אספן וזייפן? ג’רי סיינפלד מואשם כי מכר פורשה מזויפת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ג’רי סיינפלד, קומיקאי, מולטי מליונר, חובב רכב ואספן מכוניות קלאסיות, מסתבך בתביעה מלאה בסימני שאלה  

ג’רי סיינפלד והפורשה 356 מודל 58 החשודה כמזויפת

ג’רי סיינפלד מסתבך – סיינפלד הקומיקאי המפורסם הוא חובב מכוניות אספנות מושבע, המחזיק באוסף מכוניות קלאסיות בשווי מיליוני דולרים.

ב-2016 הוא קיים מכירה פומבית בפלורידה ומוציא למכירה שלושה רכבי פורשה יוקרתיים מהאוסף שלו, אחד מהם הוא הפורשה 356 A מודל 58, מכונית ספורט קלאסית מאד פופולרית בקרב אספני רכב בשני עשורים האחרונים – בעלת מנוע בוקסר 1,600 סמ”ק, בקושי 60 כ”ס, גג נפתח והרבה סטייל וגרגורי מנוע ערבים לאוזן.

היפה הזו נמכרת לחברה אמריקנית ממנהטן, במחיר של מיליון וחצי דולרים, כולל עמלה, שכעת מאשימה את סיינפלד כי מכר לה פורשה מזויפת, לא אותנטית, ומבקשת את כספה כולל פיצויים שלא פורטו.

עורך הדין מטעם סיינפלד פנה אל התובעים ברצון טוב לסיים את הסיפור הזה ובמקרה ויתגלה שזה נכון להחזיר את הכסף במלואו. הוא מבקש מהם הוכחות לגבי טענותיהם, מבקש לדעת מה לא אותנטי בפורשה הקלאסית (שלדה, מנוע?), אך אלה מתעלמים ותובעים בכל זאת בבית המשפט הפדרלי במנהטן.

כך או כך, נראה שסיינפלד ועורך הדין שלו לא מודאגים מהתביעה, ובטוחים בצדקתם. כל מי ששמע על הפרשה נוטה להאמין שהיה זה סיינפלד הקורבן, שקנה את הפורשה מזויפת מלכתחילה.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × 3 =