מסלול שדה תימן הפארק המוטורי בבאר שבע יצא לדרך

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

הפארק המוטורי "חצרים" הענק בנגב יצא לדרך. הפארק שהוקם בשת"פ של מ"א בני שמעון ובאר שבע צפוי לפתוח את שעריו לקהל ב-22/5/18

מסלול המרוצים שדה תימן באר שבע

תמונות: שחר אלגזי

בסוף השבוע נחתו בביתן החדש – הפארק המוטורי Motor City במסלול חצרים – שתי המכוניות הראשונות בצי רכבי הבית. המכוניות, שפותחו ונבנו על ידי החברה הישראלית Griiip שהחלה את דרכה באוניברסיטת בן גוריון בנגב, משלבות טכנולוגיה וחדשנות ישראלית ובנייה איטלקית מתקדמת.

שתי המכוניות הראשונות מתוך שמונה שירכיבו את צי הבית של הפארק, עברו היום סדרה של בדיקות למערכות טכנולוגיות שונות המותקנות בהן, בין היתר מערכות בטיחות ומערכות תקשורת בין רכבים. כנהגי מבחן שימשו שניים מבכירי נהגי המרוץ של ישראל – ירין שטרן ואלון דעי – שניהם מתגאים כבר היום בקריירות מכובדות בעולם המוטורי וכל עתידם עוד לפניהם.

מסלול ברמה בינלאומית. שדה תימן
פתוח לקהל מחודש מאי 2018. מסלול המירוצים באר שבע

הפארק המוטורי הוא פרויקט שיזמו במשותף המועצה האזורית בני שמעון ועיריית באר שבע. חברת Motor City היא הבעלים של המתקן ומפעילתו, בשיתוף גורמים מקצועיים מגוונים. הפארק צפוי לפתוח את שעריו ב-22 במאי השנה, ויהיה מתקן הספורט המוטורי הגדול, המגוון והמקצועי בישראל.

ראש המועצה האזורית בני שמעון, סיגל מורן: “הפארק המוטורי הלאומי, המוקם בימים אלו הוא עוד דוגמא נפלאה לשיתוף הפעולה המצוין בין באר שבע לבני שמעון, לקידום ופיתוח המרחב. המסלול הוא רק תחילתו של הפרויקט, שיכלול בהמשך מתקנים ושירותים נוספים שיהוו מוקד תיירות, מסחר, בילוי ונופש יחיד מסוגו בארץ ויספק מגוון גדול של מקורות תעסוקה לאנשי האזור”.

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “מסלול שדה תימן הפארק המוטורי בבאר שבע יצא לדרך”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × 4 =