אסטון מרטין DBX רכב הפנאי הראשון של המותג ב-1,690,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

אסטון מרטין DBX רכב הפנאי הראשון של המותג ב-1,690,000 ש”ח

אסטון מרטין DBX רכב הפנאי שטח הראשון של המותג הבריטי אסטון מרטין, משווק באופן רשמי בארץ, במחיר 1,690,000 ש”ח

 

אסטון מרטין DBX הינו ה-SUV הראשון של היצרן אסטון מרטין, ומציג מגוון רחב של יכולות החל מדינמיקה של מכוניות ספורט ועד יכולות שטח, מעשה ידיהם של צוות המעצבים עטור הפרסים של אסטון מרטין בהובלת מאריק רייכמן.

הצוות יצר רכב שטח שאינו מתפשר על יופי או ביצועיו בשל מעשיות או שימושיות. הוא תוכנן בכדי לספק את הפרופורציות העומדות בקריטריונים ליופי שתמיד חלים על שפת הצורה של דגמי אסטון מרטין. הוא נוצר בכדי להיות אלגנטי, תכליתי וייחודי ביופיו הבלתי מתפשר, כאשר הצוות עבד קשה על מנת לספק תחושת בטיחות והגנה, תוך התמכרות לחוויית הנהיגה של DBX. 

DBX מגדיר מחדש את סגמנט רכבי השטח. אסטון מרטין פיתחה פלטפורמה ייעודית ל-DBX, דבר שנראה לעיתים רחוקות בסגמנט.

לדגם מנוע V8 טווין טורבו, נפח 4.0 בסוג דלק בנזין, עם 542 כוח סוס כאשר הוא מאיץ מ0- ל100 ב4.5 שניות. מהירותו המירבית 291 קמ”ש ובעל תיבת הילוכים אוטומטית הכוללת 9 הילוכים.

 

אסטון מרטין DBX רכב פנאי שטח ראשון לאסטון

 

אסטון מרטין ישראל
אסטון מרטין ישראל

 

מעבר למגוון הרחב של האפשרויות הזמינות לאסטון מרטין DBX היצרן התאים אוסף של אביזרים אשר יסייעו ללקוח להתאים את רכב השטח שלו לצרכיו בצורה מדויקת יותר.

DBX כוללת מערכת ADAS – Active Driver Assistance System המתקדמת, הכוללת מגוון רחב של מערכות, המותאמות כסטנדרט ברכב, להפעלת מערכות אלו ישנם 19 חיישנים שונים המאפשרים ל- DBX לפקח על סביבת הנהג תוך שימוש במידע זה כדי לשלוט בתכונות שונות לשיפור הבטיחות ולסיוע לנהג.

 

תא נהג אסטון DBX

 

 

תומר דותן ומאיר אוחיון, בעלי ‘אוטוארט’, היבואן בישראל, מסרו כי: “מדובר בדגם משמעותי מאוד עבור היצרן ככלל ועבורנו כיבואן בפרט הפותח אפשרויות חדשות לקהלי יעד רלוונטיים למותג. טרם תחילת השיווק קיבלנו פניות רבות לגביו וכעת ניתן סוף סוף לראות ולהרגיש את דגם ה-DBX כאן בישראל”.

 

מחיר שיווק רשמי 1,690,000 ש”ח

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eleven + 18 =