נועם חגי – צלם רכב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מלכת הכביש גאה להכיר לכם צלם מוכשר, שעושה את צעדיו הראשונים כעצמאי בתחום. נעים מאד! להכיר את נועם חגי




רכב, לייף סטייל, ואופנה בתמונה אחת. צילום: נועם חגי




נעים להכיר, אני נועם. במקור מהצפון מיישוב קטן בשם כפר ורדים, ובשנים האחרונות מתגורר במרכז. מאז ומתמיד אני עוסק באומנות, אך בסופו של דבר מצאתי עניין מיוחד בתחום הצילום. צילום עבורי הוא סוג מאוד מיוחד של אומנות, אני מייחס חשיבות רבה לכל תמונה ותמונה שאני מצלם ואני אוהב במיוחד את הקשר עם המצולם והחוויה שנרקמת בזמן הצילומים. את תחום הצילום גיליתי בגיל 8 כשהחזקתי לראשונה במצלמה. מאז התנסיתי בלא מעט תחומים שונים ומגוונים, עד שהחלטתי להתמקד בעיקר בצילומי סטודיו וחוץ.


את ענת הכרתי כשיצאנו יחד לצלם רכבים. נפגשנו לצלם בלוקיישנים שונים ומהעבודה עמה למדתי הרבה. הדבר החשוב הוא שאפשר להביע המון דרך עדשת המצלמה, בעיקר במפגש של אחד על אחד בסטודיו או בסט הפרטי בחוץ, שבו למצולם יש אפשרות להרגיש נינוח ולהתנהג בטבעיות. אפשר לשחק עם אור וצל, להתנסות ולבחור בסוף את מה שהכי מתחברים אליו. הכי חשוב ליהנות, המצלמה קולטת הכל.  אני משתדל לייצר תחושת נעימות, בה למצולם יש במה והוא מבטא את עצמו.


הכל עניין של פרספקטיבה. צילום: נועם חגי

לגעת בעושר. מזראטי גיבלי. צילום: נועם חגי
A photo posted by Anat Daniel ענת דניאל (@queen.of.the.road) on




פתחתי את Deeco, מתוך רצון לעבוד בדרך שלי עם כל מי שמעוניין להצטלם. כי להצטלם זה פשוט כיף. אני חושב שכל אחד יכול למצוא את עצמו בסט הצילום, בין אם מדובר בצילומי חוץ או בצילומי סטודיו.
ב-Deeco אני מתמקד בסוגי צילום רבים. צילומי תינוקות, הריון, קייק סמאש, צילומי תדמית לאדם, מוצר או עסק, צילומי משפחה, בר/בת מצווה. מעבר לצילומים שאני מציע לכם, אני מוכן ואפילו אשמח לזרום עם היצירתיות שלכם והרצון שלכם להביא משהו חדש לצילום, דברים שאתכם מעניינים ואתם רוצים להביא לידי ביטוי.
מזמין אתכם ליצור איתי קשר לצילומים שהם כיף גדול בלי מחסומים ובלי הגבלות, פשוט אתם, אני והעדשה.



אני בעיקר אשמח לצלם אתכם,

נועם

follow and like
fb-share-icon0

3 Replies to “נועם חגי – צלם רכב”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twelve + seventeen =