ב.מ.וו M3 ו-M4 בגרסאות Competition (מנוע 3 ל’ 510 כ”ס) מ-760,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

דגמי הקצה ב.מ.וו M3 ו-M4 בגרסאות Competition משווקות בישראל – מנוע 3 ליטר, 6 צילינדרים עם הספק של 510 כ”ס, במחיר 760,000 ו-780,000 ש”ח בהתאמה

 

ב.מ.וו M3 M4
ב.מ.וו M3 ו-M4 בגרסאות Competition (מנוע 3 ל’ 510 כ”ס) מ-760,000 ש”ח

 

35 שנה לאחר שהוצגה BMW M3 לראשונה, חטיבת הביצועים של BMW מוכיחה שוב את היכולת לשלב בין עולם המרוצים לנהיגה יומיומית, עם אינטרפרטציה חדשה ליכולות דינאמיות, ביצועים חסרי פשרות וטכנולוגיה מתקדמת.

שני הדגמים מגיעים עם מנוע בנפח 3 ליטרים טורי שישה צילינדרים בטכנולוגיית M-TwinPower Turbo  בהספק של 510 כ”ס. דגמי ה-Competition מאיצים מ-0 ל-100 קמ”ש בתוך 3.9 שניות ומ-0 ל-200 קמ”ש בתוך 12.5 שניות. המהירות המקסימלית של שני הדגמים מוגבלת ל-250 קמ”ש.

הספק המנוע, יעילותו ויכולותיו נולדו הודות לשימוש ברכיבים מיוחדים שפותחו כדי לספק ביצועים מקסימליים. בלוק מנוע במבנה סגור ללא שרוולי צילינדרים מעניק לו חוזק גבוה בצורה קיצונית, המאפשר למנוע לפעול בלחצי בערה גבוהים כדי לשפר את ההספק. ציפוי מתכתי (WIRE-ARC IRON SPARY) ה”מותז” בחלל  הצילינדרים, מפחית למינימום את מקדם החיכוך ומסייע בעמידות ובהפחתת המשקל.

מכלול גל הארכובה מיוצר מסגסוגת ייחודית של מתכות קלות משקל. בנוסף, גל הארכובה עבר תהליך חישול אשר תורם לקשיחות ולעמידות יוצאת דופן בפני עיוותים. מאפיינים אלו סללו את הדרך לפיתוח הספק מרשים ומומנט אדיר. נוסף על כך, חלקים מסוימים בראש המנוע מיוצרים בטכנולוגיית הדפסה תלת-ממדית, תהליך המאפשר יצירת חלקי מנוע עם מורכבות מבנית גבוהה, תוך שימוש במינימום חומר גלם, לטובת הפחתת משקל ראש המנוע. יישום שיטות אלו מאפשר, בין היתר- יצירת תעלות קירור באופן המשפר את ניהול הטמפרטורה של המנוע בזמן עבודה.

 

ב.מ.וו M4 מחיר
ב.מ.וו M4 קומפטישן
ב.מ.וו M3 מחיר
ב.מ.וו M3

 

מנוע 

המנועים החדשים כוללים פיתוחים מרשימים אשר מגיעים גם הם ישירות ממסלולי המרוצים כגון מערכת משאבת שמן, משאבת מים חשמלית, מצננים אופקיים ומערכת פליטה ייחודית עם שסתומים אלקטרוניים המספקת צליל עשיר ומרגש. משאבת שמן המנוע למשל, שמשקלה הופחת, כוללת שני תאים נפרדים ותעלת שאיבה אינטגרלית. שלב יניקה נוסף מאפשר למשאבת השמן לשאוב את השמן דרך תא קטן יותר כאשר דרישות הסיכוך עולות. הדבר מבטיח אספקת שמן יעילה בכל שלב, גם במקרים שבהם הכוחות שפועלים על הרכב (התאוצה האורכית והצידית) גבוהים במיוחד.

תיבת הילוכים M-Steptronic  בעלת 8 הילוכים ו-Drivelogic, כוילה בקפידה למאפייני המנוע כדי לספק העברות הילוכים ספורטיביות במיוחד. תיבת ההילוכים מורידה הילוכים בעת בלימה בכניסה מהירה לפניות; המצערת האלקטרונית יודעת להתאים את מהירות המנוע לזו של תיבת ההילוכים (“גז ביניים”). מערך המתלים ADAPTIVE M SUSPENSION: חלוקת משקל מושלמת של 50-50, תכנון שונה לשלדה לטובת קשיחות מוגברת בכל נקודות המפתח. שימוש נרחב בסגסוגת אלומיניום לטובת הנמכת מרכז הכובד ושימור הקשיחות המבנית בזמן עומס.

הסרנים – הקדמי והאחורי הורחבו ותוכננו מחדש, כשמטרת העל היא נוחות נסיעה מקסימלית ביום-יום, עם היכולת להפוך למכונית מסלול חדה כתער – בלחיצת כפתור. עוד נעשה שימוש ברכיבי מתלה ייעודיים שתוכננו לדגם כגון בולמי זעזועים אלקטרו-מגנטיים-אדפטיביים, קפיצים ומוטות מייצבים אשר הותאמו וכוילו ברמה הגבוהה ביותר, על מסלולי המירוצים (מיראמס-צרפת, נורבורגרינג-גרמניה), בשילוב דגם ה-M4 GT3 של קבוצת המירוצים BMW-M אשר מתחרה בסבב העולמי למירוצי סיבולת.

