טויוטה לנד קרוזר החדש בישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

טויוטה לנד קרוזר החדש מושק בישראל, עם עיצוב חיצוני ופנימי מעודכנים, ממשקי נהג משודרגים, והמחיר נותר ללא שינוי, החל מ- 299,000 שקלים

טויוטה לנד קרוזר 2018, החל מ-299,000 ש"ח

יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, החלה בשיווק רכב השטח המוביל שלה בעולם, טויוטה לנד קרוזר החדש. עם היסטוריה מפוארת של כ- 65 שנה, הלנד קרוזר הוא אחד הדגמים הוותיקים והמוערכים ביותר של טויוטה.

עם הגעתו לישראל בשנת 1997, זכה הלנד קרוזר להצלחה ולאהדה רבה ולהובלת מכירות סגמנט רכבי השטח המאסיביים (E-SUV) לאורך שנים. עד היום נמכרו בארץ כ- 23,000 כלי רכב מדגם זה, רבים מהרכבים הראשונים שנמסרו עדיין נוסעים על כבישי ישראל, בשל עמידותם יוצאת הדופן. גם בפלח רכבי היד שניה, זוכה הרכב לביקושים יוצאי דופן כולל רשימות המתנה במסגרת פעילות רכבי היד השנייה של יוניון מוטורס, Toyota Select.

הלנד קרוזר החדש מבסס את המורשת שלו בזכות מראה חיצוני מזוהה מאוד המבטא את קשיחותו ועוצמתו, יחד עם עיצוב פנים מתוחכם, נוח ואיכותי. זאת בנוסף לשיפורים ביכולותיו הדינמיות על הכביש ובשטח כאחד. בין החידושים, עדכון מקיף לסביבת הנהג המבטיח שיפור יכולת השליטה במידע הרב הזמין לרשותו, כמו גם שיפור בחוויית הנהיגה.

הדגם הנוכחי ממשיך להציע את מנוע הטורבו דיזל D-4D ‏2.8 ליטר, בעל הספק מרבי של 177 כ”ס, מומנט מרבי של 45.9 קג”מ ותיבת הילוכים אוטומטית חכמה בעלת שש מהירויות.

לראשונה תוצע גרסת לנד קרוזר הכוללת את מערכת הבטיחות האוטונומית המקורית של טויוטה Toyota Safety Sense (ברמת גימור  LIMITEDבלבד). הגרסאות הנוספות המשווקות באירופה ומיובאות ארצה אינן מיוצרות באופן הכולל מערכת זו וניתן למצוא בהן שלל מערכות בטיחות אחרות ובנוסף גם  מובילאיי בהתקנה מקומית. אלו מקנות לרכב ציון בטיחות גבוה של 6 נקודות.

עיצוב הפנים של הלנד קרוזר כולל מספר חידושים בהם הקונסולה המרכזית ולוח המחוונים שעברו עדכון ושדרוג ליצירת חווית הנהיגה הטובה ביותר. לוח המחוונים החדש עוצב באופן מודרני יותר עם מסך TFT “4.2 והקונסולה המרכזית עוצבה מחדש לנראות מקסימלית ולשיפור שדה הראיה של הנהג בעיקר בזמן נהיגה בשטח.

הרכב החדש מצויד במערכת מולטימדיה מקורית Toyota Touch® 2 עם מסך מגע “8 ואפשרות נעילת הדיפרנציאל המרכזי לשיפור העבירות בשטח. הלנד קרוזר החדש מצויד במושבים קדמיים עם אוורור וחימום (ברמות גימור LUXURY ו-LIMITED) ובמושבים עם חימום בשורה השנייה (ברמות גימור LUXURY 7 ו- LIMITED).

הלנד קרוזר החדש מציג שינויים עיצוביים המקנים לו מראה עוצמתי ומודרני יותר, עם עדכונים של חזית הרכב וחלקו האחורי. הדגם החדש ארוך ב- 60 מ”מ מהדגם היוצא ואורכו של הרכב עומד כעת על 4,840 מ”מ בגרסה הארוכה ו – 4,565 מ”מ בגרסה הקצרה. רוחבו נותר ללא שינוי ועומד על  1,885מ”מ.

חלקו התחתון של הרכב מתאפיין בגימור חד התורם לנוכחות הרחבה והעוצמתית ומצמצם את השפעת השלוחה הקדמית על זווית הגישה של המכונית בנהיגה בשטח. מרווח גחון מינימלי של 215 מ”מ (205 מ”מ בדגם הקצר) ושיפור זווית הנטישה במעלה אחת בגרסה הקצרה ל- 26 מעלות מבטיחים את יכולות השטח האולטימטיביות של הדגם.

