כן לעשירים בלבד: שבוע פסטיבל מוטורי במונטריי קליפורניה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

שבוע פסטיבל מוטורי במונטריי שבקליפורניה: מכירות פומביות, תצוגות של מכוניות קלאסיות קונספט וספורט, מפגשי רכב ועוד. תאווה לעיניים

מדי שנה, בחודש אוגוסט מתקיים סוג של פסטיבל מוטורי במונטריי שבקליפורניה, בסמוך לרצועת חוף שנקראת כרמל מונטריי – באזור של מגרשי גולף, המכה של עשירי קליפורניה וטחוני ארצות הברית בכלל.

הפסטיבל הזה מתקיים במשך שבוע שלם, וכולל מספר אירועי רכב גדולים, כמו:
1. מכירות פומביות של מכוניות נדירות בעשרות מיליון דולרים
2. תצוגות רכב של מכוניות אספנות, מכוניות מרוצים, ספורט וקונספט
3. מפגשי מכוניות איטלקיות, מפגש לבעלי וחובבי רכבי פורשה, בעלי מטוסים וחובבי תעופה ועוד.

אבל בוא נניח לעשירים, ונתרכז בכמה מהמכוניות באירוע:

  1. הראשונה דווקא מכונית קלאסית – למבורגיני GT400 מודל 67 נדירה, של לא אחר מחבר להקת החיפושיות פול מקרטני שיחיה, שצפויה להימכר ב-700 אלף דולר. מכונית ספורט קלאסית עם מנוע V12 ו-320 כ”ס.

  2. ותהיה גם ב.מ.וו מרשימה במיוחד – ב.מ.וו קונספט M8 גראן קופה – שילוב יפהפה של רכב ביצועים, אוונגרד, ויוקרה. רכב קונספט אמרנו, כלומר הוא איננו משווק עדיין, אך לכשיעמוד למכירה, הרי שיהיה זה הקהל ממגרשי הגולף של מונטריי שיוכל לרכוש אחת כזו.

  3. וחשיפה ראשונה של רכב קונספט של אודי, לקראת סוף השבוע המוטורי – מכונית סופר קאר חשמלית למהדרין, מכונית הספורט של העתיד – PB 18 e-tron, מכונית קונספט שמעוצבת ברוח מכונית המירוצים זוכת מירוצי המכוניות בלה מאן – אודי R18 E TRON. נדע עליה פרטים נוספים אחרי הגילוי-חשיפה.

שבוע הפסטיבל במונטריי, קליפורניה, הוא לעשירים, ולעשירים כקורח. מלבד אירועי ומפגשי רכב, יש גם אירועים פרטיים למוזמנים בלבד, חובבי יאכטות, מטוסים ושעוני רולקס, והרבה הרבה מינגלינג ושמוזינג ופוזה. טוב, גם הם צריכים פסטיבל…

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

six + three =