מבצעי רכב לקיץ 2016

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook



מאת: ענת דניאל אלסיבוני
מתוך מדור מלכת הכביש בידיעות תקשורת



כולם בנופש. אני לבד בפייסבוק, עושה לייקים לאנשים שקופצים ראש לבריכות תכולות, או עושים סלפי עם הרים ירקרקים בשוויץ. חברים עלאק. גם סוכנויות הרכב מרגישות לבד, אז הן יוצאות במבצעי מכירה, “לכבוד הקיץ”, “לכבוד האולימפיאדה”, ובמיוחד, כי קיים שאתם, הלקוחות הפוטנציאליים,מבזבזים את כל התקציב בכריתים, או פה בארץ, על גימבורי, פארק מים, וארטיק ב-15 שח. אז אם אתם פה בסביבה, ואתם מחפשים רכב קטן או כזה עם קצת גובה, הנה כמה מבצעי מכירה על מכוניות מיני, סופרמיני וקרוסאובר. ותתחדשו על השיזוף, נראה טוב.
ימים טובים עוברים על מותג פיגו, הסופרמיני שלה, פיגו 208 עושה לה הרבה נחת, ונותנת פייט מאיים למתחרות שלה, דוגמת האיביזה, יונדאי i20, והפאביה של סקודה. יש לה את המראה הנכון, אירופאי מעודן עם נגיעות קשיחות, מרווח פנים טוב לזוגות או משפחות צעירות, ועכשיו גם דגם אוטומטי עם מנוע 1.2 טורבו ותיבת שישה הילוכים. דגם האקסס, בדרגת אבזור בסיסית, במחיר מבצע – 79,900 ₪.
נשארים בחיק המשפחה, מכונית הפנאי/קרוסאובר החדשה של פיגו, ה2008פונה למשפחות של 5 נפשות. מציעה תא נהג אלגנטי, מרחב פנים נדיב, פרקטיות, ומנוע 1.2 טורבו ב-109,900 ₪
ניסאן חוגגת את הקיץ עם מבצעי מכירה בכל באולמות התצוגה מדי יום שלישי. אלה שעקבו, קיבלו את הניסאן X-TRIAL רכב פנאי שטח משפחתי, בעל שבעה מקומות ב-174,900 שח, והגוק לפני כמה ימים הוצעה לקהל ב117,900 שח. שווה לעקוב. מאידך, המבצע על ניסאן מיקרה, הסופרמיני הסופר פופולרית, ימשיך איתנו עד סוף חודש אוגוסט, במחיר – 59,990 ₪.
אותו יבואן, “קרסו מוטורס”, משווק רנו – ניסאן בישראל, עושה מבצע על הרנו קפצר, מבצע שהוא יותר הקלות בתנאי התשלום – 100% מימון וטרייד אין על בסיס מחיר מחירון, בתוקף עד היום האחרון של אוגוסט.
מתקדמים לרכבי הפנאי היוקרתיים. את הפורד אדג‘, מכונית כביש/שטח ארבע על ארבע, מרשימה וחזקה למדי, שמחירה מתחיל ב-265,000 שח, תוכלו להשיג תמורת הרכב שלכם במחיר מחירון, והיתרה בפריסה של36 תשלומים ללא ריבית.
וולוו, מותג יוקרתי לא פחות, מציעה את אותה חבילה, “פריסת תשלומים ללא ריבית”, על הקרוסאובר וולוו – XC60. החל מ-2,299 ₪ לחודש, למשך 36 חודשים, מקדמה של 60,000 ₪, ותשלום 152,500 ₪ בסוף התקופה.
ויש גם מבצעי אפס קילומטר“, מכוניות חדשות מהניילונים”, עם אפס קילומטר בשעון, ואתם הקונים רשומים ברישיון כיד שנייה, כשחברת הליסינג היא היד הראשונה. שני רכבי קרוס בפריסת תשלומים, בסניפי אוויס מכירת רכב” – עבור שברולט טראקס – תשלמו מקדמה של 39,600 ₪, היתרה ב36 תשלומים של 599 ש”ח, ותשלום של 57,000 שח, בתום התקופה. לא בא לכם טרסאק, מתחרה חמה בקטגוריה, היא הקיה ספורטאז‘. דגם האורבן בעלות של 51,000 שח מקדמה, 36 תשלומים של 599 שח, ותשלום בסוף תקופה – 68,750 ₪. תתחדשו.
מה קורה באינסטגרם של מלכת הכביש?


