תכנית חיסכון – חמש מכוניות מנהלים עד 30 אלף ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מחפשים רכב מיד שנייה בתקציב מוגבל? חיפשנו ומצאנו לכם 5 מנהלים פופולריים במחירים סופר אטרקטיביים. שלא תגידו שאנחנו לא דואגים לכם

ניסאן מקסימה מודל 2005
מאת: אלעד לרך

שוק הרכב הישראלי רווי מאי פעם. בכל שנה מתווספים עשרות דגמים של כלי רכב חדשים, של מגוון יצרנים. בסך הכל, כרבע מליון מכוניות חדשות עושות את הקילומטרים החדשים שלהם על כבישי ישראל בכל שנה.

צמיחת שוק החדשות, משפיע על שוק המשומשות באופן ישיר, כשמדי שנה אלפי מכוניות ליסינג מסיימות את כהונתן בת השלוש שנים, והופכות למכוניות יד שנייה עם מחיר מאד אטרקטיבי, בשל ההיצע הגדול בשוק המכוניות המשומשות. 

להיות מנהל בשלושים אלף שקל 

בימים שכל אחד רוצה להיות ולהרגיש כמו מנהל, שווה לבדוק רכבים קצת אחרים מכל כלי הרכב הסטנדרטיים שאנחנו רואים ביום יום בכבישים. לחפור ולחפש כלי רכב שיתנו לכם קצת יותר ויעלו הרבה פחות.
אז חיפשנו ומצאנו. מצאנו את חמש מכוניות המנהלים מיד שנייה, עם המחיר האטרקטיבי ביותר בשוק. כמה אטרקטיבי? עד 30 אלף ₪.
הונדה אקורד 2005. מכונית מנהלים עד 30 אלף ש"ח
הונדה אקורד, מודל 2006

הדור הזה של האקורד נמכר בין השנים 2003-2008 והפך בעקבות “הדורות המייסדים” שלו להצלחה מסחררת. האקורד נמכר בווליום גבוה, ואפילו משטרת ישראל אימצה את הדגם הזה כניידות למשטרת התנועה (סמויות בצבע כסף, זוכרים?).
מרביתן נמכרו עם מנוע 2 ליטר המספק 155 כ”ס. נתון די מיוחד גם בימינו אנו. הישיבה ברכב נמוכה וקצת ספורטיבית, המנוע חזק והמהירות המירבית, שעולה על 200 קמ”ש הפכו אותה למבוקשת ואחת המומלצות שלנו.
וולוו S80
וולוו S80, מודל 2006
לדור הראשון של ה-S80 (במיוחד בשנים הראשונות) היו הרבה בעיות מכניות שבשנתונים שלאחר מכן, וולוו נתנו עליהן את הדעת ופתרו את מרביתן.
מדובר במכונית מרווחת, סופר נוחה, עם מנוע 2 ליטר טורבו המספק 180 כ”ס, שגם היום, 11 שנים אחרי, תתן לכם הרגשה שאתם מינימום שרים בממשלה.
רק לאחרונה הושק הנכד Volvo S90 בעולם, וכבר זכה להצלחה רבה, בעיקר בזכות שלל מערכות בטיחות מצילות חיים שהוטמעו בו. וולוו תמיד שמה את נושא הבטיחות בראש סדר העדיפויות, ולא בכדי, הסלוגן שלה הוא Volvo for life.
תא נהג. ניסאן מקסימה 2005
ניסאן מקסימה, מודל 2005

כולנו אוהבים עוצמה, אוהבים את הגודל והמרחב בכלי רכב. וכן, את העוצמה הזו אפשר להרגיש גם ברכב עם שורשים יפניים.

ניסאן מקסימה, נמכרה כאן בתחילת שנות האלפיים במספרים לא גבוהים, בשל מחיר גבוה. דגם ה-3 ליטרים, עם הספק של 200 כוחות סוס יעשה את העבודה, וייקח אתכם הרבה יותר מהר לאן שתרצו, בהשוואה לכל מיני מכוניות ליסינג של היום.
אז בעצם אתם מקבלים אמינות יפנית של ניסאן עם מרווח פנים גדול, נוחות, כיסאות מעור ועוד שלל שכלולים דאז, שהופכים את המקסימה למכונית מנהלים מומלצת במחיר מאד מאד אטרקטיבי.
טויוטה קאמרי 2006
טויוטה קאמרי, מודל 2006

