אופנוע חשמלי: ZERO SR/S עם 110 כ”ס וטווח נסיעה עד 260 ק”מ

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
אופנוע חשמלי
ZERO SR/S אופנוע ספורט חשמלי ב-95,000 ש”ח

מטרו מוטור מכריזה על תחילת שיווק של האופנוע החשמלי החדש ZERO SR/S עם מנוע חשמלי בעל הספק של 110 כ”ס, טווח נסיעה עירוני של 260 ק”מ, ועד 175 ק”מ משולב, במחיר 95,000 ש”ח

 

מטרו מוטור, יבואנית אופנועי זירו החשמליים בישראל, מציגה את אופנוע הספורט טורינג החדש של ZERO, מותג האופנועים החשמליים הבינלאומי. 

ZERO SR/S הוא אופנוע ספורט טורינג חשמלי ועוצמתי עם עיצוב אווירודינמי חדש המפחית משמעותית את התנגדות האופנוע ומשפר את טווח הרכיבה של ה- ZERO SR/S ב- 13% בכבישים מהירים. מערכת בקרת היציבות המתקדמת מתוצרת BOSCH שתוכננה עבור כלי רכב דו גלגליים, מציבה רף בטיחות חדש והמנוע החשמלי השקט מייצר כוח זמין עם 110 כ”ס ומומנט קבוע ומרשים ביותר של 19.36 קג”מ. המערכת החשמלית פועלת ביחס העברה קבוע ללא מצמד או חלקים הדורשים טיפול והחלפה. 

ZERO SR/S החדש מצויד במערכת סוללות סגורה ומתקדמת ביותר ZF14.4 ליתיום-יון עם בקר טעינה חכמה המאפשר טעינה מלאה עד שעתיים, עם אופציה לקצר את זמן הטעינה לשעה וחצי עם מטען מהיר (CHANGE TANK). הסוללה מספקת טווח הרכיבה של עד 260 ק”מ בעיר ו- 175 ק”מ ברכיבה משולבת. בשדרוג סוללת הגיבוי טווח הרכיבה עולה  ב-25%.

הדגם מגיע לארץ בגרסת הפרימיום, עם חימום בידיים ומשך טעינה מקוצר של שעתיים בלבד, כמו כן, 5 שנות אחריות על הסוללה. 

למרות מגמת השוק ומחירי היבוא, אופנועי זירו שומרים על מחירם. מטרו מוטור משיקה את ZERO SR/S, האופנוע החשמלי במחיר השקה של 94,985 ₪. 

יותם אבירם סמנכ”ל מכירות מטרו מוטור: מותג זירו מאפשר לחברת מטרו, המובילה בשוק הדו גלגלי, לסמן את העתיד של הענף כולו. המנוע החשמלי העצמתי מציג את יחס העלות / הנאה הגבוה ביותר – חיסכון בעליות באפס פשרות. ה-  ZERO SR/S מגיע עם טכנולוגיה פורצת דרך. זה לא עוד אופנוע, זה העתיד! והעתיד כבר כאן…

 

השקה חגיגית של ZERO SR/S תתקיים במסגרת אירוע מכירות של כל דגמי ZERO ביום שישי הקרוב, 13.8.21, בין השעות 9:00 עד 13:00, בסניף מטרו סיטי, מנחם בגין 19 תל אביב. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

17 + 20 =