A photo posted by Anat Daniel (@queen.of.the.road) on

שאלה תשובה:

היי ענת, אני מחפש מכונית משפחתית חדשה, ורציתי לדעת אילו דברים חשוב שאבדוק, שקיימים ברכב. תודה מראש
היי, איזה כיף, שלב החיפוש אחר רכב חדש הוא אולי ארוך ומבלבל, אבל מרגש לא פחות. אם עסקינן במכונית משפחתית, הייתי בודקת שלושה דברים מרכזיים, מרחב פנים, בטיחות, ופרקטיות. אם מצאת את כל אלה, אתה יכול להשוות נתוני ביצועים, צריכת דלק, מחירים ועוד. בטיחות? נתוני מבחן ריסוק שנעשו לרכב, וקיומן של מערכות מתקדמות, כמו התראה על סטטיה מנתיב, קרבה מסוכנת לרכב שמלפנים, ושטחמת מהצדדים, החלקים שאנחנו עלולים לפספס גם בהסתכלות במראות הצד. מרחב פנים – מושבי בטיחות, עגלות, ועוד מטלטלין שאנחנו צריכים קבוע ברכב. בדוק אם יש מספיק מקום למושבים ולרגליים של הקטנים, יש חיבור איזופיקס? אגב, גם חיבור רגילעם החגורה תקין וחוקי (ראה מפת הדרכים). נפח ואופן הטענת מטען בבגאז‘ – האם העגלה נכנסת בקלות, או על צידה בקושי, והאם הפתח רחב ונמוך כדי להקל על ההטענה? פרקטיות היא גם אופן כיוון המושב, חשמלי או ידני, ומוחות תפעול מערכות שונות ברכב. בהצלחה ותתחדש.

השקות:

חטיבת Audi בישראל משיקה את גרסת הביצועים החדשה של דגם ה-Q3, ה– RSQ3 Performance. הגרסה החדשה מציעה תוספת כוח, עם הספק של 367 כס, תאוצה של 4.4 שניות מ-0 ל-100 קמש, ותיבת שבעה הילוכים אסטרוניק, לצד תוספות אבזור במחיר של 424,600 שקלים.
קבוצת HM מוטורס משיקה את דגם הברוטלה 800 החדש של MV AGUSTA כ-15 שנה לאחר הופעתו הראשונה. ה-BRUTALE 800 תוכנן מחדש, לחלוטין, אך נישאר נאמן לד.נ.א של המקור. המנוע, 3 צילינדר חדש לחלוטין, המסתובב לאחור ומפיק 116 כס, ומצויד במערכת ניהול מנוע ייחודית לMV. יש גם בלמים מתוצרת ברמבו, מערכת ABS מתוצרת בוש, ותאורת LED וצמיגי פירלי. בדגם החדש, הוגדל מרווח הטיפולים מ 6000 קמ ל-15000 קמ, ומחירו לצרכן הוא 109,900 ₪ , לא כולל אגרת והוצאות רישוי.

מפת הדרכים:

חיבור איזופיקס מושבי בטיחות (לא כולל בוסטרים) חייבים להיות מחוברים לרכב בעת הנסיעה. חיבור תקין ונכון של המושב לרכב, יחזיק את מושב הבטיחות במקומו בזמן תאונה או עצירה פתאומית, ויציל חיים. ישנן שתי דרכי עגינה: חיבור המושב לאיזופיקס, ישירות לשלדת הרכב, ובאמצעות חגורת הבטיחות, כאשר מושב הבטיחות מותקן כראוי, בהתאם להוראות היצרן. כך אין הבדלי בטיחות בין השיטות. הבעיה היא, באופן התקנת המושב. מושבי בטיחות שחוברו באמצעות חגורת הרכב אינם מותקנים כראוי ברכב. קיומן של לולאות הייעודיות בשלדת הרכב (האיזופיקס), הסיכוי להתקנה לא נכונה של המושב יורד. תודה לארגון בטרם https://www.beterem.org/

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × 3 =