נהיגה בדגמי ניסאן החדשים: אקס טרייל | קשקאי | ג'וק

ניסאן קשקאי 2025

ניסאן קשקאי החדשה 2025

 

שנתיים אחרי אירוע הנהיגה של JEEP באיטליה, אירוע ייחודי לעיתונאיות רכב שיזמה יצרנית הרכב סטלנטיס.

הוזמנו כולנו לאירוע נהיגה מטעם ניסאן העולמית. יש שיאמרו בתזמון מעניין ומסקרן במיוחד – בצל ימים קריטיים להמשך פעילותה של היצרנית.

ניסאן אירופה הוציא "קול קורא" לכ-82 עיתונאיות רכב השופטות בטקס בחירת רכב השנה הבינלאומי WWCOTY, טקס שנתי שנוסד ב-2009.

 

ניסאן דגמים

WWCOTY 2025

47 עיתונאיות רכב. WWCOTY

 

וכך, מצאנו את עצמנו, אני ועוד 46 עיתונאיות, רובן מאירופה, חודש ימים אחרי – בטירה עתיקה – 3/4 שעה מרומא, נפגשות שוב האחת עם השנייה,

ולראשונה, עם כמה מדגמי ניסאן החדשים: ניסאן אקס טרייל, ניסאן קשקאי, ניסאן ג'וק מתיחת פנים, וניסאן אריאה (אריה ARIYA) ניסמו.

להפתעתי, יש לומר, רוב הדגמים הגיעו כבר לארץ, מלבד האריאה ניסמו, שלא תגיע, גם לא בגרסה הרגילה. ניסאן אקסטרייל בדור החדש גם נחת כבר בישראל,

אבל לא בגרסת ה-4X4 המצוינת בה נהגנו. גרסה המכונה E 4ORCE, בעלת 3 מנועים חשמליים, ומנוע בנזין אחד, שכידוע לא מניע את הגלגלים,

אלא רק מונע ונע כדי להטעין את המנוע החשמלי באנרגיה. כך יוצא שהרכב חזק מאד וחסכוני בדלק.

 

ניסאן אקס טרייל 2025

גרסת 4X4 מוצלחת מאד – E-4ORCE. ניסאן אקס טרייל

 

גרסאות הנעה קשקאי ואקסטרייל באירופה:

ניסאן X-Trail

מנוע 1.5 VC Turbo 120 kW (163 כ"ס) מיילד הייבריד Hybrid
מנוע 1.5 e-Power 150 kW (204 כ"ס)
מנוע 1.5 ומנוע חשמלי e-Power (213 כ"ס) e-4orce

ניסאן קשקאי

גרסת מיילד הייבריד DIG-T (140 כ"ס)
גרסת מיילד הייבריד, תיבת CVT (158 כ"ס)
גרסת מיילד הייבריד (158 כ"ס) 4×4 תיבת CVT
גרסת E-POWER (190 כ"ס)

ניסאן קשקאי בישראל, החל מ-179,000 שקלים

ניסאן אקס טרייל בישראל, החל מ-210,000 שקלים

 

ניסאן ג'וק 2025

מולטימדיה חדשה ויותר טכנולוגיה. ניסאן ג'וק 2024-25 מתיחת פנים

 

הדור החדש של ניסאן קשקאי וניסאן אקס טרייל כאמור בישראל, שניהם קיבלו יחידת הנעה משופרת. עיצוב חיצוני מושך יותר, בעיקר העיצוב הייחודי של הקשקאי

החדש, אם כי החזית/גריל טיפה מוגזמת. חוויית הנסיעה בשני הדגמים החדשים השתפרה מהזיכרון הרחוק שנותר לי משתי המכוניות הללו.

הדור החדש מתהדר ביותר טכנולוגיה בתא הנהג, עם כניסת מסכי מולטימדיה גדולים 12.3", ולוח מחוונים דיגיטלי וצבעוני. יש מתג לבחירת מצבי נהיגה, מתג I

PEDAL לבלימה אוטומטית של הרכב, ברגע שמרימים את הרגל מדוושת הגז, וגם מצב נהיגה EV, שמאלץ את הרכב לנסוע רק על חשמל.

כמובן שהאופציה הזו תקפה לשניות בודדות, מכיוון שהסוללה, לפחות בקשקאי וג'וק קטנה מאד.

 

@queenoftheroad.il פגשתי את ניסאן אקסטרייל וניסאן קשקאי החדשים, גרסת הספורט של ניסאן אריאה ומתיחת פנים של ניסאן ג'וק #nissan ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש

 

הופתעתי גם מהנהיגה הזריזה ונחמדה מאד בניסאן ג'וק המחודשת (גם בג'וק יש I PEDAL) וזה עובד טוב, הרכב בולם את עצמו, בדיוק הנדרש, וכך לא צריך לבלום

בעצמנו. הופתעתי עוד יותר, ש-3 הדגמים הללו בישראל, ולא הגעתי אליהם כלל, בשל עומס הדגמים החדשים  ו"ים המתחרות" החשמליות שתפסו את כל תשומת

הלב שלנו. נסעתי עד איטליה כדי לפגוש בהן.

 

ARIYA NISMO

מלכת האירוע – ניסאן אריה ניסמן (חשמלית עד 429 כ"ס)

 

ניסאן אריאה ניסמו, מכונית, או נכון יותר, גרסת הביצועים החשמלית היא מכונית נהדרת, ונוחה להפליא. אוחזת, חזקה, שקטה מכל אספקט, עם תא נוסעים מרווח

בצורה יוצאת דופן. תאי הנהג והנוסעים של ניסאן, אפרוריים בדרך כלל, אבל הניסמו קיבלה שפע גימורים אדומים, וריפודים יפהפיים, שמכניסים לרכב

צבע וחריפות נדרשת. טווח ההספקים שלה נע בין 362-429 כ"ס, נתון מומנט של 57.1 קג”מ עד 61.2 קג"מ, בהתאמה. 2 גרסאות סוללה, עם קיבולת של 66 קוט”ש

או 91 קוט"ש ועד 480 ק"מ טווח חשמלי מוצהר WLTP. לצערי, ניסאן אריאה גם בגרסת הבסיס, וגם זו הספורטיבית לא ינחתו אצלנו.

 

ניסאן אריה

ניסאן אריאה ניסמו

ניסאן אריאה ניסמו ARIYA NISMO

קצת פחות אפור. תא נהג ניסאן אריאה ניסמו NISMO

ניסאן ארייה

תא נוסעים מרווח מאד. ניסאן אריאה

 

ניסאן חשמלית נוספת – ניסאן ליף אולי תגיע אלינו, אבל כדאיות השקתה בישראל עדיין נבדקת.

ולגבי מצבה של ניסאן ומצב המשא ומתן מול הונדה. שאלנו את אנשי ניסאן איפה עומד המו"מ, וענו לנו בחיוך קל בזווית הפה, שלא נאמרה המילה האחרונה – ניסאן

והונדה חזרו לשולחן המשא ומתן.

 

ענת דניאל

ענת דניאל - עורכת אתר הרכב והצרכנות 'מלכת הכביש' מהקמתו ב-2011. כתבת רכב וצרכנות, עורכת מוספים, ומובילת דעת קהל בתחום ב-14 שנים האחרונות. שופטת בטקס הבינלאומי השנתי לבחירת רכב השנה - Woman's world car of the year.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments