מבחן דרכים – פולקסווגן חיפושית החדשה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
פולקסווגן חיפושית

“הנה היאאא, איזו מותק, אדומה”… קיבלתי את פניה עם חיוך גדול, שמחה שלא קיבלתי את החיפושית הצהובה חיוורת שראיתי בכניסה לחניה של צ’מפיון. אני? קולית לגמרי, אבל קשה לי להישאר אדישה לצורה השמנמנה הזו. גלגלתי אותה במחשבות שלי לפני, תהיתי אם הביצועים יהיו לגמרי כמו בגולף 1200 סמ”ק או לא, ותהיתי מה יהיה גודלה. ובכן, ביחס לחיפושית הגרמנית הקטנה אך מאסיבית מפעם, החיפושית בדור השני לא קטנה בכלל, מאידך, לא נראית או מרגישה “טנק”, על אף 1300 הקילו שרובצים עליה. הגוף שלה מרשים (שאפו למעצבים בפולקסווגן), הצורה שלה שובה את הלב מהמבט הראשון, הצבע שלה בוהק, ועוד לא נגעתי לה בהגה.

 

 

 

LOVE TO DRIVE פולקסווגן מתחדשת במיתוג מתקתק 

 

 

החיפושית בתצורת האצ’בק (מה שנקרא מכונית “בלי תחת”) עם 3 דלתות – שתי דלתות גדולות לנהג ולנוסע לצידו, כשהנוסעים מאחור משתחלים פנימה מהדלתות הקדמיות, ותא מטען מכובד של 310 ליטר, או אם תרצו – תא מטען מספיק גדול כדי להכיל “קנית סופר גדולה” של זוג.
 

 

בתא הנהג יש מרווח גדול בין הראש לגג, גבוהים לא ייתקלו בבעיה, מקדימה או מאחור. סה”כ ארבעה נוסעים מבוגרים יכנסו “בכיף” וייהנו ממספיק מרחב, כל עוד הנוסעים מקדימה יתחשבו בהם, ויכוונו את המושבים בהתאם. *לגבי מושבי תינוק, יש מקום לשני מושבים, יש שתי נקודות עיגון ISOFIX ו-TOP TETHER להתקנה קלה של המושבים. חשוב שתתנסו בעצמכם, שבו במושב הקדמי ובדקו כמה מרווח/מקום נותר לרגלי הפעוט.
 
סיבוב מפתח, הנעה שקטה. נעים מאד בתא הנהג, מושבי החיפושית תומכים ונוחים. אף על פי שהרמתי את המושב עד הסוף למעלה, תנוחת הישיבה הגבוהה לא גרמה לי להיתקל בהגה או בחלקים אחרים ברכב, יש מקום לכל האיברים במקומם, יצאתי לדרך. בטריקת הדלת של החיפושית אתם זוכים להתנתק מעט מרחשי העיר והרעש מסביב.

 




מערכת המדיה, מכילה מסך מגע ומערכת שמע (4 רמקולים, 4 טוויטרים) שתעזור לכם להתנתק עוד יותר. אבזור נוסף שחשוב לדעת עליו: כניסת AUX, שקע 12V, בקרת שיוט, שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע ומחשב הדרך, מערכת בקרת אקלים מפוצלת טובה, וקירור אפקטיבי בימים החמים של יולי.
אני קיבלתי את גרסת ה”Beetle” ה”בסיסית”, כשבגרסה המאובזרת יותר “Design תיהנו בין היתר מגג פנוראמי חשמלי, מערכת הנעה ללא מפתח, פאנל קדמי בצבע הרכב, ידיות בצבע הרכב, פנסי קסנון קדמיים עם תאורת לד, פס כרום בקו החלונות, מושבים נוחים יותר (קומפורט), וריפודים מעוצבים. כל זה בתוספת תשלום של 15 אלף ₪. מפתה.

 



 
 

 

 
 
המנוע – TSI 1.2 ליטר טורבו, 105 כוחות סוס, האצה של 10.9 שניות מאפס למאה קמ”ש, ומומנט מרבי של 17.8 ק”ג בין 1500 ל-4100 סל”ד. תיבת ההילוכים DSG בעלת שבעה הילוכים. אני אוהבת את התיבה הזו, אבל היא לא מדויקת במצבה האוטומטי, ב-40 קמ”ש התיבה אצה רצה להילוך הרביעי, וזה מעכב את ההאצה שלה. לכן, אני נוהגת בשני מצבים – מצב הספורט S (בו הגיר מעביר הילוכים באופן אוטומטי, אבל מושך יותר טורים/סל”ד בכל הילוך, או שאני בוחרת במצב הידני, הבחירה הטבעית שלי, בו אני שולטת בהעברת ההילוכים לגמרי.

