מתיחת פנים לרכב הספורט של מותג סיאט – סיאט לאון קופרה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סיאט לאון קופרה החדשה - עיצוב מעודכן, שפע של מערכות נוחות ובטיחות, ומנוע מגרגר עם 290 כ"ס, החל מ-229,900 ש"ח

צ’מפיון מוטורס, יבואנית SEAT בישראל, תחל בימים אלה בשיווק מתיחת הפנים לדגם הסדרתי החזק והמהיר של המותג – Leon Cupra. סיאט לאון קופרה, לאחר מתיחת הפנים, תוצע בישראל עם מנוע 2.0 TSI מוגדש טורבו, בעל הספק של 290 כ”ס, המאיץ את הרכב מ-0 ל-100 קמ”ש ב-5.7 שניות (דגם ה-3 דלתות ב-5.6 שניות).

בדומה לאחותה המשפחתית, הקופרה החדשה מציעה גם רענון עיצובי קל עם פגוש קדמי ושבכה חדשה, פנסי LED קדמיים ואחוריים זוויתיים ועיצובי חישוקים חדשים.

סיאט לאון קופרה המחודשת מציעה מערכות עזר לנהיגה דינמית כדוגמת VAQ – מערכת דיפרנציאל קדמי מכאני השולטת על הגלגלים הקדמיים ומאפשרת אחיזה טובה יותר בעת כניסה לסיבובים חדים, ומערכת שלדה אדפטיבית (DCC) המאפשרת שליטה על קשיחות בולמי הזעזועים. 


עיצוב עדכני


SEAT Leon Cupra החדשה מעוצבת בהתאם לביצועים הספורטיביים שלה, עם חבילת צבע ייחודית Black Line הכוללת מראות צד מושחרות, מסגרת גריל קדמי, חישוקי סגסוגת 19″, קליפרים אדומים, וכן כיתוב Cupra וכמובן דגל השחמט המוכר מעטרים את דלת תא המטען. בנוסף לכך, העיצוב החיצוני של ה-Leon Cupra מציג פנסי LED קדמיים ואחוריים, תאורת Coming Home\ Leaving Home, מראות צד עם הפשרת אדים, מתקפלות ומכווננות חשמלית, איתות LED בגוף מראות הצד, חלונות אחוריים מושחרים, ספויילר אחורי עם פנס בלימה עילי, אגזוזים אובאליים ואפשרות לפתיחת דלתות הרכב באמצעות החלקת האצבע על גבי ידית הרכב בלבד, ללא שימוש ישיר במפתח.

תא נהג. סיאט לאון קופרה מתיחת פנים

פנים הרכב מעוצב בגימור Cupra עם מושבי ספורט מסוג ALCANTARA, חלון שמש פנורמי דוושת גז ובלם יד בגימור אלומיניום. בדגם זה ניתן דגש רב לנוחות הנהג, זאת באמצעות יכולת העברת הילוכים מגלגל ההגה, שליטה מההגה על מערכות הרכב, בקרת אקלים דיגיטלית עם שני אזורי טמפרטורה, תאי אחסון מתחת למושבים הקדמיים, הנעה ופתיחה ללא מפתח (KESSY), חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם תצוגה גרפית, חיישני אורות דרך, חיישני גשם, מושבים קדמיים חשמליים (לגרסת ה-5 דלתות, ומושבים קדמיים עם כיוון גובה וגב תחתון לגרסת ה-3 מקומות).

קיימת אפשרות (תוספת) להעצמת חוויית הספורט באמצעות שדרוג מושבי הרכב למושבי ספורט BUCKET (תוספת של 9,900 שקלים). מבחינת יכולות הבידור והשמע, דגם זה מציע מערכת מולטימדיה הכוללת מסך מגע בגודל 8 אינץ’, מערכת Full Link, דיבורית BT ומערכת SEAT Sound System הכוללת תשעה רמקולים ו-SubWoofer.

סיאט לאון קופרה, 290 כ"ס, מחיר החל מ-229,900 ש"ח

ביצועים

סיאט לאון קופרה מצוידת במנוע 2.0 ליטר מוגדש טורבו בעל טכנולוגיית היצרן – TSI ובעל הספק של 290 כ”ס המושגים בין 5,900 ל-6,400 סל”ד ומומנט מרבי של 35.7 קג”מ המושגים בין 1,700 ל-5,800 סל”ד. מנוע זה מספק תאוצה מ-0 ל-100 ב-5.7 שניות בלבד! (לדגם ה-3 דלת’ ב-5.6 שניות). עם מהירות שיא של 250 קמ”ש, ומשודך לתיבה בת שישה הילוכים DSG. כמו כן, הרכב מצויד במערכת מתלי Cupra, מערכת Start&Stop לכיבוי והנעת המנוע בעצירות המונעת פליטת מזהמים מיותרים וכן במערכת דיפרנציאל קדמי מכאני המותאמת לנהיגה ספורטיבית מתקדמת ומאפשרת הנאה מדויקת ויציבה גם בכניסה לעקומות חדות.

המערכת פועלת באופן עצמאי בעת הכניסה לסיבובים ועקומות במטרה לשמור על מומנט גבוה ותחושת ביטחון. כמו כן רכב זה מצויד במערכת שלדה אדפטיבית (DCC) המאפשרת שליטה על קשיחות בולמי הזעזועים באמצעות בקרה אלקטרונית ומטרתה להעצים את שליטת הנהג ברכב ע”י מגוון עוצמות של קשיחות הבולמים, בהתאמה לאופי הנהיגה ותנאי השטח.

הקופרה החדשה כמו בדגם הרגיל, מציעה כסטנדרט מבחר טכנולוגיות בטיחות מקוריות מתקדמות של היצרן. מערכות הבטיחות כוללות בין היתר מערכת בלימה למניעת תאונות משניות (Multi Collision Brake), מערכת התראת עייפות, בקרת שיוט, 9 כריות אויר (בגרסת ה-5 דלתות, ו-7 כ”א בגרסת ה-3 דלתות) ועוד.

מחיר הקופרה החדשה יעמוד על 224,000 שקלים לגרסת השלוש דלתות, ומחיר גרסת החמש דלתות יעמוד על 229,000 שקלים.
*מושבי BUCKET ספורט, בתוספת של 9,900 שקל.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twenty + 11 =