צ’ק אפ – רשת צמיגים עם אג’נדה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook


כל מי שיתאר לעצמו מוסך יחשוב על פיח, לכלוך ורעש. מלבד זה, מפגש עם אנשים משופשפים מאד עם משפטים קבועים אבל עם מחירים משתנים תלויי מין, צבע והתרשמות מהלקוח. עכשיו, בינינו, עם כל מה שתיארתי עד כה, מי ירצה להגיע למוסך מרצונו? לא אני. וזה לא ירתיע רק נשים מלהגיע, זה ירתיע גם גברים שלא יודעים מספיק על רכב או על תמחור. תודה לאל ולקדמה, לכל כלל יש יוצא מהכלל. בימינו יש חברות שמחליטות שהן מדברות לכלל האוכלוסייה, בעיקר לרוב, שחושש מאד להכניס את עצמו לסיטואציות האלה ולהוציא הרבה כסף בגלל חוסר ידע או ניסיון, ומנגיש את שירותי המוסך, החלפת גלגל, תיקוני רכב ועוד.

אחת מהן נקראת “צ’ק אפ” – רשת צמיגים שלקחה צעד קדימה בכל הקשור לצמיגים ושירות מוסכים. קודם כל, אם תיכנסו לסניפיה תטעו לחשוב שהגעתם לחנות ולא למוסך – התצוגה היא מאד סטרילית, צמיגים מסודרים בצורה קטלוגית בחדר מקורה, וג’אנטים מעוצבים תלויים על הקירות ומקשטים את הכניסה. הכי לא מוסך שתראו. 


לובי הכניסה ברשת צ’ק אפ 

 

צ’ק אפ. ככה לא נראה מוסך

 

מול מיצג הג’אנטים עומדת נציגה נחמדה בדלפק שמקבלת את פני הנכנסים, שואלת, מייעצת ומפנה לנותני שירות במקום. אם הלקוח יצעד כמה צעדים קדימה הוא יגיע ללובי המתנה או התרעננות בו יוכל לשבת בשולחנות “בית קפה”, לשתות קפה או משקאות קלים, ולצפות מבעד לזכוכית במכונית שלו מקבלת טיפול, החלפת צמיגים, או בדיקה במכון.  

כמו הזגוגית ממנה נשקפת המכונית בטיפול המוסך, מול עיני הלקוח, כך הרשת פועלת לשקיפות בכל הקשור לטיפול ומחירים. הם אחידים, קבועים, ולא תתקלו בהפתעות לא נעימות, או סכומים שלא חשבתם שתוציאו.
את המחירים תוכלו למצוא באתר, או לשאול נציגי שירות בסניפי צ’ק אפ השונים. 

כמו קריטריון השקיפות, ישנו ייחוד נוסף לרשת, מידע מידע ועוד מידע. אם תחפשו צמיגים אופציונליים לרכב שלכם, תוכלו לקרוא מפרט מלא על היצרן, שימושי הצמיג והתאמתו למכוניות כאלה ואחרות (יש צמיגים למכוניות ספורט, צמיגים לסופר מיני, למזג אוויר כזה או אחר). כמו גם צמיגים עם מדדי חיכוך, פיזור חום, רעש מהכביש ואחיזה באספלט, שונים זה מזה. על כל אלה תוכלו לקרוא באתר בפירוט ולבחון מה הצמיג המתאים ביותר עבור המכונית שלכם והשימוש שלכם ברכב, עוד לפני שהגעתם למקום להחליפו.

 



איך לקרוא צמיג, מתוך אתר רשת צמיגי צ’ק אפ

קריטריון פיתוח ופיזור חום בצמיג
A, B, C – שלוש רמות פיזור חום שונות, כאשר A זו הרמה הטובה ביותר לפיזור חום בצמיג.

קריטריון אחיזה של הצמיג (יכולת בלימה)
A, AA, B, C – ארבע רמות אחיזה בכביש, כאשר AA היא דרגת האחיזה הטובה ביותר.

על הצמיג תוכלו לראות גם את מידותיו, תאריך הייצור שלו, מדינת הייצור, שם יצרן, דגם, באיזה תו תקן הוא עומד (אירופאי או אמריקאי לדוגמא), רמת השחיקה שלו, המשקל המקסימלי שהוא יכול לשאת, לחץ האוויר המקסימלי שלו (כן, יש ניפוח יתר), ועוד. על כל אלה תוכלו לקרוא כאן.


חבילת ביטוח לצמיג
אז הנה לנו מוסך שדוגל בשקיפות, אם במחירים ובמידע. אבל מה העניין הזה עם הביטוח לצמיגים?
נראה שבצ’ק אפ החליטו לעשות צעד שאני אישית לא שמעתי עליו עדיין – לקוח שהחליף צמיג באחד מסניפי הרשת יזכה לביטוח לשנה על הצמיג, קבלת אחריות ותיקון תקרים לאורך כל חיי הצמיג שלכם, שירות החלפת צמיג עד הבית ועוד חבילת הטבות לצמיג, כן. נשמע משתלם ללקוחות, גם אם מחירי הצמיגים והשירות לא הכי נמוכים בשוק. יותר במקום טוב באמצע.



ביטוח לצמיג. כל הפרטים, כולל האותיות הקטנות



הצלע הנשית
כששמעתי שאחד ה”קודקודים” בחברה היא בעצם קודקודית – חן קריצ’בסקי, משנה למנכ”ל קבוצת אוטולוקס (בתוכה חברת צ’ק אפ)הייתי חייבת לדבר איתה ולראות כיצד היא פועלת כאישה מנהלת בחברה, וכיצד ההשפעה שלה באה לידי ביטוי.  


