משפחה במבחן – מתחילים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

שני כתבי רכב מכירים במגזין רכב.

הוא – עיתונאי רכב כבר שנים, בחור קשוח, דריפטאי מדופלם, מתייחס למקצוע שלו בשיא הרצינות, נוהג את המכוניות לקצה, מדור הנפילים, מה שנקרא, שהולך ונעלם.
היא – כתבת רכב , אז, זה היה יחסית בתחילת דרכה העיתונאית. התחילה בשביל העניין והכיף, המשיכה בשביל של העניין והכיף. הגיעה מהרשתות החברתיות, וחיה אותן ובתוכן עד היום.

התאהבו ביום, עברו לגור ביחד תוך חודש חודשיים, התארסו אחרי חמישה, והתחתנו אחרי פחות מ-10 חודשים. ובאותו קצב, לא מפתיע שהילד הראשון לא איחר להגיע.

שני כתבי רכב תחת קורת גג אחת. היא טורבו, הוא אטמוספרי, היא אלפא, הוא בימר, היא “רק מהניילונים”, הוא אולד סקול. בחניה, מכוניות מתחלפות מדי יום. שני כתבי רכב במשפחה מוטורית, נשמע זוהר? אולי כן, ואולי לא. 

כשהיינו צעירים ויפים (לפני שנה), בהשקה של פורשה

אני 6 שנים “מלכת הכביש”, ואריאל, אחרי 10-11 שנים במגזין רכב, בנה מדיה משלו, אתר רכב בן שנה וקצת היום. שנינו חיים גם את הרשתות החברתיות, עולם הפייסבוק, היוטיוב, אינסטגרם. מה שהיה העולם שלי בלבד, “עולם לא רציני” כביכול, הפך להיות נושא שיחה מרכזי בבית – מכוניות ותוכן ויראלי על מכוניות.

מאז שאנחנו יחד, אוכלים, נושמים ונוהגים מכוניות, התעמקתי ולמדתי עוד ועוד על כל כלי רכב. נכנסתי לקרביים של הרכב, ללמוד איך הכל עובד שם מתחת למכסה המנוע, כדי לעשות חיבורים מדויקים בין כל החלקים. איך המכלולים והעבודה שלהם יחד גורמים לנו להרגיש את מה שאנחנו מרגישים בנהיגה.

לכתוב מבחן דרכים מדויק עם ערך מוסף לקוראים. למדתי ממנו לקחת את המקצוע הזה, עיתונות רכב, בשיא הרצינות, ולשים אותו במעלה סדר העדיפויות.  

בבלוג הזה אני אפתח את הדלת לחיי המוטוריים, הזוגיים והאישיים. כאישה בתחום, בת זוג של עיתונאי רכב, ואימא לפעוט, שהוא באמת מרכז החיים. אז נכיר גם אדם הקטן. תציצו באלבום המשפחתי. נתראה… 

בבלוג הזה אספר על עלילות חיינו – בני זוג, שחולקים מקצוע לא סטנדרטי כל כך. עצמאיים בשטח. כל אחד במדיה שלו – מלכת הכביש, ואוברדרייב. אין רגע דל, ואין מקום בחניה. ואין רגע דל. ויש את אדם, הבן שלנו, שהוא יקבל מקום לא קטן בסיפור חיינו המוטוריים. איך לא.

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “משפחה במבחן – מתחילים”

  1. לא פחות ממדהים, ובאמת שלא ידעתי שאתם קשורים… אני עוכב צמוד בדיוק של שני האתרים האלה, וישר כשיוצאת כתבה כאן/באוברדרייב אני קורא..
    באמת מדהים לראות עבודה יסודית ויפה כל כך ובשתי סגנונות שונים לגמרי…
    דש לאריאלל ולייק ענקקק על היצירות שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

14 + 7 =