הקאמרי זכתה לתואר מכונית המנהלים הנמכרת ביותר בארצות הברית במשך שנים ארוכות, מה שהפך אותה למעין סמל סטטוס אמריקאי ל”עממיות” (בארצות הברית).
לשם המחשה, הקאמרי בארצות הברית היא כמו המאזדה 3 שלנו. בעשרים אלף דולר בערך, מה צריך יותר ממנוע 2.4 ליטר, שבהחלט מספיק לפקקים של איילון, מרווח פנים כמו אורך המדבר באריזונה, ואמינות, נו, לא צריך להוסיף על זה. הקאמרי היא מכונית מפנקת שתספק לכם נסיעה חלקה ושיוט נוח, מה שמזכה אותה לגמרי בתואר “מכונית המנהלים” של ארץ הקודש.
שברולט מאליבו 2008. מכוניות מנהלים עד 30 אלף שקלים
שברולט מאליבו, מודל 2008

בדצמבר 2007 השיקו המנהלים מדטריוט את הדור הבא של המאליבו, מכונית המנהלים של שברולט. כבר שנים שהיא זוכה בחסדם של הנהגים בארץ האפשרויות הבלתי נגמרות, כי מאז ומתמיד היה לה את הקסם האמריקאי האייקוני הזה ששמור רק לה.
ונכון שהיא אף פעם לא הייתה החזקה ביותר בקטגוריה או המבריקה בקטגוריה, אבל היא תמיד הייתה שם (כבר בשנות השישים), ותמיד במספרים גבוהים ,שהעידו שבג’נרל מוטורס יודעים דבר או שניים על מכוניות מנהלים.
ההצלחה הגבוהה שלה גם על כבישי ישראל מביאה לכך, שתוכלו די בקלות למצוא לכם אחת כזאת מיד שנייה, ולהרגיש לגמרי מנהלים.

לחשוב מחוץ לקופסא 


חשוב לשים לב, היות ומדובר במכוניות בנות כמה שנים, סביר להניח שהקילומטראז’ הממוצע שלהן יעמוד על כ-150,000 ק”מ (זה נשמע הרבה, אבל לא עם המכוניות האלה).

כמו כן, יש בלאי וחלקים שמתיישנים עם הזמן והטיפולים עשויים להיות קצת יקרים לפעמים. אבל, וזה אבל חיובי – יש במכוניות הללו שפע מקום, הן נוחות, מלאות בסטייל, אלגנטיות, בעלות הספק מנוע גבוה, והרבה כח, ומעניקות לנהג תחושה של בוס. וכל זה בחצי מחיר מהמכונית החדשה והזולה ביותר בשוק.
מכוניות מנהלים של הדור הקודם יעשו את עבודתן נאמנה גם היום, ויענו על רוב הדרישות של הנהג הממוצע.
אז תתחילו לעשות סקר שוק, ותבדקו את האופציות שיש לקטגוריה הזו בשנתונים האלה להציע. ואם מצאתם אחת שמורה, תאמינו לנו – זכיתם.
follow and like
fb-share-icon0

7 Replies to “תכנית חיסכון – חמש מכוניות מנהלים עד 30 אלף ש”ח”

  1. לפני שנתיים קניתי ניסן פרימרה בת 8 שנים. גם היא נקראת מכונית “מנהלים”.
    זו היפנית הראשונה שלי. אני פשוט לא סובל את היפניות, אבל אחריה אני עוד יותר לא סובל אותן.
    רכב מרווח ונוח, אבל מלא בעיות חשמל
    ואולי הכי גרוע איכות גימור אפסית. הפלסטיקים מרשרשים ומקשקשים כל הנסיעה. על הפנים.
    אחרי חצי שנה נפטרתי ממנה לטובת אירופאית.

  2. יש לי הצעה להונדה אקורד 2006. מנוע 2.0, רמת אבזור בסיסית. יד שניה. מאה אלף קמ. שמורה ומטופלת בקנאות. מכיר את הבעלים. אני חושש מאחזקה יקרה לאורך הזמן ומביטוח מקיף יקר. האם שווה? אשמח לעצות מאלה שיודעים.

  3. פורד מונדיאו שנת 2008 יכולה להיכנס בקלות. מנוע 2300 סמק, נוחה בטירוף ובעיקר נותנת לך את התחושה של לא למהר הביתה, רק תיסע..
    חסרון? צמאון בלתי נדלה לדלק.
    יתרונות? נוחות נסיעה, ביטוח זול, מנוע חזק

  4. כתבה כל כך אופטימית,ודבר מרכזי לא נלקח בה בחשבון, צריכת דלק מפלצתית ברב הרכבים שציינת, נפחים גדולים+משקל עצמי גבוהה+ מנועים ותיבות הילוכים בטכנולוגיה ישנה = רכב ששותה דלק כמו מים..

  5. לא להתקרב לוולבו. היו לי שניים. בראשונה הלך טורבו, נתתי כוד צ׳אנס, בשניה הלך מנוע!!! (רכב שמטופל במורשה שנת 2013 עם 140 אלף קמ) הזוי! לא לקנות וולבו!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eighteen + three =