מי רוצה מיני ג’ון קופר וורקס (JCW) בשווי 550 אלף שקלים במתנה?

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

המיני מהבודדות בעולם - JCW מסדנת MANHART נקנתה בשנה שעברה על ידי איש העסקים גבריאל בוזגלו, נדבן ידוע בעולם הרכב, שהחליט למסור את הרכב

המיני היחידה בעולם נמסרת במתנה. צילום: מתוך הבלוג של ב.מ.וו

הבוקר פרסם גבריאל בוזגלו, פוסט מפתיע במיוחד, שזכה תוך מספר שעות לאלפי לייקים ושיתופים, ובצדק. בוזגלו, איש מוכר בעולם הרכב, בשל צי המכוניות הגדול והמפואר שלו, ולא פחות מזה, בזכות תרומתו הגדולה לאנשים מעוטי יכולת, החליט למסור את אחד מכלי הרכב המיוחדים שלו – מיני ג’ון קופר וורקס מסדנת הביצועים הידועה ויוקרתית “מנהארט”.

הרכב כאמור לא יימסר סתם כך, ויש כמה תנאים מקדימים. הבן אדם הזה צריך לעשות מעשה טוב, לעזור לזולת ולהפיץ את הטוב הזה הלאה.

הפוסט שפרסם גבריאל בוזגלו הבוקר

“לא. אני לא מוכר. אני נותן את הרכב במתנה !!!
רוצים לנסות לזכות ברכב יחיד במינו קראו עד הסוף:
כל חיי התמקדתי במטרות שהצבתי לעצמי והצלחתי .
את כל הדברים החומריים שהשגתי בחיי השגתי בזכות הרוח שנשבה בי ולא בזכות החומר . בכל שלב בחיי הצבתי לי מטרות ולא בחלתי בעבודה קשה או באמצעים להגיע ליעד . בכל שלב בחיי היו לי מטרות . וכל מטרה היתה בנויה אצלי משלבים שונים . כרגע לנגד עיני ישנם 2 מטרות :
המטרה הראשונה : ״לעצור את הרעב״ בארץ אותה רובכם מכירים . אשר הצבתי למטרה זו 10 שנים ורכב זה הינו שלב 8 מתוך 100 השלבים בדרכי הארוכה ליעד .
המטרה השניה : נקראת ״האיזון שביקום״ למטרה זו הצבתי לי 20 שנה (ועליה עוד תשמעו בעתיד)
אני ידוע כאוהב רכבים מיוחדים אבל אני אוהב יותר אנשים טובים ולכן החלטתי לתת את הרכב הזה במתנה לאיש/ה טוב/ה .
כדי להכנס לרשימת המועמדים לקבלת רכב זה הינכם נדרשים לבצע 3 פעולות פשוטות :
1. עליכם להיות עוקבים בקיר שלי ולשתף פוסט זה .
2. ביום שני 12.6 יעלה פוסט בקיר שלי הדורש מכם מעשה טוב של נתינה בדרך למטרה ״לעצור את הרעב בארץ״ (מעשה קטן שכל אדם יכול לעשות)
3. עליכם להיות עוקבים ולשתף גם את הפוסט של ה 12.6 (קל ופשוט). הענקת המכונית לאחד מכם תיערך ב 2.7 בנוכחות רואה החשבון של העמותה ובשידור חי כאן בפייס . במידה ובבדיקה יתברר שהזוכה לא עמד ב 3 התנאים הנ״ל תוענק המכונית מיידית לאחר ללא אפשרות לערער . (השיתופים יבדקו וחייבים להיות על הקיר של הזוכה ב 2.7) ״לעצור את הרעב בארץ״ זו לא סיסמה ״לעצור את הרעב בארץ״ זו מציאות שמתהווה בזכות אנשים רבים וטובים שמאמינים שזה אפשרי ובשיתוף של כל אחד מכם . ״דרכי אליהו למען הילד״.

מיני ג'ון קופר וורקס. צילום: מתוך הבלוג של ב.מ.וו

בתחילת 2016 אתרי הרכב הבינלאומיים החלו לסקר את הפנינה החדש שיצאה מסדנת מנהארט היוקרתית – מיני ג’ון קופר וורקס F300 שחורה עם גימורים צהובים, יפיפייה ובוהקת.

הפנינה המוטורית המיוחדת הזו נחשבת לגרסת הביצועים הכי “הארד קור” של מיני קופר, כמותה יש בודדות בעולם – עם מנוע שני ליטר, 4 צילינדרים, עם 300 כוחות סוס, ונתון האצה לא רשמי, של 5.8 שניות מאפס ל-100 קמ”ש. במיני הותקנה מערכת ניהול מנוע חדשה ומערכת פליטה חדשה, שגם שינתה לחלוטין את הצלילים שהרכב מפיק (אפשר להאזין להם בסרטון).

כמובן שגם המתלים הוחלפו לספורטיביים יותר, הגלגלים של סדנת מנהראט, וצבעי המרכב – שחור וצהוב, נבחרו על ידי אנשי הסדנה, צבעים שונים ממה שהאנשים של מיני רצו. 

הרכב נחת בארץ בשנה שעברה, יוני 2016, בייבוא מיוחד, ושוויו כעת מוערך ב-550,000 ש”ח.

ב-2.7 תתקיים הגרלה בשידור חי בפייסבוק, בנוכחות רואה חשבון, שיבדוק שהכל נעשה נכון ועל פי חוק, ונדע מי הזוכה המאושר במיני קופר.

אנחנו כאן מפרגנים לזוכה לעתיד, ומפרגנים ומעריכים את גבריאל בוזגלו, על תרומתו הגדולה לקהילה.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × 4 =