חן קריצ’בסקי, משנה למנכ”ל קבוצת אוטולוקס



מנהלת בתחום הרכב, אשמח לשמוע על החיבור שלך לעולם הזה.
“אם לומר את האמת, הקשר שלי לעולם הרכב הוא מקרי בהחלט. עד היום מרימים גבה ואומרים שזה המקום האחרון שהיו מצפים לראות אותי, בעולם ה”שחור”, הגברי של הצמיגים. בשעתו, שלחתי קורות חיים כשבפרסום מודעת ה”דרושים” דובר על “חברה מובילה בתחומה”, כך שהגעתי לראיון העבודה בלי ציפיות. בביקור הראשון שלי בחברה, במהלך הראיון, ראיתי שיש אווירה טובה ודינמיקה משפחתית, והחלטתי לתת לזה הזדמנות. ובכלל, השקפת העולם שלי היא שניהול זה ניהול, ולכן בכל תחום אפשר לפתח יכולות ניהוליות ולהגשים את עצמך. שמחה שהגעתי “בטעות” למקום הזה והתפתחתי ונחשפתי לתחומים חדשים. אני אולי היחידה מבין החברים שלי שקמה עם חיוך בבוקר וזה נכס”.

כיצד צ’ק אפ מנגישה את מוצריה ושירותיה לנשים?  
“אנחנו סבורים שמה שנכון לקהל הכללי נכון גם לנשים. בסופו של דבר, גם מרבית הגברים לא באמת מבינים יותר מדי בכל מה שקשור לצמיגים. גם נשים וגם גברים מחפשים בית עסק מקצועי, אמין והוגן, שרואה לנגד עיניו את צרכי הלקוח ומעניק אחריות מלאה על המוצרים והשירותים הניתנים בו”. 

“סניפי צ’ק אפ הם נקיים ומזמינים, עם אזור המתנה, פינת קפה ושירות אישי ומקצועי – דברים שמתאימים לכולם, גם לנשים”.

“אחד השירותים הכלולים בחבילת ההטבות של רשת צ’ק אפ הוא החלפת גלגל בדרך, שירות שלרוב נשים נוטות להשתמש בו יותר מאשר גברים, שמעדיפים במקרים רבות להחליף לצמיג הרזרבי בעצמם. כמו כן, החבילה כוללת תיקון פנצ’רים בחינם, וכל זה נותן לאשה תחושה שתמיד יש מי שמלווה אותה ויש לה כתובת ברורה ונוחה לפנות אליה. בנוסף, מאחר וסביבת העבודה במוסכים בכלל ובפנצ’ריות בפרט נוטה להיות גברית באופן אקסקלוסיבי כמעט לחלוטין, אנחנו מקפידים שבכל סניף תהיה עובדת אשה אחת לפחות, כדי לתת לנשים, לקוחות הסניף, תחושה נעימה יותר. אנחנו אכן שמים לב שנשים רבות מגיעות לסניפי צ’ק אפ ומרגישות בטחון ונוחות בקנייה שלהן”.

מיהו קהל היעד של צ’ק אפ לדעתך?
“קהל היעד של צ’ק אפ הוא כל מי שמחפש שירות מקצועי והגון לצמיגים. מקום אמין, שנעים לבצע בו רכישה מושכלת של צמיגים, מתוך מגוון אפשרויות המוצעות ללקוח, ולהמתין על כוס קפה באזור נעים וממוזג בעת שהעבודה מתבצעת. בנוסף, צ’ק אפ מציעה ערכים מוספים משמעותיים בדמות חבילת ההטבות הייחודית, ממנה נהנים כל לקוחות הרשת”. 

אתם מתכוונים לפעול עוד לקידום מוצרים ושירותים לקהל הנשי?
“אנחנו פועלים להרחבת מגוון המוצרים והשירותים, כדי לתת מענה כולל למשפחה ולבטיחות שלה. לדוגמא, לפני כמה חודשים הכנסנו לסניפים מושבי הגבהה לילדים לרכב (בוסטרים), ולאחרונה קיימנו מבצע ללקוחות מועדון Lifestyle, שמרבית החברים בו הן חברות, במסגרתו הצענו חבילה משולבת של בדיקות בטיחות, מילוי חנקן בצמיגים (לחסכון בדלק ושמירה על בטיחות הנסיעה) ומושב בוסטר במחיר אטרקטיבי במיוחד”. 


“קהל היעד של צ’ק אפ הוא כל מי שמחפש שירות מקצועי והגון לצמיגים”. חן קריצ’בסקי



אילו נושאים נמצאים בראש מעייניך, וכיצד את משפיעה על האג’נדה של צ’ק אפ, עם ובלי קשר לקהל הנשים?

“כבר בשלבי החשיבה הראשונים על הקונספט, הייתי מעורבת ביצירת ה-DNA של הרשת, באופן שבו הקונספט ישתקף לקהל שלנו, לרבות לקהל הנשי. האופן שבו המקום יעוצב – נקי, שקוף, מקצועי ואמין, שיתופי הפעולה ובכלל – התנהלות הרשת, מיצובה כרשת ייחודית, שמשנה את פני הענף ומצעידה אותו קדימה עם סטנדרטים שטרם נראו בארץ”.


חפשו את הסניף הקרוב אליכם


follow and like
fb-share-icon0

3 Replies to “צ’ק אפ – רשת צמיגים עם אג’נדה”

  1. בהחלט נראה כמו שינוי מרענן ומעניין רק חבל שאין סניף באיזור שלי כי אני בקרוב מחליף ארבע צמיגים אצלי
    ברכב כמו שאני עושה כל שנה. ראיתי באתר שם מוכרים גם מצברים אז שווה לבדוק גם את זה.

    תודה על הכתבה ענת.

    אילן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

6 + thirteen =