מבנה המרכב הייחודי של הרכב בסגמנט (מרכב על שלדת סולם) טומן בחובו מספר יתרונות על פני מכוניות שטח מתחרות בעלות מבנה מרכב אחוד. מבנה מרכב זה, משלב בין חוסן ועמידות מוכחת, גמישות פיתול רבה מאוד, בידוד טוב יותר לתא הנוסעים הן מפני רעש והן מפני זעזועים ובכך הופך גם נסיעה בתנאי שטח קשים לנוחה יותר עבור הנוסעים בו. טויוטה ממשיכה לבחור במבנה תא נוסעים על שלדת סולם בזכות העובדה כי הוא מהווה את הפלטפורמה האולטימטיבית למשימות הקשוחות והמאתגרות אליהן מיועד רכב השטח.
הלנד קרוזר החדש כולל מתלי עצה כפולה עצמאיים קדמיים ומתלי four-link (ארבע נקודות חיבור) לסרן האחורי הקשיח. מבנה הבולם האחורי שופר על מנת להבטיח אמינות תוך שיפור שיכוך, שליטה ונוחות נהיגה.

יותר מערכות עזר בנהיגה. טויוטה לנד קרוזר

טכנולוגיית הנעה כפולה 4×4 קבועה המוכחת של הלנד קרוזר קיימת גם בדגם חדש זה ונעזרת בשלוש מערכות עיקריות:
מערכת בקרת אחיזת כביש ושטח (Active Traction Control system- A-TRC) מערכת  פעילה העושה שימוש בשליטה על המנוע והבלמים כדי לחלק את המומנט הנדרש לכל אחד מארבעת הגלגלים, ובכך מסייעת לשיפור היציבות ולשיפור באחיזת הכביש.

מערכת (Downhill Assist Control (DAC מסייעת לנהג לווסת את מהירות הרכב בשיפועים תלולים, חלקים או זרועי מהמורות. במצבים שבהם בלימת המנוע בלבד אינה מספקת להורדת מהירות הרכב, המערכת שולטת אוטומטית על לחץ נוזל הבלמים, זאת בכדי לשמור על מהירות ירידה קבועה ובטוחה מבלי שהנהג ייגע בדוושות הבלם.

מערכת Hill-start Assist Control (HAC) מונעת מהרכב להידרדר לאחור. כאשר הנהג משחרר את הרגל מדוושת הבלם, בעת זינוק בעלייה, המערכת נועלת באופן זמני את כל ארבעת הגלגלים למשך שתי שניות על מנת להשאיר את הרכב במקום ולמנוע הידרדרות.

מערכת Toyota Connected המתקדמת,
גם בלנד קרוזר אפשרות התקנת Toyota Connected – מערכת ה-Connected Car  המתקדמת ביותר בישראל, המוטמעת על גבי מערכת המולטימדיה המקורית Toyota Touch®2. המערכת מחוברת גם לסמארטפון של נהג הרכב, לצפייה ועדכונים מכל מקום באמצעות אפליקציית MY TOYOTA המערכת מתעדכנת באופן ישיר אונליין over the air כך שהלקוח יכול ליהנות משדרוגים ועדכונים ללא כל צורך בפעולה כלשהי וללא כל תשלום נוסף.

Toyota Connected מאפשרת פרסונליזציה מלאה ומגוון רחב של אפליקציות כולל גישה ישירה לאפליקציות שימושיות המערכת כוללת גם חיישן תאונה המחובר למוקד חירום. בנוסף, היא מציגה באופן זמין ופשוט את כל המידע הרלוונטי לדגם ולרכב הספציפי בו היא מותקנת.

הלנד קרוזר החדש ממשיך לבלוט כאייקון רכבי השטח המוביל והמזוהה עם קשיחות, יכולות תמרון מיטביות בשטחים מאתגרים, שרידות וגם סטייל ופינוק לנהיגה עירונית חווייתית.

טויוטה לנד קרוזר 2018 מוצע לקהל במגוון רחב של רמות הגימור (וב-6 צבעים):
•    לנד קרוזר LUXURY קצר – 3 דלתות, 5 מושבים – 299,000
•    לנד קרוזר TS ארוך – 7 מושבים – 319,900
•    לנד קרוזר LUXURY ארוך – 5 מושבים – 349,900
•    לנד קרוזר SELECT ארוך – 7 מושבים – 354,900
•    לנד קרוזר LUXURY ארוך – 7 מושבים – 379,900
•    לנד קרוזר LIMITED ארוך – 7 מושבים – הכולל לראשונה מערכת בטיחות אוטונומית מקורית Toyota Safety Sense – 399,900

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × four =