ערכה להתנעת רכב Power Bag

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

Power Bag


אני במרכז העיר, ברחוב קטן בו כולם מכירים את כולם, שעת ערב, ואני תקועה עם הרכב. רכב חדש, מצבר גמור, אין שכן אחד זמין או עם רכב או כבלים והרכב לא מניע. דממת אלחוט, אין עם מי לדבר. הראש הרווקי, שלא לומר הפמיניסטי שלי דוחף לחפש פיתרון לבד, תתקשרי לשירותי הגרירה (שלוש שעות המתנה), תבדקי עם אנשים מסביב (נאדה), תבקשי מחברים (גורנישט). בפועל, אחרי שעה של ניסיונות, ושיחה אחת להתבכיין לאבא (הכותבת בת 30 פלוס), שגר שעה וחצי ממני, הייתי עדיין ברחוב, מחפשת תשובה…


כל הלחץ והדרמה הזו הייתה באמצע תל אביב, כן? מקסימום, מרימה הנד ברקס, דוחפת את הרכב קדימה כדי לא לחסום חניה ויושבת לשתות קפה ולנשנש קוראסון. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אילו כל זה היה מתרחש באמצע כביש מהיר עם שוליים צרים, בו נפש חיה לא תעז לעצור, ואם יעצרו – סכנת חיים.

Power Bag זו ערכה התנעה לכלי רכב והטענה של מוצרים עם חיבור USB, (שתי כניסות). 
הסוללה במשקל 420 גרם ובנפח 12,000mAh מסוגלת להתניע מצבר במכוניות בנזין וסולר (דיזל) עד נפח 3000 סמ”ק, ואף יותר.
ערכת ה-Power Bag Extra מכילה סוללה נטענת בנפח 16,500mAh, כבלים להתנעת מצבר, כבלים להתנעת סלולר, מטען לרכב, קומפרסור ו-8 מתאמים שונים להטענת מחשבים ניידים. משך הטענת הסוללה: 5 שעות. 
גם אם לא נעשה שימוש בסוללה, יש להטעין אותה אחת לשלושה חודשים (המלצת יצרן 6-8 חודשים), למשך 3 שעות, כדי שתהיה מלאה, או לפחות עם 75% סוללה בכדי להיות שמישה ומוכנה לפעולה ברגע האמת. היצרן מבטיח שעם שימוש נכון במוצר תאריך הסוללה חיים עד 3000 הטענות. לא רע.

סוללה המסוגלת להתניע רכב עד 2500 סמ”ק 
הערכה הנחמדה הזו יכולה לשמש גם טיילים או אנשים שישנים בשטח, יש את תאורת ה-לד שמאירה בכמה מצבים, וכניסות הUSB, לסמארטפון או לטאבלט, אם קשה לכם להתנתק מהעולם גם בבילוי בטבע. וקיימת תוספת קומפרסור, לניפוח צמיגים, גלגלי אופניים, כדורים ועוד. לרכישה בנפרד (99 ש”ח).
אם שאלתם את עצמכם, איך הסתדרתי באותו ערב באמצע הרחוב עם רכב דומם? ובכן, אחרי שנואשתי מלנסות להסתדר לבד, והקול הפמיניסטי דעך בראשי התקשרתי לבן הזוג שלי, בעלי, נכון לכתיבת שורות אלה, שהופיע תוך רבע שעה חמוש באופנוע זריז וידיים שנגעו במצברים ומגעים בחייהם, והניע לי את הרכב איכשהו, עד היום לא ברור לי איך. ויש מוסר השכל, או שיהיה לכם חבר/ה בעלי תושייה בחיוג המהיר ורצוי באזור, או בעל סמי-מוסכניק, או שתהיה לכם ערכת התנעה אישית בבגאז’. או שתחכו לגרר, כמובן. תחליטו אתם.   




איך מתניעים רכב בעזרת סוללת הטענה? ישנן הוראות מדויקות כיצד להשתמש בערכה, לבד ומיד. (ותמיד תוכלו למצוא סרטונים ביתיים שמציגים את סדר הפעולות בבירור.


לעוד מידע על ערכת Power Bag, תמונות, וסרטון ישראלי משעשע למדי היכנסו לאתר wemobile
יבואן: WE TRADE
מחיר השקה 
Power Bagי 299 ש”ח
מחיר השקה Power Bag Extraי 499 ש”ח

רוצה ערכת התנעה אישית לרכב? ספר/י לנו את הסיפור שלך.אין אחד שזה לא קרה לו. נכנס לאוטו, מנסה להתניע את הרכב וכלום לא קור…

Posted by ‎ענת דניאל – מלכת הכביש‎ on Wednesday, November 18, 2015

follow and like
fb-share-icon0

10 Replies to “ערכה להתנעת רכב Power Bag”

  1. נשמע כמו דבר מעניין ונחוץ ברכב כי באמת אי אפשר לדעת מתי נצטרך אבל הוא בהחלט יכול להציל את המצב.
    גם המחיר לא בשמיים לדעתי ואם את אומרת שפעם בשלושה חודשים בערך צריך להטעין אם לא היה בשימוש
    אותו אז זה לא נורא.
    תודה על ההמלצה המעניינת.

    אילן.

  2. לכל אחד יש את האהבה הראשונה, גם כשהוא יודע שהיא לא טובה בשבילו, עולה לו בבריאות וכסף, אבל לא יכול לוותר עליה..כזו הייתה הפיג'ו 205 שלי. איפה לא היינו (ונתקענו), בצפון,בירידות של סדום, בדרך אל אילת (וממנה) ובכל פיסת אדמה של ארץ ישראל.
    בשלב כלשהו הצטרפה לנסיעות הנתקעות החברה שלי ובסוף נאלצתי לבחור. מהפיג'ו נפרדתי בכאב לב לטובת רכב משפחתי שיביא בבטחה אותי ואת אשתי לכל מקום. אבל תמיד נשארת הפנטזיה לקנות שוב את האוטו שהיה האהבה הראשונה. אז בתור צעד ראשון בדרך, שלפחות יהיה איך לחלץ אותה ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 + 13 =