ליגת קאדילק Time Attack‎ – ליגת המרוצים הראשונה לרכבים פרטיים יוצאת לדרך

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

בשורה לחובבי הספורט המוטורי בישראל, ‎ליגת קאדילק TimeAttack‎ לרכבים פרטיים יוצאת לדרך 🔥

‎ליגת קאדילק TimeAttack‎ לרכבים פרטיים

בסוף השבוע הקרוב, יום שבת, 20.1.18 בשעה 6:00 יוזנק המרוץ הראשון של הליגה‎ הראשונה לנהגים חובבים, במסלול מרוצים מורשה עם רכבים ממותגים שונים המורשים גם לנהיגה באופן חוקי בכבישים.

שוק רכבי הספורט בישראל נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות, גם במספר הדגמים המיובאים וגם בטבלאות המסירות. גם מותג קאדילק נהנה מהשינוי המבורך, בזכות סדרת ה-V, ממנה נמכרו השנה בישראל 13 רכבי  קאדילק ATS-V וארבעה רכבי קאדילק CTS-V.

ליגת קאדילק TimeAttack‎ לרכבים פרטיים

ליגת קאדילק Time Attack הוקמה על ידי נהג ומדריך המרוצים לאון טאובס, חברת ״ספארקו ישראל״ ובשיתוף מותג היוקרה הצומח ביותר בישראל לשנת 2017 – מותג קאדילק. הליגה מאושרת על ידי הרשות לנהיגה ספורטיבית של משרד הספורט.

כבר בשלב זה רשומים כ-60 נהגים שייקחו חלק במגוון קטגוריות במרוץ. בין הרכבים המתחרים פורשה GT3, קאדילק ATS-V, אלפא רומיאו C4 ב.מ.וו M5, ניסן GTR, סיאט לאון קופרה ועוד.

הליגה תחולק לחמישה מרוצים, כאשר בכל מרוץ יתחרו במספר קטגוריות ובמקצים שונים. המרוץ הראשון יערך ביום שבת הקרוב במסלול החדש בפצאל. המרוצים השני והשלישי מתוכננים לחודש מרץ, המרוץ הרביעי יערך בחודש אפריל ומרוץ הנעילה של הליגה צפוי להתקיים בחודש מאי.

על המירוץ

כל משתתף מחויב ברישיון נהיגה ספורטיבית בתוקף, קסדה וציוד נהיגה מלא. כל המכוניות יצוידו באביזרי בטיחות ייעודיים למרוצים כמו מטף כיבוי, שאקל גרירה ומדבקת מספר, וכל אבזר נדרש על ידי התקנון המופיע במסמך ״כללים לאירוע ״זמן מטרה״ באתר ״הרשות לנהיגה ספורטיבית״.

הניקוד בכל מקצה יינתן על פי זמן ההקפה. הזמן המהיר ביותר זוכה ב-20 נקודות, שני 17 נקודות, שלישי 15 וכך הלאה. צבירת הנקודות תספר רק בארבעת מתוך חמשת המרוצים הטובים ביותר של כל נהג.

קטגוריות המירוץ:

  • רכבי קאדילק ATS-V מכוניות עם מנועים מקוריים לא מוגדשים עד 220 כ”ס או 1.8 ליטר מוגדשים, ללא הגבלת רוחב צמיגים.
  • מכוניות עם מנועים מקוריים לא מוגדשים עד 355 כ”ס (ללא הגבלת רוחב צמיגים), עד 3.0 ליטר מוגדש (הגבלת רוחב צמיגים ל-245) או עד 2.0 ליטר מוגדשים עם הנעה כפולה ודיפרנציאל פתוח.
  • מכוניות עם מנועים מקוריים והנעה כפולה עם דיפרנציאל נעול-ממוחשב.
  • מכוניות על.
ליגת קאדילק TimeAttack‎- מירוץ נעילה בחודש מאי 2018

אור קליין מנהל חטיבת היוקרה בקבוצת UMI: “כיבואני קאדילק לישראל, מותג המייצג ערכים של נהיגה מהנה, טכנולוגיה מתקדמת ובעל דגמי הספורט מסדרת V, אנחנו שמחים על ההזדמנות להירתם ולעזור בקידום הספורט המוטורי בישראל. אנחנו מזהים דרישה גוברת לפיתוח והסדרה של התחום ונמשיך לתרום לקידומו”.

הכניסה לקהל חופשית.

יום שבת, 20.1.18 מסלול פצאל.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seven + eleven =