אודי e-tron Sportback 55 גרסת הקופה של האי-טרון ב-546,500 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

אודי e-tron Sportback 55 גרסת הקופה של האי-טרון ב-546,500 ₪
אודי e-tron Sportback 55 גרסת הקופה של האי-טרון ב-546,500 ₪

צ’מפיון מוטורס, יבואנית אודי בישראל, מרחיבה את היצע הדגמים החשמליים של המותג, ומשיקה גרסת קופה (Coupé) לדגם האי טרון – אודי e-tron Sportback 55, במחיר 546,500 ₪

 

“העתיד הוא חשמלי”: לאחר ההצלחה של השקת דגם ה- e-tron בישראל בתחילת 2019, Audi נשארת נאמנה בעקביות לקו האסטרטגי שלה על ידי הצגת הדגם השני בקו מוצרי e-tron. ה-Audi e-tron Sportback הוא SUV Coupe דינמי המציע הספק של עד 300 kW וטווח נסיעה של עד 381 ק”מ (במחזור WLTP). 

אודי e-tron Sportback מציע מרכב קופה בעל חמש דלתות ומראה דינמי וספורטיבי. כיאה לסגמנט C-SUV הוא מתאפיין במרווח נדיב, אורכו 490 ס”מ, רוחבו 193.5 ס”מ, גובהו 158.3 ס”מ  ובסיס הגלגלים בן 292.8 ס”מ. בחלקו הקדמי של הדגם השבכה הרחבה והמוכרת של מותג Audi ומצדיה יחידות התאורה המצוידות בטכנולוגיית Martix LED. בצידי הרכב מראות הצד מתכווננות, מתכהות ומתקפלות חשמלית, עם חימום וזיכרונות והשמשות האחוריות כהות. בגג הרכב חלון פנורמי, פסי הגג מאלומיניום וחלקו האחורי נמוך להשלמת המראה הספורטיבי. גלגלי הרכב מעוטרים בחישוקים בעיצוב 5 זרועות דינמי בגוון אפור קונטרסי עם צמיגי 255/50 R20.

 

תאוצה מ-0 ל-100 במצב Boost עומד על 5.7 שניות. אודי אי טרון ספורטבק

 

אודי e tron מכונית השנה והמכונית החשמלית של השנה 2019

 

ה-e-tron Sportback מאפשר מקדם גרר של 0.25 בלבד, נתון זה נובע בעיקר מתצורת הקופה הנמוכה ובשילוב המראות הוירטואליות (מוצעות כאופציה). בנוסף, הרכב מספק הספק מירבי של 408 כ”ס ומומנט שיא של 67.75 קג”מ (במצב Boost). נתון התאוצה מ-0 ל-100 במצב Boost עומד על 5.7 שניות בלבד. בנוסף, הדגם מאובזר במתלי אוויר אדפטיביים ובהיגוי פרוגרסיבי.

ה-e-tron SB הוא הרכב הראשון בעולם עם טכנולוגיית ה-Digital Matrix LED המוצעת כאופציה בהזמנה מיוחדת. טכנולוגיה זו מבוססת על DMD (Digital Micro Mirror Device) המוכרת מעולמות הקולנוע וכוללת כמיליון מיקרו-מראות זעירות המאפשרות שליטה בלתי מוגבלת על פיזור התאורה. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לנהג לקבל טווח ופיזור מרבי של התאורה מבלי לסנוור את שאר משתמשי הדרך, תוך התאמה לתוואי הכביש ובכך מעניקה לנהג ראות מיטבית.

היא מציעה פונקציות תאורה חדשניות – אור נתיב ואור התמצאות: בכבישים מהירים, אור הנתיב יוצר שטיח אור לפני הרכב תוך שהוא מאיר את הנתיב של הנהג בבהירות תוך התאמה דינמית לשינויי הנתיב, ובכך לשמור על ערנות הנהג. הטכנולוגיה מאפשרת בנוסף מגוון אפשרויות הקרנה ויצירת אנימציות דינמיות כגון Coming\Leaving Home, הקרנה על קיר או על הקרקע.

 

חישוקים בעיצוב 5 זרועות טורבינה עם צמיגי 265/45 R21. אודי e tron ספורטבק

 

חשמלית ושמה תשוקה: מפגש ראשון עם אודי e tron – סקירה

 

החלל הפנימי של ה-Audi e-tron Sportback מספק עיצוב תא נוסעים נקי ומתוחכם עם חווית המשתמש החדשנית של המותג הכוללת כסטנדרט שלושה מסכים בתא הנוסעים: שני מסכי מגע מתקדמים מערכת MMI Radio plus בגודל 10.1″, ממשק MMI Touch עם מסך בגודל 8.6″ ומסך נתונים Audi Virtual Cockpit בגודל “12.3 המחליף את לוח השעונים הקונבנציונאלי.

תא הנוסעים מציע גם מערכת שמע Audi sound system, ממשק BT, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרון לנהג ותמיכה לגב, ריפוד עור מדגם משולב, חבילת תאי אחסון, דיפונים בגוון אפור גפריט, תיפורי עור leatherette בדשבורד ובידיות הדלתות, חבילת תאורה פנימית וספי דלת בגימור אלומיניום.

נוסף לכל זה, תוצע חבילת Luxury הכוללת: מערכת שמע B&O עם 16 רמקולים בטכנולוגיית 3D Sound, Audi Music interface למושבים האחוריים, Audi Phone Box, מצלמת 360, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, ספי דלת מוארים בגימור אלומיניום וחישוקים בעיצוב 5 זרועות טורבינה בגוון אפור קונטרסטי עם צמיגי 265/45 R21.

בתחום הבטיחות, ה-e-tron Sportback מציע חבילת בטיחות מלאה עם שלל מערכות בטיחות אקטיביות המוצעות כסטנדרט: בקרת שיוט אדפטיבית, בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב, מערכת לזיהוי שטח מת, מערכת ניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית בעת חירום, מערכת עזר בתנועה צולבת, מצלמת חנייה אחורית וחיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם חיווי ויזואלי. 

 

מחיר האודי e-tron Sportback יעמוד על 546,500 ₪, בתוספת אגרת רישוי בסך 541 ₪.

 

*הנתונים המוצגים בהודעה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית אינם מתייחסים לנתוני רכב ספציפי אלא נועדו לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים. 

אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה. כמו כן, טווח הנסיעה, פליטת המזהמים וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה וטעינה, מזג אוויר, תנאי הדרך, גיל הסוללה ותחזוקת הרכב. קיבולת הסוללה ברכב חשמלי מצטמצמת לאורך הזמן ובהתאם לאופן השימוש. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

ten − eight =