סקירה מיניוואן קיה קארנס

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

הקיה קארנס עשתה כברת דרך, ממה שהייתה ועד לדגם החדש של 2013.
ויש שיגידו שהיא העתקה גסה של אחת המתחרות שלה – פורד אס-מקס https://bit.ly/1bg69xM
אבל למי אכפת, יש לא מעט “דגמים מועתקים” מסביבנו, ומדובר בשיפור מקיף ומרשים.

לרכב 7 מושבים רחבים ומרווחים (בשני המושבים האחרונים רצוי שישבו ילדים). כל המושבים ניתנים לקיפול, והמושב האמצעי נסגר לכדי שולחן מרכזי עם מקום לכוסות (תמונות).



לקארנס מנוע בנפח 2000 סמ”ק ו166 כ”ס, תיבת הילוכים אוטומטית – 6 הילוכים. 


אבזור: מערכת בקרת אקלים, מ’ בקרת שיוט, מערכת אקו אקטיב לחיסכון בדלק, חיישן רוורס + מצלמה, רדיו דיסק MP3 מקורי – 4 רמקולים, 2 טוויטרים, שקעי USB, AUX, ו- I POD.

בטיחות: שש כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות ואחיזה, מ’ סיוע לבלימת חירום ולזינוק בעליה.

הנסיעה בקארנס שקטה ונוחה, הרכב מרגיש מאד יציב, וההגה ניתן לכיוון לשלושה מצבי קשיחות. במשך נסיעת המבחן לא הרגשתי לרגע צורך “להזדרז” איתה, אבל אם תרצו דוושת הגז מגיבה לא רע – 10.8 שניות מ0-100. 

צריכת הדלק סבירה מינוס – לי יצא 9 ק”מ לליטר. זה תלוי נהג כמובן.

המחיר > 164,000 ש”ח לדגם EX ו167,000 ש”ח לדגם הפרימיום.

 

קארנס בהשוואה המתחרות (הבולטות) – 
מאזדה 5 – 164,000 ש”ח,עם 6 מושבים בלבד, ו-144 כ”ס.
טויוטה ורסו – 160,900 ש”ח, 7 מושבים, מנוע 1.8 סמ”ק ו147 כ”ס.


לאלבום תמונות מלא

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

18 − fifteen =