שלוש נשים רוכבות והתמכרות אחת לאופנועי הארלי דוידסון

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

המותג האמריקאי המחוספס והסופר גברי מושך אליו לא רק גברים. כתבת אורח על נשים רוכבות על הארלי דוידסון

נשים רוכבות על הארלי דוידסון

שימו בצד את הבדיחות הלא-מצחיקות על איך שנשים נוהגות. הבדיחה המגדרית הזאת כבר לא עובדת בשנת 2018, בטח לא עבור נשים שעובדות בתחום הרכב.

מתחת למעטפת הקשוחה של מעיל עור, מגני ברכיים וקסדה, תמצאו נשים רוכבות אופנועי הארלי דוידסון, שמכורות להארלי שלהן יותר מכל דבר אחר:

ספיר נתיב בעלת הארלי דוידסון "איירון". צילום: אלבום פרטי

ספיר נתיב סטודנטית בת 25, בעלת קילומטראז’ של שנה עם הארלי מדגם “איירון”, מספרת שלא מפסיקים לצלם אותה כשהיא עומדת ברמזורים ומזהים שמדובר בבחורה. היא הלכה לדייט והדייט שלה ביקש שהיא תעשה לו סיבוב. לאחרונה התחברה למועדון רוכבי ההארלי דוידסון: בכל שישי בימי הקיץ פותחים ליד סוכנות הארלי דוידסון בחולון קאנטות ומעמידים דוכן אוכל ומשקאות, להקה מנגנת שירי רוק אמריקאיים ברוח המותג.

"הייתי רוצה לראות יותר רוכבות". כנענית ריבלין. צילום: עופר חן

כנענית ריבלין, בת 60 שוטרת בדימוס רוכבת על הארלי דוידסון 20 שנים, לאחר שידיד שכנע אותה לעלות על ההארלי והיא נשבתה בקסמו. היא מספרת שגברים שרואים שאשה רוכבת, נותנים לה פתקים עם מספרי טלפון ומסמנים לה בהתלהבות. ריבלין אומרת, אמנם יש נשים רבות שמצטרפות לטיולים והן חלק מקבוצות רוכבי ההארלי, אך רבות מהן מורכבות ולא רוכבות. הייתי רוצה מאוד לשנות יחס זה ושיהיו יותר רוכבות. הכלי הזה שהיה שמור פעם רק לגברים, מתאים לכולם, גם מבחינת רמות המחיר, היום הארלי מתחיל ב69,400 ₪ וניתן לחלק ל60 תשלומים ולהגשים חלום.

"הארלי זו דרך חיים". טליה היברג. צילום: אלבום פרטי

טליה היברג בת 45 + 5 ילדים, חורשת את הארץ על ההארלי שלה. “הארלי זה יותר מאופנוע. זו דרך חיים ולייף סטייל. חיבור למועדון רוכבי ההארלי אומר השתתפות בטיולי המועדון של הארלי בכל סופ”ש שני, להיות חלק מקבוצה מיוחדת”.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × five =