מיצובישי אקליפס קרוס – הדור החדש של רכבי הפנאי של מיצובישי

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

3 חודשים אחרי השקת הקרוסאובר הקטן ופופולרי - מיצובישי ASX, מגיע לארץ אחיו הגדול - מיצובישי אקליפס קרוס, החל מ-148,900 ש"ח

מיצובישי אקליפס קרוס במחיר 148,900 ש"ח

כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל משיקה את ה-אקליפס קרוס, ה-SUV הראשון של מיצובישי מתוך סדרה של 6 רכבי פנאי – שטח חדשים אשר צפויים להיות מושקים עד שנת 2020.

מיצובישי אקליפס קרוס, הוא הראשון לזכות במיתוג החדש “Drive your Ambition” אשר מציג מסר בו הנהג הוא מרכז הרכב וכל חוויית הנהיגה מספקת תחושה של הרפתקה ומימוש אתגרים.

מיצובישי אקליפס קרוס, רכב מסוגנן, בעל 5 מקומות ישיבה, עיצוב ייחודי, מנוע טורבו דינמי ותכונות נוספות שפונות למגוון קהלי יעד.

האקליפס קרוס ישווק ב- 4 רמות גימור ובמחיר התחלתי של 148,900 ₪ לדגם Intense.

ביצועים

לאקליפס קרוס מנוע 1.5 ל’ חדשני המצויד במגדש טורבו מתקדם מבוקר אלקטרונית. מנוע ייחודי זה עושה שימוש במערכת הזרקה רב נקודתית במקביל למערכת הזרקה ישירה בלחץ גבוה. כל אלה מאפשרים השגת יעילות מרבית לצד ביצועים מקסימאליים תוך צמצום תצרוכת הדלק ופליטת מזהמים.

תיבת הילוכים CVT (רציפה) חדשה ומתקדמת, בעלת 8 יחסי העברה קבועים מראש הכוללת מצב ספורט המספקת  ביצועים גבוהים לצד תצרוכת דלק נמוכה. שילוב זה, מייצר נתוני הספק של 163 כ”ס ומומנט של 25.4 קג”מ המושג ב-1,800 סל”ד. ונתון האצה של 9.3 שניות מ-0 ל-100 קמ”ש עם מהירות מקסימלית של 200 קמ”ש.

מיצובישי אקליפס קרוס "יושב" בין ה-ASX לאאוטלנדר

Intense

כולל מערכת מולטי-מדיה מקורית של היצרן. מדובר במערכת  המשלבת גישה ל-Apple CarPlay ו Android Auto על גבי מסך צף חדשני בגודל 7 אינץ’ עם יכולת מעבר למערכת ה-Connected Car של כלמוביל עם ניווט WAZE ושלל אפליקציות נוספות, דיבורית Bluetooth עם תפעול מגלגל ההגה, מצלמה אחורית מקורית ושליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה.

בנוסף רמת הגימור כוללת גם חלונות כהים בחלק האחורי (Privacy glass), ספוילר אחורי בצבע הרכב, מסילות גגון, מגבים קדמיים בעלי מהירות משתנה עם מנגנון השהיה כולל מתזים, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, בקרת שיוט הנשלטת מגלגל ההגה, מגביל מהירות הנשלט מגלגל ההגה, חישוקי סגסוגת 18″, תאורת יום DRL מסוג LED, מראות צד חשמליות, משולבות איתות ומחוממות, פנס בלימה מסוג LED במרכז השמשה האחורית, פנסי ערפל קדמיים, פנס ערפל אחורי, תאורת ליווי בעת כניסה ויציאה מהרכב.

תאורת LED במחזיק הכוסות הקדמי ובתא האכסון לפלאפון, חיישן תאורה אוטומטי, נעילה מרכזית, אימובילייזר מקורי, הגה מתכוונן לגובה ולעומק, שקעי 12V בקונסולה המרכזית ובחלקה האחורי של משענת היד, משענת יד מרכזית הכוללת תא אחסון, בקרת אקלים, חיישן גשם אוטומטי, משטח מגע לתפעול מערכת המולטימדיה, שישה רמקולים ו-2 שקעי USB.

דגם ה-Instyle מוסיף גג שמש פנורמי כפול הנפתח בחלקו הקדמי עם סוככים פנימיים חשמליים, מנופי העברת הילוכים הנשלטים מגלגל ההגה, בלם יד חשמלי בעל פונקציית Auto Hold, מראות צד מתקפלות חשמלית, KOS – מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח ומשענת יד מתקפלת בשורה שניה עם מחזיקי ספלים.

דגם ה- Premium מוסיף גם דיפוני דלתות דמוי עור שחור, תאורה ראשית מסוג LED עם כוונון אוטומטי ומערכת שטיפה, חיישני חניה היקפיים מקוריים (קדמיים ואחוריים), מושבי עור יוקרתי, מושב נהג עם כוונון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים, תצוגה עילית צבעונית – Head Up Display אשר תקרין את מהירות הנסיעה, התראות של מערכות הבטיחות ונתוני נסיעה שונים, דגם ה- Elite כולל  בנוסף גם מערכת הנעה כפולה מתקדמת 4X4 (S-AWC) הכוללת מתג בורר למצבי נהיגה שונים.

