יונדאי מציגה את נבחרת האסים של 2018 – i30 החדש, סונטה, טוסון ואיוניק חשמלית

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

השקה חגיגית למותג יונדאי: יונדאי i30 החדש מציג מנוע חדש ומחוזק, מערכות בטיחות, ואבזור מפנק החל מ-129,900 ש"ח. עוד הוצגו, יונדאי סונטה היברידית, יונדאי טוסון המחודש, ויונדאי איוניק חשמלית

השקה ארצית מרובעת. מותג יונדאי

יונדאי רוצים עוד שנה טובה כמו זו החולפת. גם אם היה רושם ששום דבר לא קורה במותג הותיק והנמכר בישראל, הרי שהיום במסיבת העיתונאים לא היה ספק שהמותג קיים בועט ומוכר את דגמיו השונים באלפים.

2018 נפתחת עם 4 מכוניות פופולריות, דור חדש ליונדאי i30, מתיחות פנים ליונדאי סונטה היברידית, יונדאי טוסון, ויונדאי איוניק חשמלית לחלוטין, שתגיע בקרוב. כל הארבעה מגיעים עם תוספות מבורכות, בדמות מערכות בטיחות מתקדמות מרמות הבסיס, והרבה הרבה אבזור נוחות, בלי לגעת במחיר.

יונדאי i30 המשפחתית החל ממחיר 129,900 ש”ח.
טוסון 2 ליטר במחיר של 144,900 ₪.
טוסון טורבו במחיר של 179,900 ₪, ותוספת אבזור בטיחות בדגמי טוסון 2 ליטר.
סונטה היברידית חדשה בתקינה אירופאית.
IONIQ חשמלית (רבעון ראשון של 2018), ובהמשך את רכב הפנאי החדש – היונדאי KONA.

יונדאי i30 החדש, מנוע טורבו מחוזק, והרבה אבזור נוחות

הדגמים החדשים:

הדור החדש של ה- i30:

הדור החדש של ה- i30; אחד הדגמים המצליחים ביותר של יונדאי. עד היום נמכרו כ- 58,000 i30 בישראל וכ- 800 אלף באירופה והיא אחת המשפחתיות 5 דלתות הנמכרות ביותר. ה- i30 החדשה עוצבה, פותחה, נבחנה ומיוצרת באירופה כרכב המציע את מכלול הפתרונות מבוססי טכנולוגיה, אינדיבידואליות וסגנון חיים.

ה- i30 החדשה תושק בשתי רמות אבזור Premium ו- Luxury; וכבר מדגם ה-Premium מפרט הבטיחות הוא העשיר ביותר בקטגוריה וכולל את כל מערכות הבטיחות האפשריות הכלולות ברכב ואבזור רב במחיר של החל מ- 129,900 שח.

ה- i30 החדשה המיוצרת באירופה משלבת מנוע 1.4 טורבו בשילוב תיבת הילוכים DCT רובוטית דו מצמדית, בעלת 7 הילוכים והספק של 140 כ”ס ב- 6000 סל”ד

צריכת הדלק על פי נתוני יצרן ובבדיקות מעבדה שופרה משמעותית ביחס לדגם המוחלף ועומדת על 15.6 ק”מ לליטר בנסיעה עירונית, 20 ק”מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו- 18 ק”מ לליטר בנסיעה משולבת. ל- i30 ציון ירוק 4 ופליטת CO2 120 גרם לק”מ.

בטיחות:

ה- i30 החדשה קובעת סטנדרט חדש בקטגוריית המשפחתיות ברמת הבטיחות ומגיעה כסטנדרט בשני הדגמים עם AEB- מערכת בלימה אוטונומית כוללת FCWS מערכת התראה להתנגשות חזיתית, DAA- מערכת התראת קשב לנהג SCC-קרוז קונטרול אדפטיבי, LDWS – מערכת התראה לסטייה מנתיב ומערכות נוספות.

