לראשונה בישראל דאצ’יה סנדרו אוטומטית החל מ-62,990 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מכונית סופר-מיני במחיר של מכונית מיני קטנה: דאצ'יה סנדרו אוטומטית החל מ-62,990 ₪

דאצ'יה סנדרו. סופרמיני במחיר 62,990 ש"ח

קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית מותג הרכב דאצ’יה בישראל, משיקה את מתיחת הפנים של מכונית הסופר-מיני דאצ’יה סנדרו. לראשונה בישראל, מוצע רכב המיועד ל-5 נוסעים בעל ממדים של סופר-מיני גדולה ומרווחת עם תיבת הילוכים אוטומטית, במחיר אטרקטיבי החל מ-62,990 ₪. הסנדרו החדשה זוכה למתיחת פנים במראה החיצוני, בעיצוב הפנים וברמת האבזור. כאשר בגרסה החדשה, משווק הדגם עם מנוע טורבו בנזין בנפח 0.9 ליטר ותיבה אוטומטית מסוג Easy-R.

הסנדרו החדשה, מוצעת כאמור עם מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 0.9 ליטר ובהספק של 90 כ”ס, בעל מומנט מרבי של 15.3 קג”מ ב-2250 סל”ד, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית מסוג Easy-R. על פי הצהרת היצרן, תצרוכת הדלק הממוצעת של הסנדרו, אשר עומדת על 20.4 ק”מ לליטר.

מתיחת הפנים של הסנדרו, כוללת גם בין היתר, עיצוב מודרני חדש לגריל הקדמי, הגה מצופה עור, וכן יחידות תאורה חדשות בעלות תאורת יום LED. הסנדרו תוצע ברמת אבזור אחת –Laureate, הכוללת ארבעה חלונות חשמליים, מראות צד חשמליות, דיבורית בלוטות’ הנשלטת מההגה, בקרת שיוט ומערכת שמע תומכת AUX ו-USB. אבזור הבטיחות של הרכב כולל ארבע כריות אוויר, מערכת בטיחות המתריעה על שמירת מרחק ועל סטייה מנתיב ובקרת יציבות אלקטרונית.

מיימדים נדיבים
צריכת דלק טובה

לסנדרו אורך כולל של 4,057 מ”מ, רוחב 1,733 מ”מ, גובה של 1,523 מ”מ, בסיס גלגלים של 2,589 מ”מ ותא מטען בעל נפח הטענה נדיב של 320 ליטר. זאת בהתאם לקו המוצרים המגוון והאיכותי של דגמי דאצ’יה, המציע בין היתר, מרחב פנימי, שימושי ופונקציונאלי, במחירים משתלמים.

הסנדרו החדשה, תשווק ללקוחות באמצעות שיטת השיווק והמכירה בעלת הקונספט החדשני והייחודי לדגמי דאצ’יה בישראל, המאפשרת לצאת עם רכב חדש תוך שעה במסלול – “דאצ’יה שלם וסע”. מאז השקתו ב-2015, מותג דאצ’יה מוביל מהפכה צרכנית חשובה ומרכזית בענף הרכב הישראלי. בעידן שבו הצרכן הישראלי מודע ורגיש יותר למחיר, אך אינו מוכן להתפשר על איכות וחווית לקוח ייחודית ומפתיעה, דאצ’יה, כמותג, מצליח לשמור על עלויות מינימום, הן בקנייה והן בהוצאות התחזוקה השוטפות של הרכב. זאת לצד מגוון דגמים איכותיים, משתלמים ופונקציונאליים, כדוגמת הסנדרו החדשה.

לדברי מנהל חטיבת דאצ’יה בקבוצת קרסו מוטורס ארז טרופן: “כיאה למותג דאצ’יה, אנו מציעים ללקוחותינו מכונית סופר-מיני גדולה ומרווחת ביחס לקטגוריה, חסכונית מאוד בדלק ובמחיר הכי משתלם בקטגוריית הסופר מיני האוטומטית בישראל. בכך, אנו ממשיכים להגשים את חזון המותג ולהוביל את המהפכה הצרכנית החשובה והמרכזית בענף הרכב הישראלי. זאת תוך שמירה על איכות וחוויית לקוח ייחודית, לצד עלויות מינימום, הן בקנייה ובהן בהוצאות התחזוקה השוטפות של הרכב”.

לדאצ’יה סנדרו אחריות יצרן ל-3 שנים או 100,000 ק”מ.
מחיר לצרכן: החל מ – 62,990 ₪

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twenty − 14 =