שת”פ נולד: נהג המירוצים בר ברוך שגריר מותג Audi ישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

שת"פ מוטורי ייחודי (ומבורך) - בר ברוך נהג המירוצים המבטיח הוא שגריר אודי בישראל

הברירה הטבעית. בר ברוך

חטיבת Audi בישראל, מקבוצת צ’מפיון מוטורס, ממשיכה לתמוך בספורט המוטורי. חטיבת Audi בישראל חתמה על שיתוף פעולה עם נהג המרוצים הישראלי בר ברוך, שצפוי להיות שגריר Audi Sport בישראל.

ברוך בן ה-21, אחד מהכישרונות הישראליים הבולטים בתחום, הצטרף לאחרונה לקבוצת המרוצים הרשמית של Audi באיטליה ומשם הבחירה הטבעית של הצדדים לפעילות המשותפת.

ניב אורון, מנהל חטיבת Audi בצ’מפיון מוטורס: “בר ברוך הינו אחד המייצגים הבולטים לדור הכישרוני של הספורטאים המוטוריים שצמחו לנו בשנים האחרונות. ברוך, שנהג בשנה שעברה בקבוצת Lamborghini, עבר השנה למותג Audi עם פתיחה נהדרת לעונה ועתיד מבטיח לא פחות בקבוצת המרוצים של Audi Sport איטליה. החיבור טבעי לשני הצדדים, ואנו יותר משמחים לצרף אותו כחלק בלתי נפרד מהפעילות הספורטיבית שאנו מבצעים בארץ. כמי ששמים דגש על חיזוק מתמיד של הערך הספורטיבי עבור Audi ישראל, אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה הזה יעניק ללקוחותינו ערך מוסף”.

בר ברוך שגריר אודי ישראל

בר ברוך הוא הנהג הישראלי הראשון בקבוצת המרוצים של Audi ומטרת שיתוף הפעולה איתו היא לתמוך ולשפר את מעמדו של הספורט המוטורי בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה ישמש ברוך כשגריר של Audi Sport בישראל, ויקיים שורה של פעילויות בעבור לקוחות Audi Sport בישראל. מהרצאות עבור קהל לקוחות המותג, דרך ביצוע נסיעות מבחן בעבור לקוחות פוטנציאליים לרכבי ה- RS ובעיקר ה- R8, ועד אפילו ביקור במהלך התחרויות של ברוך באיטליה.

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “שת”פ נולד: נהג המירוצים בר ברוך שגריר מותג Audi ישראל”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twelve − six =