אבזור:

ל- i30 אבזור עשיר כבר בדגם ה- Premium, הכולל הגה מצופה עור, כיוון הגה לגובה ולעומק, מערכת מולטי מדיה מקורית של היצרן המשלבת גלישה עם Apple CarPlay או Android Auto על גבי מסך צף חדשני בגודל 8 אינץ’ עם יכולת מעבר למערכת ה- Connected Car של כלמוביל עם ניווט WAZE, דיבורית Bluetooth, מצלמה אחורית מקורית, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, אימובולייזר מקורי, פנסי ערפל קדמיים, מזגן בקרת אקלים מפוצל, פתחי מיזוג לספסל האחורי, מראות חיצוניות חשמליות, קיפול מראות חשמלי, פנסי איתות במראות, חיישן להדלקת אורות DRL תאורת יום.

דגם ה- Luxury שיימכר במחיר של 135,900 ₪ כולל גם חיישן גשם, משטח טעינה בטכנולוגיית QI, מפתח חכם והנעה ללא מפתח, DRL תאורת יום LED, גג שמש פנורמי, מושב נהג חשמלי.

 

יותר אבזור נוחות ובטיחות, החלמ- 164,900 ש"ח

סונטה היברידית:

הסונטה ההיברידית החדשה מושקת בשתי רמות אבזור Premium ו- Limited; מדובר בדגמים מאובזרים, מפוארים, ירוקים, טכנולוגים ובטוחים יותר מהדגם המוחלף כבר בדגם ה- Premium, ואשר מצוידים במערכות בטיחות מתקדמות וחדשניות ביותר המאפיינות רכבי יוקרה. המערכת ההיברידית בסונטה מאופיינת בנסיעה שקטה, באיכות גימור, חלקים והרכבה ייחודיות בקטגוריה והחל ממחיר של 164,900 ₪.

בסונטה שולבה יחידת בקרה חדשה (מחשב רכב) לניהול חכם וחסכוני של מערכות ההינע ברכב אשר מובילים להפחתה של 8% בפליטת מזהמים ולשיפור דרמטי של 23% בצריכת דלק (בהשוואה לדגם היוצא).

הסונטה ההיברידית המיוצרת בקוריאה עם תקינה אירופאית משלבת מנוע חשמלי עם סוללת ליתיום-פולימר עם מנוע בנזין 2 ליטר GDI ארבעה צילינדרים, בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים והספק של 193 כ”ס ב- 6000 סל”ד. למערכת ההיברידית והסוללה אחריות של 7 שנים או 150 אלף ק”מ.

צריכת הדלק על פי נתוני יצרן ובבדיקות מעבדה שופרה משמעותית ביחס לדגם המוחלף (בכ-14%-23%) ועומדת (בשתי רמות האבזור) על 20 ק”מ לליטר בנסיעה עירונית, 23.2 ק”מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו- 22.7 ק”מ לליטר בנסיעה משולבת.

לסונטה ההיברידית אבזור עשיר המאפיין רכבי יוקרה כבר בדגם ה- PREMIUM המשלב את מערכת ה- Connected Car ואבזור בטיחות אשר כולל בין היתר SCC- בקרת שיוט אדפטיבית, LDW – מערכת התראה לסטייה מנתיב, AEB- מערכת
בלימה אוטונומית, DAA- מערכת התראת קשב לנהג ו- BSD- מערכת לזיהוי רכבים בשטח מת.

 

יונדאי טוסון, מאובזר יותר עם שני מנועים לבחירה

יונדאי טוסון

לאחר הצלחת יונדאי טוסון בישראל אשר מכר עד היום כ- 22,000 טוסונים, משיקה כלמוביל טוסון 2 ליטר במחיר של 144,900 ₪. במקביל משיקה טוסון חדש בגרסת 1.6 ליטר טורבו DCT במחיר של 182,900 ₪ וכמו כן ליין חדש של דגמי טוסון 2 ליטר המשלבים רמות אבזור חדשות ותוספת מערכות בטיחות מתקדמות.

