מתיחת פנים לקרוסאובר רנו קפצ’ר – יוצע גם עם תיבה ידנית החל מ-99,990 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

רנו קפצ'ר זוכה למתיחת פנים - שינויים עיצוביים מבחוץ ומבפנים ודגם ידני חדש, החל מ-99,990 ש"ח

מוצעת כעת גם עם תיבת הילוכים ידנית. רנו קפצ'ר

קרסו מוטורס, יבואנית רנו רנו בישראל משיקה רנו קפצ’ר “מתוחת פנים”, ודגם חדש במחיר אטרקטיבי של 99,990 ₪.

רנו קפצ’ר החדשה זוכה למתיחת פנים הכוללת שינויי עיצוב פנים וחוץ ולמגוון צבעים חדש. יוצע לצרכן החל מ-119,990 ש”ח לדגם האוטומטי. הרנו קפצ’ר, קרוסאובר עירוני ומעוצב מבית רנו, קיבל גריל בעיצוב חדש, תאורת C-Shaped LED חדשה ואפשרות לגג פנורמי, תאורת Full LED קדמית וחישוקי 17″ בעיצוב חדשני.

בקפצ’ר החדש גם שינויים בעיצוב הפנימי: קונסולה מרכזית חדשה, הגה בעיצוב חדש וחומרי דיפון איכותיים יותר בתא הנוסעים ובלוח המחוונים. לקפצ’ר מגוון שילובי צבעים לגוף ולגג הרכב, וכעת, בעיצוב החדש, יוצעו צבעים נוספים בצביעה דו גוונית לגג ולמרכב: אדום להבה, כתום תפוז וכחול Ocean.

מתיחת פנים הכוללת שינויים עיצוביים ושדרוג איכות החומרים. רנו קפצ'ר

לצד החידושים העיצוביים,  קרסו מוטורס החלה לשווק בישראל את דגם הקפצ’ר גם בגרסה ידנית עם מנוע טורבו בנזין בנפח 0.9 ל’ / 90 כ”ס עם צריכת דלק של 5.1 ל’ ל-100 ק”מ, במחיר אטרקטיבי של –  99,990 ₪. 

רנו קפצ’ר יוצע גם עם מנוע טורבו בנזין 1.2 ל’ / 118 כ”ס וכן מנוע טורבו דיזל 1.5 ל’ / 90 כ”ס. שתי הגרסאות משודכות לתיבת ה-6EDC כפולת המצמדים של רנו, להשגת נתוני ביצועים וצריכת דלק טובים.

ענת מילוסלבסקי – כחלון, מנכ”ל רנו בישראל מסרה: ״הקפצ׳ר ממשיך באבולוציה של עיצוב אנרגטי המיישר קו עם הנבחרת החדשה של רנו – מגאן גרנד קופה, קדג׳אר, זואי, וקליאו. הקפצ’ר הוא הצלחה אדירה באירופה ומודל מס 1 בקטגוריית הקרוסאובר העירוני עם מכירות של מעל 200,000 יח’ בשנת 2017″.

למפרט מלא

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × 3 =