השקה ארצית: ניסאן GTR

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ניסאן GTR, מכונית השרירים של ניסאן, מגיעה לישראל בגרסת ה-Black Edition עם ביצועים פסיכיים של 570 כ”ס, ואפס ל-100 קמ”ש ב- 2.7 שניות ועם מהירות מרבית של 315 קמ”ש

 

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן משיקה את הדגם חדש והעדכני של מכונית העל – ניסאן GTR 2017. ניסאן GT-R כבר ביססה את מעמדה כאחת ממכוניות העל שמעניקות את הביצועים הטובים ביותר בעולם הרכב.

מדובר במכונית סופר ספורטיבית במראה אלגנטי ויוקרתי שנדיר למצוא במכוניות ספורט. ה- GT-R החדשה המושקת בישראל מגיעה בגרסת ה- Black Edition – הגרסה החדשה והמעודכנת של ה- GTR, הכוללת חבילת תוספות חיצוניות ופנימיות.

הדגם החדש כולל עיצוב חדש ויוקרתי לתא הנוסעים. במרכז מערכת מולטימדיה עשירה עם שליטה מההגה,לוח המחוונים שודרג, ותא הנוסעים כולל תפירות ועיטורים חדשים בצבע הריפוד, ומושבי Recaro

תא נהג ניסאן GTR

ה-GT-R עברה כיול מתלים, לנוחות מיטבית, כיול חדש לתיבת ההילוכים להעברות חלקות יותר, וכעת גם מצויידת במערכת לסינון רעשים לטובת נסיעה שלווה יותר בשגרת היום יום.

מבחוץ, הדגם החדש כולל שינויים במראה החיצוני: הדגשת החזית, מכסה מנוע, פגושים קדמיים, תוספת אורות יום וגריל מחודש בגימור כרום מט “V MOTION”. הגריל הקדמי עוצב גם כן מחדש, יחד עם מכסה המנוע והספוילר התחתון מחוזק בסיבי פחמן.

הביצועים ברכב שודרגו בזכות עיצוב אירודינמי יותר, שיפור מערכות קירור חיוניות ברכב, ייצור מערכת פליטה מטיטניום כסטנדרט, חידוש מערכת המתלים, מתלים אדפטיביים של Bilstein, מערכת הבלימה, מתוצרת Brembo וגלגלים קלים של חברת Rays.

ל- GTR  מנוע בנזין טורבו כפול V6 בתצורת בנפח 3.8 ליטר עם צמד מדגשי טורבו מוגדלים, אשר נבנה באופן ידני. ההספק של המנוע הועלה ל-570 כ”ס (במקום 550 ב-GTR בדגם היוצא) והמומנט עומד על 65 קג”מ.

תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת 6 יחסי העברה. יש בה שלדה חדשה ומחוזקת. בולמי הזעזועים, הקפיצים והמייצבים כיולו מחדש להתמודד עם השלדה הקשיחה ולהעניק למכונית יכולות דינאמיות טובות יותר, וגלגלים מתוצרת RAYS בקוטר 20 אינץ’.

מחיר הרכב: 879,990 ₪.

לרגל השקת הGTR  בארץ, יערך אירוע יוצא דופן בתאריכים  1-2 לפברואר, במסגרתו, לראשונה בישראל  הקהל הרחב יוכל להתנסות בנהיגה על ה GTR  החדשה, כולל הדרכות מקצועיות ואירוחVIP.  ההרשמה להתנסות על נהיגה ב GTR  באמצעות כתובת האתר GT-R.CO.Il

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × 3 =