רמות האבזור משתנות ויכללו מעתה כאמור מנוע 2 ליטר ברמת אבזור PRIME PLUS (זהה לרמת האבזור בדגם PRIME 1.6) ואליו יתווספו 3 רמות אבזור חדשות כולן במנוע 2 ליטר, PANORAMIC, OPEN SKY PLUS, LUXURY ודגם טורבו חדש ברמת אבזור LUXURY עם מנוע 1.6 ליטר DCT.

מידות ועיצוב הטוסון נשארים זהים אך מקבלים תוספת של מערכות בטיחות הכוללות LKAS, מערכת בקרת סטיה מנתיב ותיקון הגה החל מדגם ה- OPEN SKY PLUSו-BSD זיהוי שטח מת עם חיווי במראות ו- RCTA מערכת התראה על רכב חוצה ברוורס, בדגמי ה- LUXURY.

רמות האבזור השונות גם הן שודרגו וכוללות אבזור עשיר הכולל החל מדגם ה- PRIME PLUS, מסילות בגג, קיפול מראות חשמלי, פנסי איתות במראות, מגיני בוץ מקורים, נעילה מרכזית, שמשות כהות, פנסי ערפל קדמיים, גלגל הגה וידית הילוכים מצופים עור, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, בקרת שיוט, מפתח שלט מתקפל, תאורת יום DRL- LED, חיישן אורות, חישוקי מגנזיום, בורר מצבי נהיגה Drive Mode)) המאפשרת בחירה בין 2 מצבי נהיגה, “רגיל” ו”ספורט”, 6 רמקולים, מערכת,Connected Car דיבורית Bluetooth, ניווט WAZE ומצלמה אחורית.
|
דגם ה- PANORAMIC כולל גם גג שמש פנורמי נפתח, דגם ה- OPEN SKY PLUS יכלול בנוסף חישוקי סגסוגת 19 אינץ’, פתחי מזגן למושב האחורי, מפתח חכם והנעה ללא מפתח ובקרת אקלים. דגמי ה-LUXURY כוללים גם ריפודי עור, פנס אחורי משולב LED, חיישני רוורס מקוריים וכפתור נטרול ומושב נהג חשמלי הכולל כיוונון כרית גב תחתון.

דגם ה- Turbo Luxury 1.6, DCT החדש משודך לתיבת הילוכים בעלת 7 מהירויות והוא מפיק 177 כ”ס ב- 5,000 סל”ד, מאיץ מעמידה ל–100 קמ”ש ב–9.1 שניות ומגיע למהירות מקסימלית של 201 קמ”ש.

יונדאי איוניק חשמלית. תשווק החל מתחילת 2018

מבדיקה שערכה כלמוביל, רכבים עם מערכת בלימה אוטונומית, AEB ומערכת התראה סטיה מנתיב נפגעים ב- 50% פחות בתאונות חזית מרכבים ללא מערכת דומה.

דוידי פיאמנטה, מנכ”ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל מציין כי” כלמוביל מעתה תשווק את אבזור הבטיחות המקסימלי האפשרי בדגמיה החדשים כבר מגרסת הבסיס ותשדרג ככל האפשר חלק מהדגמים הקיימים. מערכות בטיחות שבעבר היו נחלתן של גרסאות פרימיום או רכבי יוקרה יונגשו וישולבו בכל דגם של כלמוביל.

הסנונית הראשונה הינה ה-i30 החדשה המושקת היום שהינה המשפחתית הבטוחה בישראל. ב- 2018 נעמיד ליין חדש של דגמים, שחלקם מושקים היום, אשר יהוו יריית פתיחה לביסוסה והרחבת פרישתה של יונדאי הן בסגמנטים קיימים והן בחדשים”, הוסיף פיאמנטה.

את הנבחרת תשלים מכונית הפנאי הססגונית, יונדאי קונה, שתגיע בקרוב גם היא.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 + fourteen =