מערכת היגוי M Servotronic עם תגבור משתנה מאפשרת את העברת מומנט ההיגוי המדויק בכל מצב באמצעות משוב מדויק ועדין מגלגל ההגה המשפר את יכולות הפנייה, כמו גם ביצוע פעולות תמרון וחניה במהירויות נמוכות וללא כל מאמץ.

קליפרים קבועים עם 6 בוכנות וצלחות בלמים במשקל נמוך (רוטורים מאווררים ומחוררים) בקוטר 380 מ”מ מלפנים ובקוטר של 370 מ”מ מאחור – קליפרים צפים עם בוכנה אחת (כולל בלם חניה). הקליפרים מגיעים עם לוגו M כאשר ניתן לבחור בגימור בצבע שחור או אדום.

דגמי ה-Competition זוכים לקבל חישוקי סגסוגת קלה מחושלים בעיצוב M (19 אינץ’ מלפנים, 20 אינץ’ מאחור) כסטנדרט עם צמיגי ‎275/35 ZR19 ו-‎285/30 ZR20.


M Drive Professional


מערכת ה-M Drift Analyzer יודעת לתעד את פעולות הנהג ולנתח את יכולתו לנהוג במכונית בפניות בצורה דינמית קיצונית ובמצבי היגוי יתר (דריפטינג). מערכת זו מתעדת את משך זמן הפעולה, את הקו ואת זווית ההחלקה האחרונה של הנהג (דריפט). מפורטת בעזרת אפליקציית BMW M Laptimer במכשיר הנייד שלו (Apple iPhone) ולשתף נתונים נבחרים באופן מקוון.

מערכת הפליטה פולטת צליל מרגש המדגיש את האופי הספורטיבי של המנוע ואת העברת הכוח הלינארית, והוא יוצר קשר ישיר בין המנוע והנהג. בחירה במצב SPORT או SPORT+‎ בעזרת הלחצן המתאים בקונסולה המרכזית גורמת לשינוי צליל מערכת הפליטה ולהתאמתו ליכולות הדינמיות של מערכת העברת הכוח.

 

BMW M3 M4
ב.מ.וו M3 וM4 תא נהג

ב.מ.וו M3

 

עיצוב 

משטחים שריריים ונקיים בשילוב קווים אווירודינמיים ואלמנטים עיצוביים ופונקציונליים הייחודיים לדגמי ה-M משתלבים בהרמוניה עם שפת העיצוב החדשה. ה-M4 מתאפיינת בגריל כליות גדול, אנכי ועמוק – אלמנט עיצובי עוצמתי המדגיש את האופי הספורטיבי של המכונית. גג קרבון מלא בשני הדגמים, דיפיוזר אחורי, צינורות פליטה מעוצבים, מחזירי אור אנכיים וצבעי השקה חדשים צהוב (Sao Paulo), אדום (Toronto) וירוק (Isle of Man).חלל הפנים הארגונומי, המודרני והיוקרתי – מעורר את הדמיון בעזרת אלמנטים עיצוביים M המכניסים את עולם המרוצים ישירות אל סביבת הנהג.

 

אבזור

פרט ליכולת הספורטיבית העילאית, הנשענת על יכולות ההתאמה האישית של כל מערכות הרכב השונות לדרישות הנהג, נשארים דגמי ה-M נאמנים למקורות הדגמים עליהם הם מבוססים, ומציעים תא נוסעים יוקרתי מרווח ומפנק, ורמות אבזור וטכנולוגיה גבוהות במיוחד.

  • חבילת ה-Driving Assistant Professional הכוללת מערכת מערכות בטיחות מתקדמות
  • פנסים ראשיים מסוג Bmw Laser Light אדפטיביים עוקבי פניה אשר כוללים אלומת אור גבוהה בטכנולוגיית לייזר המגיעה למרחק 600 מטר
  • בולמי זעזועים אדפטיביים המשנים את פעולתם בהתאם לתנאי הדרך ומצב הנהיגה
  • בלמי M מאווררים וקדוחים עם קאליפרים שחורים או אדומים לבחירה
  • מערך קישוריות מתקדם ID7 המורכב מלוח מחוונים צבעוני ברזולוציה גבוהה בגודל 12.3 אינץ’ וממסך מגע מרכזי בגודל 10.25 אינץ’
  • תצוגה עילית ייחודית מוקרנת וצבעונית עם אפשרות להצגת נתונים נבחרים
  • חבילת Parking Assistant Plus כוללת מצלמה היקפית ותצוגה תלת-ממדית מרוחקת
  • מושבים קדמיים M SPORT מתכווננים חשמלית עם זיכרונות במושב הנהג
  • ריפוד עור Merino במבחר גוונים
  • גג קרבון מלא

 

דגם נפח [סמ”ק] הספק מנוע בנזין [כ”ס] מחיר כולל מע”מ אגרת רישוי
M3 Competition 2993 510 760,000 ₪ 4719 ₪
M4 Competition 2993 510 780,000 ₪ 4719 ₪

 

 

 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × two =