“מלכת הכביש 2017” – מי תהיה מכונית השנה של מלכת הכביש?

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

בחירת רכב השנה - "מלכת הכביש 2017" - מתחילים

לפני 7 שנים פתחתי בלוג שנקרא “מלכת הכביש” – מבחני דרך מפרספקטיבה נשית. הפרספקטיבה הנשית לא תמיד הייתה נשית, הייתה של בן אדם. נקודת מבט של בן אדם שהוא במקרה אישה, אז הסלוגן התפוגג ונעלם, וסלוגן חדש תפס את מקומו – מבחני דרכים בגובה העיניים. כזו אני, מדברת דוך.

אני אישה, כן, מסתכלת על דברים בצורה מסוימת. בודקת דירוג זיהום ברכב, מערכות בטיחות מתקדמות ברכב, מרווח פנים… אבל, לא פחות, אולי אף יותר, אני מתרגשת מעיצוב ספורטיבי ומושחז של רכב, ולא סובלת כלי רכב עם ביצועים בינוניים. ויש בי גם ערס קטן – שאוהב מכוניות מנקרות עיניים, אני חוטאת ב”פתיחות” ומשחקת אותה גנגנסטר כשאני נוהגת במכונית עם גג פתוח. אישה לא אישה, המכוניות הנכונות מוציאות את זה ממני.

השנה זכיתי לקבל את הטייטל הכמעט הכי מרגש בחיי המקצועיים – הפכתי להיות שופטת בטקס בחירת רכב השנה לנשים בעולם – Woman’s world car of the year.

מה זה אומר? זה אומר שמדי שנה, (אם ירצה השם), אני אבחר את המכונית הכי טובה בעיני בטקס בינלאומי, יחד עם 25 שופטות – עיתונאיות רכב מרחבי העולם.

שופטת בטקס בינלאומי? בוחנת כותבת נושמת חיה מכוניות כבר 7 שנים (אם לדייק, מפברואר 2011…), מגיע לי טקס משלי, טקס סיכום שנה משלי – מלכת הכביש 2017 – בחירת רכב השנה שלי לשנה הזו. וכמו בכל טקס, גם בבחירת “מלכת הכביש 2017” יש חוקים:

1. מכונית השנה יכולה להיות רק מכונית ששווקה בין התאריכים – ספטמבר 2016 לחודש ספטמבר 2017.
2. מכונית השנה חייבת להיות מכונית שנהגתי בה בעצמי.

מכונית שלא נהגתי בה, או לא שווקה בין התאריכים האלה בארץ, לא יכולה להכנס לרשימה.

מחר תפורסם רשימת הפיינליסטיות: מבין כל המכוניות נבחרו 24 מכוניות בלבד, מ-6 קטגוריות שונות, 4 בכל קטגוריה (משפחתיות, קרוסאובר, ירוקות, יוקרה, מכוניות בתקציב מוגבל וספורטיביות).

מנחשים מי תהיה מכונית השנה? כתבו בתגובה 👇 שבוע טוב ומלכותי לכולם.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fifteen + 5 =