מלכת הכביש: רכב, צרכנות והחיים הטובים – סקירות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מלכת הכביש - סקירות צרכנות, לייף סטייל והחיים הטובים

מלכת הכביש - סקירות רכב וצרכנות. צילום: אביחי דמארי

רצה היקום, וביום בהיר אחד הרחבתי את מנעד נושאי הכתיבה שלי לרכב וצרכנות. הצרכנות, שהייתה עד לפני שנה “צרכנות רכב” בלבד, הפכה להיות צרכנות במלוא מובן המילה – צרכנות שהיא אוכל, מסעדות, מוזיאונים, חוגים ופעילויות וגם בתי מלון.

לפני שנה הצטרפתי לשורת משפיענים, מובילי דעה של אתר וואלה – וואלה באזזאיט, קבוצה של כמה עשרות אנשים מתחומים שונים, כשאני הצלע שכותבת ומסקרת מכוניות ואת תחום הרכב. כתבות הרכב הפכו לכתבות רכב ולייף סטייל, הלייף סטייל הפך לחיים הטובים, ומכתבה לכתבה מצאתי את עצמי מסקרת דברים שמעולם לא חשבתי שאסקר.

אחת הכתבות שאהבתי לסקר ולכתוב, הייתה כתבה על חוגים לילדים, כן, הכי לא זוהר. אבל זו הייתה התנסות ששמחתי שניתנה לי. לקחת את הבן שלי לחוגים לילדים ולראות אותו פורח.

סקירה על חוגים והפעלות

ואז הגיעה שיחת טלפון, מבורכת. למה מבורכת? כי בבית בו חיים שני עיתונאי רכב עצמאיים, או שני עצמאיים בכלל, אין חופשים, ואין חגים ואין מועדים, רק עובדים. הציעו לי ללכת לבקר בבית מלון ולכתוב על כך התרשמות. לא חושבת שמישהו או משהו אחר היה מצליח לגרום לנו לנסוע לצפון לחופשה. וכך היה, נסענו שלושתנו למלון U בוטיק, חווינו, נחנו, וכמה ימים אחרי כבר התפרסמה הסקירה.

לא רואים בעיניים. שני עיתונאי רכב בבית אחד

בשנה האחרונה התפרסמה כתבה על אירועי הנהיגה המיוחדים שאני מפיקה לנשים, בלוגריות ומפורסמות. כאישה, כתבת רכב, אני שואפת ומתאמצת לחשוף את עולם הרכב לנשים כמה שיותר והאירועים האלה מביאים לחשיפה גדולה ואיכותית לקהל נשים.

והיו גם סקירות של מסעדות, ומוזיאונים. זכיתי לבקר בירושלים מספר פעמים בחודשים האחרונים, ואני שמחה על כך. את הנסיעות האלו אני מקפידה לעשות עם מכוניות מבחן מעניינות, כמו פיג’ו 308GTI, הונדה סיוויק החדשה, סובארו XV, ועוד.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen − ten =