בצורת הנהיגה שלי (קצת לוחצת), אחרי 450 קילומטר, עם ובלי מטען ברכב, בנסיעה משולבת – עירונית ובינעירונית, צריכת הדלק עמדה על קצת פחות מ-10 קילומטר לליטר (9.6K/L ).

 

 

 

מנוע TSI
הנוחות העירונית והבינעירונית דיי זהות, המתלים סופגים את תוואי הדרך, גם אם הוא מחוספס, ומדלגים על רוב המהמורות בשקט ובאלגנטיות. החיפושית קצת “נופלת” במבחן רעשי הדרך – רוח וכביש, כאשר המנוע שקט יחסית, וישמע רק אם תנסו להוציא ממנו משהו שהוא לא בנוי לתת. צורת החיפושית מורגשת היטב גם מבפנים, המכונית רחבה במספר מילימטרים בודדים מהפולקסווגן גולף (1808 מ”מ), כבדה ממנו ב-60 ק”ג, ומספקת תחושת יציבות גם בנסיעה בדרכים עקלקלות. החיפושית גם זריזה, תודות למנוע המוגדש שלה ותספק לכם את המהירות הדרושה בעקיפות ובכלל, ללא קושי.
 
 
 
בטיחות:
מלבד מערכות בטיחות סטנדרטיות, ישנן מערכות לסיוע בבלימת חירום, מערכת להעברה יעילה של כוח המנוע לכביש, מערכת נעילת דיפרנציאל אלקטרונית ולא פחות מ-8 כריות אוויר, עם אופציית ניתוק כרית אוויר הקדמית ימנית.
 
דרגת הזיהום בחיפושית – 5
קיבולת מיכל דלק: 55 ליטר
 
שורה תחתונה: מי שמכיר את קונצרן פולקסווגן על מנועי הטורבו שלו, יהיה שמח לקבל את החיפושית עם עוד קצת כוח. אבל אל תטעו, החיפושית מספקת ביצועים שירצו את רובנו. זה מתווסף לצורה המשגעת, לצבע, לשובבות, והאבזור (גם הבסיסי). מדובר בחבילה שלמה שבמחיר ההשקה – 130 אלף ₪, עם אחריות יצרן של 3 שנים, נראית מאד אטרקטיבית.
 



מחירון:
חיפושית  1200 (105 כ”ס)  Beetle DSG TSI                      134,900 ₪       אגרה    2,117 ₪
חיפושית 1200 (105 כ”ס)  Design DSG TSI                      149,900 ₪       אגרה    2,404 ₪
 
מגיעה בצבעים: לבן, כסף מטאלי, שחור (מט/מטאלי), צהוב, כחול בהיר ואדום זוהר (בהחלט!).
צבע מטאלי בתוספת תשלום – 3500 ₪

 

 
*בדקו אם מבצע ההשקה על החיפושית בתוקף – 129,900 ₪

 

follow and like
fb-share-icon0

7 Replies to “מבחן דרכים – פולקסווגן חיפושית החדשה”

  1. Asking questions are truly fastidious thing if you are not
    understanding something entirely, however this piece of writing provides pleasant understanding yet.

    My web page :: דרושים – https://jobnews.co.il

  2. חלילה. בראשון ליולי, יצאה הודעה מטעם צ'מפיון, בזו הלשון:
    "עם הגעת המשלוח הראשון ותחילת השיווק הרשמית של החיפושית, חטיבת פולקסווגן יוצאת במהלך חדש ותחל בשיווק החיפושית תחת מחיר מחירון של החל מ- 134,900 שקל בלבד !
    בנוסף, חטיבת פולקסווגן תציע גם 53 חיפושיות – כמחווה למספר שהיה על "הרבי" חיפושית המרוץ המיתולוגית מהקולנוע, בגרסת 1.2 TSI וברמת גימור Beetle במחיר קדם השקה של 129,900 שקל בלבד ! ".

    ענת דניאל – מלכת הכביש

  3. It's perfect time to make some plans for the future and it is time to
    be happy. I have read this post and if I could I want to suggest you few interesting things or tips.
    Perhaps you could write next articles referring to this article.
    I desire to read more things about it!

    Have a look at my site; make blog

  4. Hello! This is my first visit to your blog! We are a team of volunteers and
    starting a new initiative in a community in the same niche.
    Your blog provided us useful information to work on. You have done
    a outstanding job!

    Feel free to visit my web blog :: professional negligence lawyers

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

16 − fourteen =