אבזור נוחות ובטיחות עשיר מגרסת הבסיס. מיצובישי אקליפס קרוס
מסך עילי שקוף ומשטח מגע לתפעול מערכת המולטימדיה

מידות

מיצובישי אקליפס קרוס, מציע לנוסעים מרחב פנימי מרווח ומסוגנן. אורכו 4,405 מ”מ, רוחבו 1,805 מ”מ, גובהו 1,685 מ”מ ובסיס הגלגלים עומד על 2,670 מ”מ. ל- Eclipse מרווח גחון של 183 מ”מ ותנוחת ישיבה גבוהה המשלימה ראות מצוינת לנהג ומאפשרת נוחות מרבית ובטיחות מקסימאלית. ליושבים מאחור אפשרות להתאים את תנוחת הישיבה באמצעות  8 רמות הטיה למשענת הגב בטווח של 16-32 מעלות ומסילה לכיוון- 200 מ”מ למרווח רגליים. למרות עיצוב הקופה של הרכב וגג השמש הכפול מרווח הראש נשאר נדיב ורחב.

מידות

ממ

אורך

4,405

רוחב

1,805

גובה

1,685

מרווח סרנים

2,670

נפח תא מטען (ליטרים)

341-448

בטיחות

מיצובישי אקליפס קרוס מגיע עם מגוון מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט הכוללים 7 כריות אוויר, TPMS – מערכת לניטור לחץ אויר בצמיגים, ESS – איתות בלימת חירום (הבהוב פנסים אחוריים) ובנוסף:

FCM –מערכת בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי  רגל. במידה והמערכת מזהה סיכון להתנגשות היא מזהירה בקול את הנהג, ומסייעת בהקטנת התנגשות או, בהתאם למצב, מונעת התנגשות על ידי בלימה אוטומטית של הרכב עד למהירות של 80 קמ”ש בזיהוי כלי רכב נוסע ו-65 קמ”ש בזיהוי הולכי רגל.

LDW – מערכת התרעה על סטייה מנתיב. מערכת זו מתריעה לנהג כאשר היא חשה כי המכונית עומדת לסטות אל מחוץ לנתיב הנסיעה שלה.

AHB – שליטה אוטומטית באורות גבוהים. מערכת זו עוקבת אחרי הפנסים הקדמיים ופנסי הערפל של כלי הרכב המגיעים ממול, כמו גם תאורת הרחוב ורמות האור הסביבתי, ועוברת באופן אוטומטי בין תאורה גבוהה ונמוכה בהתאם.

דגם ה- Instyle מוסיף:

מערכת FCM משודרגת – לראשונה במיצובישי, מערכת בלימה אוטונומית המשתמשת ב- 3 אמצעי זיהוי (מצלמה, רדאר ורדאר לייזר) הכוללת זיהוי כלי רכב והולכי רגל ובולמת את הרכב גם בנסיעה בין עירונית ועד למהירות של 180 קמ”ש בזיהוי כלי רכב נוסע.

ACC – מערכת בקרת שיוט אדפטיבית בעלת מנגנון זחילה בפקקים המאפשרת עצירה מלאה של הרכב ללא ניתוק המערכת ותחילת נסיעה עצמאית. המערכת פועלת בהרמוניה עם בלם היד החשמלי ומערכת ה-AS&G.

דגמי ה- Premium וה-Elite כוללים גם BSW – זיהוי כלי רכב בשטח מת. מערכת זו מזהירה את הנהג על כלי רכב מתקרבים מאחור ומהצד ומסייעת לשינוי נתיב בטוח, ו- RCTA – מערכת התרעה על תנועה חוצה מאחור.

האקליפס קרוס זכה בציון מרבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק של ה-Euro NCAP ו-97% בהגנה על נוסעים מבוגרים, הציון הגבוה ביותר בקטגורית ה-Midsize SUV לשנת 2017.

מערכות בטיחות מתקדמות ו7 כריות אוויר. אקליפס קרוס
גרסת Elite עם מערכת הנעה 4X4

צריכת הדלק על פי נתוני יצרן ובבדיקות מעבדה עומדת על 12.5 ק”מ לליטר בנסיעה עירונית, 16.6 ק”מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו- 14.9 ק”מ לליטר בנסיעה משולבת ופליטת CO2 154 גרם לק”מ. בדגם ה- Elite צריכת הדלק עומדת על 12.2 ק”מ לליטר בנסיעה עירונית, 16.1 ק”מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו- 14.2 ק”מ לליטר בנסיעה משולבת ופליטת CO2 159 גרם לק”מ.

דוידי פיאמנטה, מנכל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל מציין כי “האקליפס מושק בישראל בתזמון נהדר למותג מיצובישי. לאחר הצלחת ה- ASX עם כ- 2700 הזמנות בתוך כ- 3 חודשים מושק ג’יפון גדול יותר אשר מתחרה בקטגוריה החזקה והצומחת ביותר בישראל ומביא איתו עיצוב מרהיב, מנוע חזק ומתקדם, אבזור המציב סטנדרט חדש בקטגוריה, מערכות בטיחות מקוריות של היצרן ומחיר מתאים. עד שנת 2020 תשיק מיצובישי עוד כ- 4 דגמי SUV אשר יצטרפו לדגמים הקיימים ויבססו את מיצובישי כמותג המתמחה בדגמי פנאי-שטח בקטגוריות השונות.

האקליפס יגיע במגוון צבעים ביניהם צבע אדום מיוחד(Diamond Red) אשר מורכב מצביעה בת 6 שלבים אשר מקנה לרכב גוון צבע מיוחד ועמוק.

מחירים

דגם

מחיר

Eclipse Cross Intense

148,900 ₪

Eclipse Cross Instyle

159,900 ₪

Eclipse Cross Premium

169,900 ₪

Eclipse Cross Elite 4X4

179,900 ₪

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

11 + 14 =