בסימן שאלה: הרכב האוטונומי של ג’נרל מוטורס נתקל בקשיים טכניים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

האם ההשקה של ה"קרוז" הרכב האוטונומי של ג'נרל מוטורס (GM) תדחה בגלל קשיים טכניים מהותיים? יצרנית הרכב האמריקאית מבטיחה שכל הכשלים יתוקנו בזמן

מתקשה בזיהוי הולכי רגל. הקרוז האוטונומית של ג'נרל מוטורס

הרכב האוטונומי של ג’נרל מוטורס (GM) – יצרנית הרכב הענקית מאמריקה, המכונה “קרוז”, נתקל בקשיים טכניים, שככל הנראה ידחו את השקתו הצפויה בסוף שנה הבאה (2019).

מהנדסים ב-GM דיווחו כי הרכב האוטונומי שלהם מתקשה לזהות אם עצמים שמופיעים מולו זזים או עומדים, כך למשל, אם יעבור בקרבת אופניים עומדים, הוא עלול להתבלבל ולעצור, גם כשאין כל סיבה לעצור. בנוסף, המערכת האוטונומית ברכב (מסוג שברולט בולט, ללא הגה, דוושות או נהג), לפעמים גם מדמיין אובייקטים, ומתקשה לזהות הולכי רגל, כך שהוא עדיין מהווה עדיין סכנה ממשית.

יחד עם זאת, ואף על פי כן, תעשיית הרכב כן מאמינה בפרויקט הרכב האוטונומי של ג’נרל מוטורס, ומושקעים בו מליארדים של דולרים – הונדה השקיעה יותר משני מיליארד דולר בפרויקט הרכב האוטונומי, וסופטבנק היפנית גם השקיעה קרוב ל2 מיליארד, אז הסירו דאגה מליבכם, הפרויקט רחוק מלהגנז. הוא אולי יידחה, אך כמות הכסף שמושקעת בו מבטיחה שהוא יצא לדרך ויושק לעולם.

ומכיוון שאף אחד לא רוצה להיות אובר, החברה שהמכונית האוטונומית שלהם דרסה והרגה הולכת רגל באריזונה, ב-GM מבטיחים לפתור את כל הכשלים הטכניים בקרוז, הרכב האוטונומי, וגם לעמוד בתאריך היעד ב-2019.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twelve + 19 =