לכבוד ט”ו באב: 7 מכוניות שמלכת הכביש אוהבת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מלכת הכביש חושפת את המכוניות שהייתה רוצה לראות אצלה בחניה ❤

אם היו שואלים אותי, איזה רכב תרצי לראות עכשיו בחניה מתחת לבית? זה ככל הנראה יהיה רכב משפחתי, “פשוט” ופרקטי כמו מזראטי לבנטה, יגואר F PACE או אלפא רומיאו סטלביו. מה בסך הכל ביקשתי? רכב עם קצת פאסון, גובה ומרווח פנים. אבל נניח לצחוק רגע, ונחזור למציאות – תקציב ליפות האלה לא יהיה לי בשנים הקרובות, ואם להיות כנה עם עצמי, גם לא בחיים האלה בכלל. אז צמצמתי את האפשרויות לרכב עד 200 אלף שקל (בחלומות שלי, כן?), רכב שאולי יום יבוא ואזכה לקבל עליו הנחת חצי סלב.

יבואנים, אתם יודעים איך למצוא אותי… 

1. אודי A3

אודי A3 משפחתית ספורטיבית

לא עפתי על עצמי, כן? מדובר ברכב משפחתי, לא הכי מרווח מאחור, אבל מספיק לילד שלי. עם טאץ’ ספורטיביות, החל מ-175 אלף שקל, ועד הרבה מעבר ל-200,000 שקל, אם ארצה תוספות אבזור. 

2. אינפיניטי Q30

אני ממשיכה עם ז’אנר המשפחתיות היוקרתיות הקומפקטיות. ויהיו עוד כמה ברשימה, כי הן פשוט יושבות בול על המשבצת שלי – משפחתית חזקה, שנראית טוב ומרגישה טוב מבפנים ומבחוץ. מרווחת מספיק לילד שלי, ומשתפת פעולה כשלוחצים את דוושת הגז (אם שאלתם, המחיר הוא 179,900 שקל ומעלה)

3. מרצדס A קלאס

מה הסיכוי שתהיה לי מרצדס אי פעם בחניה? קלוש. אבל אם אני אתאמץ ממש, אולי תהיה לי מרצדס A CLASS. דגם ה-A180 הידני מדגדג את ה180 אלף שקלים מלמטה, והאופציה האוטומטית מתקרבת לאזור ה-200 אלף. נכון, הספק המנוע צנוע, רק 122 כ”ס (אין תקציב!), אבל זו מ-ר-צ-ד-ס, ודי במבט חטוף בתא הנוסעים כדי להבין שזה הדבר האמיתי. 

4. סיאט לאון

סיאט לאון FR עם מנוע 1.8 ליטר זה חלום ישן. מאז שפגשתי אותה למבחן דרכים, ומאה ו-80 כוחות הסוס שלה הפכו לי את הראש, אז ב2012-13. להפתעתי, ה-1.8 ליטר מגיעה גם עם 5 דלתות, ובסטטוס שלי עכשיו, זה מה שהייתי בוחרת. 5 דלתות, גוף קטן, אדרנלין עצבני, בסביבות 160 אלף ש”ח ומעלה.

5. קיה ספורטאז'

היי היי, מה קרה? מה קיה ומה ספורטאז’?, מה נהיה עם מלכת הכביש ולאן היא הלכה?
הייתי במחלקת הספורטיביות. רציתי קאדילק ATS, חיפשתי איזו BMW סדרה 2 שתכנס לתקציב, ופזלתי לפולקסווגן גולף GTI. רציתי. אז ביג דיל. הן לא בתקציב.

אז עברתי לקטגוריה הפורחת והשלטת – הקרוסאוברים. ומי המלך של הקטגוריה? ניחשתם נכון. אגב, הדגם שהייתי בוחרת לעצמי הוא ספורטאז’ 1.6 ליטר טורבו, ארבע על ארבע, ברמת אבזור הגבוהה ביותר – פרמיום. זה כבר יותר קרוב לתקרת התקציב.

6. פולקסווגן טיגואן

אני כבר בשכונה, אז לא נכנס להגיד שלום? הטיגואן מקטגוריית הפנאי שטח, פולקסווגן ברמ”ח איבריה. יפה, נוחה ומפנקת. מרווחת למשפחה הקטנה שלי, בעלת פאסון, ואפילו יישאר לי עודף לביטוח ודלק לשנה.

7. אטקה, קודיאק, פיג'ו 3008

נתתם לאישה לבחור וזה מה שקרה – 3 מכוניות בבחירה אחת. כל אחת מהן הרשימה אותי מאד, כל אחת מהן סיפקה את מרווח הפנים שחיפשתי, את הלוק שאני רוצה, ואת מערכות הבטיחות שאני צריכה (עם יתרון בטיחותי לדגמים המפוארים של הקודיאק, ופיג’ו 3008). אז, מה לבחור מה לבחור… אם אני רוצה לצאת עם עודף מ-200 אלף, אז פיג’ו 3008. 

לסיום...

טוב, אגלה לכם סוד, לפני כמה חודשים הצטרפתי לפאנל מכובד, אחת מ-26 שופטות בינלאומיות, בטקס בינלאומי מכובד “Women’s world car of the year”. כל השופטות, שהן גם עיתונאיות רכב מרחבי העולם, בוחרות את רכב השנה שלהן לנשים בעולם של שנת 2017.

כשופטת, עלי לבחור 7 מכוניות חדשות מתוך כל המכוניות שהושקו בשנה האחרונה, מ-7 קטגוריות שונות (כמו ספורט, יוקרה, רכב ירוק, קרוסאובר ועוד), ורכב אחד נוסף, והחשוב מכל – רכב השנה שלי לנשים. אני כמובן אדאג לעדכן אתכם ואתכן פה במלכת הכביש, על הבחירות שלי. ממש בקרוב.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × 2 =