות נדיבות במיוחד: אורך של 4,365 מ”מ, רוחב של 1,810 מ”מ, גובה של 1,645 מ”מ (הגבוה בקטגוריה), בסיס גלגלים של 2,670 מ”מ (זהה לזה של האאוטלנדר) ומרווח גחון של 215 מ”מ (הגבוה בקטגוריה). נפח תא מטען של 393 ליטר ומיכל דלק של 63 ליטר.

מרווח פנים ומרווח גחון גבוהים יחסית לקטגוריה. מיצובישי ASX

אבזור עשיר

כבר מדגם הבסיס ברמת Intense מגיע ה-ASX עם מערכות בטיחות מקוריות הכוללות בלימה אוטונומית (FCM), זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, התרעה על סטייה מנתיב (LDW), שליטה אוטומטית באורות גבוהים (AHB) ו-7 כריות אוויר, חישוקי סגסוגת 18 אינץ’, מסילות גג, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, בקרת אקלים, חיישני גשם ותאורה אוטומטיים, בקרת שיוט הנשלטת מגלגל ההגה, דיבורית Bluetooth הנשלטת מגלגל ההגה, פנסי ערפל קדמיים, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית (מונוכרומטית), סף פגוש קדמי כסוף, 6 רמקולים, קונסולה מרכזית בעיצוב Piano-Black ואת מערכת המולטימדיה Connected Car.

דגם Instyle כולל בנוסף מראות צד משולבות איתות, פס קישוט כרום על מסגרת חלונות הצד, כניסה והנעה ללא מפתח (KOS) ותאורת DRL מסוג LED. מחיר 135,900 ₪.

דגם Premium כולל גג שמש פנוראמי עם סוכך פנימי חשמלי, ריפוד מושבים מהודר עם תפרים אדומים מסוג Grand Lux®, חימום למושבים הקדמיים, דיפוני דלתות דמוי עור שחור ותאורת LED בצדי הגג הפנורמי. מחיר 142,900 ₪.

ה-ASX ישווק במגוון צבעים אופנתיים הכוללים אדום, אפור טיטניום, לבן פנינה, שחור, גרניט וכסוף.

אבזור עשיר החל מדגם הכניסה. מיצובישי ASX

מערכת המולטימדיה Connected Carשל כלמוביל משלבת מערכת חדשה בדור 4 LTE, וכוללת מסך 7 אינץ’ גדול וחוויתי. המערכת מאפשרת לנוסעים ליהנות מגלישה ברשת, יכולת הפעלה משולשת הכוללת את גלגל ההגה, מסך המגע וכפתורי ההפעלה עם עדכוני תוכנה וקבלת יישומים.

מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד פועלת על גבי מערכת המולטימדיה שברכב ומספקת בין היתר ממשק מגע נוח ואפשרות להאזנה לתחנות רדיו מכל העולם באמצעות אפליקציית רדיו Nobex האינטרנטי, אפליקציות רדיו של רדיוס 100 FM (הכוללת גם את אפליקציית הפודקאסט הפופולארי בישראל “עושים הסטוריה”) ורדיו תל אביב, Hot Spot לגלישה באינטרנט ברכב וכן מצלמת נסיעה לאחור.

בנוסף, דיבורית Bluetooth, ניווט הכולל מערכת WAZE וחניה באמצעות האפליקציות סלופארק ופנגו. עוד על גבי המסכים מוצגים מסכי עזרה אינטרנטיים של מיצובישי, פריסת אולמות התצוגה, מרכזי השירות והטרייד-אין אשר ניתן להתקשר או לנווט אליהם בלחיצת כפתור.

מערכת Connected Car מציגה גם ספר רכב אינטראקטיבי דיגיטלי ידידותי לתפעול והבנה. המערכת פותחה בישראל וזמינה בשפות: עברית, ערבית, אנגלית ורוסית. למערכת מצורף כרטיס SIM עם חבילת דאטה חודשית של 3GB למשך 12 חודשים.

דוידי פיאמנטה, מנכ”ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל מציין כי “דגם ה-ASX הוא הסנונית הראשונה במגוון של 5 דגמי פנאי-שטח חדשים אשר כלמוביל תציע ללקוחותיה ב-3 השנים הקרובות בסגמנטים השונים. ישראל היא הראשונה בעולם לשווק דגם עם מפרט זה אשר נבנה במיוחד עבור השוק הישראלי לפי מפרט ודרישות ספציפיות. ה-ASX אשר מבוסס על האאוטלנדר הינו רכב חוצה סגמנטים, מגיע עם אבזור מהעשירים בקטגוריה, בטיחות רבה כסטנדרט כבר מדגם הבסיס ומוצע לקהל במחיר אטרקטיבי עד מאוד”.

אחריות:
3 שנים עד 100,000 ק”מ.

צריכת דלק:
נסיעה ק”מ/ל’: עירונית 10.3, בין עירונית 12.8, משולבת 11.3
החל מ-132,900 ש”ח

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “השקה ישראלית: מיצובישי ASX “תפורה לרצונות של הנהג הישראלי””

  1. חבל שלא קיימת התייחסות הכתב/המערכת לרכב.

    הכתבה רשומה כמדור פרסומי במימון היבואן.

    מקווה שבהמשך תהייה כתבה הכוללת התייחסות הכותב/ת לרכב.

  2. היי איל,
    מבחן דרכים יתפרסם בהקדם האפשרי, עם התייחסות מלאה ואובייקטיבית לרכב וביצועיו.

    ענת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

six + 6 =