טויוטה יאריס החדשה – משופרת ומעוצבת באותו המחיר

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

טויוטה יאריס החדשה עברה מתיחת פנים. היא חזקה יותר, מעוצבת ומשווקת בארץ ללא שינוי במחיר

מאת: גבע מאיר

יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, משיקה את היאריס החדשה, העירונית הפופולארית של טויוטה המציעה באופן בלעדי גם גרסה היברידית. אמנם היאריס החדשה עברה מתיחת פנים קלה יחסית הכוללת גריל חדש ובולט, שינויי עיצוב קוסמטיים ויחידות תאורה חדשות, אך מציגה שינוי בלמעלה מ – 900 חלקים לטובת שורת שיפורים וחידושים בתחומי הביצועים, צריכת הדלק, הבטיחות וחווית הנהיגה.

תא הנוסעים אף הוא נותר ללא שינוי משמעותי, אך מציג פתחי אוורור חדשים, לוח שעונים הכולל צג TFT צבעוני בין המחוגים לתצוגת נתונים יעילה, מערכת מולטימדיה חדשה ומשופרת לתפעול קל יותר, ריפודים חדשים והגה מעודכן.

עד כאן נראה שהיאריס החדשה די מדשדשת לעומת המתחרות המציגות דורות חדשים, אך הבשורה האמיתית של היאריס מתוחת הפנים היא חטיבת הכוח החדשה, מנוע בנזין 4 צילינדרים חדש בנפח 1.5 המחליף את מנוע ה-1.33 ליטר אשר שימש בדור הקודם. 

מנוע משופר שעושה את כל ההבדל. טויוטה יאריס החדשה

המנוע החדש מפיק 112 כ”ס ב6,000 סל”ד ומומנט מרבי של 13.9 קג”מ ב- 4,000 סל”ד. ע”פ טויוטה נתון צריכת דלק השתפר ב- 6% ומציג נתון של 20.8 ק”מ לליטר בנסיעה משולבת. בנוסף הצליח המנוע החדש לקצר את זמן הזינוק מעמידה ל- 100 קמ”ש מ- 12 שניות לדגם היוצא ל- 11.2 לדגם החדש.

קצת פרטים טכניים:
תזמון שסתומים חדש (VVT-iEE) יחס דחיסה של 13.5:1, ונתון נצילות תרמית של 38.5%, כל אלה נועדו לנצל טוב יותר את הדלק שלכם ולזהם פחות, ואם דיברנו על שמירה על דובי הקוטב אז הגרסה ההיברידית של היאריס החדשה מציגה נתון צריכה של 27.8 ק”מ בהספק מרבי משולב של 99 כ”ס, ומציגה שיפור ברמת NVH (רעשים ורעידות) בעזרת כיול מתלים משופר ומערכת היגוי חלקה יותר.

בטיחות
מערכת הבטיחות המקורית של טויוטה, מגיעה כסטנדרט בדגמי היאריס החדשים (למעט דגם SOL המיועדת לציי רכב בלבד). המערכת כוללת מערכת בלימה אוטונומית הפועלת עד 80 קמ”ש, התרעה על סטייה מנתיב, החלפת אורות גבוהים באופן אוטומטי למניעת סנוור משתמשי הדרך האחרים ואפילו מצלמת דרך לזיהוי תמרורים.

החלק הפאסיבי של חבילת הבטיחות כוללת 7 כריות אוויר, עיגוני isofix קלים לשימוש וחגורות עם קדם מותחן (בזיהוי מצב חירום נדרכות החגורות ומהדקות את הנוסעים לכיסא לקראת פגיעה אפשרית).

טויוטה יאריס החדשה משווקת בישראל בשלוש רמות גימור:

SOL הבסיסית המיועדת לציי רכב, שכוללת בין השאר מערכת שמע הנשלטת מגלגל ההגה, קישוריות בלוטות’ והגה מחופה עור.

רמת גימור STYLE מוסיפה לרשימה מסך מולטימדיה 7” מצלמת רוורס חיישן גשם ותאורת יום DRL

ורמה הגבוהה BLACKTOP מוסיפה לאבזור הקיים גג וחלונות אחוריים בצבע שחור, עיצוב פנימי בהתאם לצבע המרכב, חישוקי סגסוגת קלה, פנסי ערפל ותאורת LED אחורית ועוד. הגרסה ההיברידית כוללת בין היתר בקרת אקלים דו אזורית מערכת KEYLESS וכפתור התנעה.

דגם ה-SKY כבר לא מיוצר ויצא מרשימת ההיצע.

במסגרת ההשקה מציעה טויוטה הטבות אבזור ל- 100 הרוכשים הראשונים שיזמינו את היאריס החדשה דרך אתר האינטרנט הייעודי שייפתח ב- 8 למאי 2017 בשעה 14:14.

באירוע המכירה המקוון יועמדו למכירה 100 דגמי יאריס ברמת גימור סטייל עם חבילת אבזור רחבה בשווי 4,400 ₪ הכוללת את מערכת Toyota connected עם חיבור אינטרנטי ותוכנת ניווט WAZE, קודנית, חיישני חנייה אחוריים, מרימי שמשות בנעילה ומנגנון כיבוי אורות אוטומטי.

בנוסף המזמינים באתר יזכו במסירה מיידית – עד 3 ימי עסקים ממועד התשלום המלא ובכפוף לאמצעי התשלום.

מחירי היאריס החדשה נותרו ללא שינוי:

יאריס בנזין
SOL, מנוע בנזין 1.5 ליטר 112 כ”ס, ידנית -88,900 ₪
SOL, מנוע בנזין 1.5 ליטר 112 כ”ס, אוטומטית -100,900 ₪
STYLE, מנוע בנזין 1.5 ליטר 112 כ”ס, אוטו’ – 103,900 ₪
BLACK TOP, מנוע בנזין 1.5 ליטר 112 כ”ס, אוטו’ – 106,900 ₪

יאריס היברידית
HYBRID – מנוע 1.5 ליטר בנזין, היברידי, 99 כ”ס, אוטומטית 109,900 ₪
המחירים כוללים מע”מ ולא כוללים אגרת רישוי ותוספת לצבע מיוחד

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × 2 =