דגמי פורשה 911 GTS החדשים – בישראל עד סוף 2021

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
פורשה 911 GTS

כשנה וחצי לאחר השקת ה-992, היצע דגמי פורשה 911 מקבל בברכה למשפחה את גרסאות GTS הספורטיביות החדשות. עתה, פורשה משיקה את הדור החדש של מכוניות הספורט הפופולריות – חזקות יותר, ייחודיות יותר מבחינה ויזואלית ועם דינמיקת נהיגה טובה, מנוע הבוקסר שישה צילינדרים מספק עתה 480 כ”ס (353 קילו-וואט), עם תוספת של 30 כ”ס… תשווק בישראל עד סוף השנה 

 

5 גרסאות חדשות מוצעות עתה במחיר התחלתי של 140,981 אירו. 

  • 911 קאררה GTS עם הנעה אחורית, בתצורת קופה או קבריולט.
  • 911 קאררה 4 GTS עם הנעה כפולה, בתצורת קופה או קבריולט.
  • 911 טארגה 4 GTS עם הנעה כפולה.

תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת 8 יחסי העברה של פורשה (PDK) או תיבה ידנית 7 יחסי העברה, יחד עם מערכת מתלים ייעודית לדגמי GTS הכוללת את מערכת הניהול האקטיבית Porsche Active Suspension Management (PASM) ומערכת הבלימה לביצועים גבוהים שהגיעה מה-911 טורבו, מבטיחים העברה מעולה של כוחות רוחביים ואורכיים. דינמיקת הנהיגה משתפרת אף יותר עם חבילת Lightweight Design, המוצעת לראשונה בדגמי GTS וחוסכת כ-25 קילוגרמים של משקל. 

העיצוב המאופק של הדגמים החדשים כולל אלמנטים שחורים במרכב ויחידות תאורה מושחרות. שחור הוא הצבע הדומיננטי גם בתא הנוסעים. מאפיינים רבים עשויים מ-Race-Tex מיקרופייבר ויוצרים אווירה דינמית ואלגנטית בעת ובעונה אחת. הדור האחרון של מערכת ניהול התקשורת Porsche Communication Management (PCM) מביא עימו שלל שיפורים בהיבטי הקישוריות וקלות התפעול.  

טכנולוגיה: שלדה מותאמת

מנוע הבוקסר שישה צילינדרים המוגדש בנפח שלושה ליטרים של ה-911 GTS החדשה מספק 480 כוחות סוס (353 קילו-וואט). המומנט המירבי הוא 570 ניוטון/מטר, תוספת של 20 ניוטון/מטר ביחס לדגם המוחלף. תאוצה מאפס למאה קמ”ש אורכת 3.3 שניות בלבד ב-911 קאררה 4 GTS קופה עם תיבת PDK כפולת מצמדים בעלת 8 יחסי העברה: שלוש עשיריות שניה פחות מאשר בדגם המוחלף. תיבת הילוכים ידנית עם 7 יחסי העברה ומהלך ידית קצר במיוחד זמינה בכל גרסאות ה-GTS כאלטרנטיבה לתיבת ה-PDK. 

מערך השלדה והמתלים, שנגזר מה-911 טורבו והותאם במיוחד עבור דגמי ה-GTS, עונה לדרישות הביצועים המחמירות ביותר. הודות למערכת ניהול המתלים האקטיבית Porsche Active Suspension Management (PASM) הסטנדרטית, הבולמים מגיבים לשינויים דינמיים במהירות האור. בגרסאות הקופה והקבריולט, מערכת PASM מגיעה כסטנדרט, יחד עם הנמכה של השלדה ב-10 מ”מ. הקונספט של קפיצי עזר מאחור מקורו בדגמי הטורבו של ה-911: הקפיצים הראשיים מתוחים בכל תנאי הנהיגה. השיכוך החוזר נותר ללא שינוי. שלדת ה-911 טארגה S 4 עם מערכת PASM משמשת את גרסת ה-911 טארגה 4  GTS.

מהנדסי פורשה התאימו גם את ביצועי הבלימה לביצועים המשופרים של ה-GTS על בסיס מערכת הבלימה לביצועים גבוהים של הפורשה 911 טורבו. חישוקי הסגסוגת השחורים בקוטר ”20 מלפנים ו-”21 מאחור בעלי בורג הנעילה המרכזי הגיעו גם הם מה-911 טורבו. מערכת הפליטה הספורטיבית המגיעה כסטנדרט מייצרת פסקול מרגש הודות לכיול ספציפי עבור דגמי GTS ו-וויתור על חלק מהבידוד הפנימי. 

 

פורשה 911

 

עיצוב חיצוני

שפע של אלמנטים שחורים או מושחרים מאפיין את דגמי 911 GTS. ב-911 טארגה 4 GTS, המראה הייחודי כולל גם את הגג האופייני לדגם וכיתוב “Targa”. אלמנטים נוספים הצבועים בשחור עם גימור משי כוללים את שפת הספויילר, חישוקי הסגסוגת בעלי הבורג המרכזי, פתחי האוויר במכסה המנוע וכיתוב “GTS” בדלתות ובחלק האחורי. חבילת עיצוב חיצוני זו הכוללת את כל הפריטים הללו ופריטים נוספים בגימור שחור מבריק, ניתנת להזמנה כאופציה. 

כל דגמי GTS כוללים את חבילת העיצוב Sport Design, עם גימור ייחודי לספי המרכב מלפנים, מאחור ובצדדים. מסגרת יחידות התאורה הראשיות ותאורת היום מושחרים, והמכונית מצוידת כסטנדרט בפנסים ראשיים עם תאורת LED ומערכת התאורה הדינמית Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). יחידות התאורה האחוריות ייחודיות לדגמי GTS. 

חבילת Lightweight Design:

דינמיקת הנהיגה משתפרת עוד יותר עם חבילת Lightweight Design שתהיה זמינה לראשונה בדגמי GTS. עד 25 קילוגרמים נחסכים על ידי שימוש במושבי Full Bucket מפלסטיק מחוזק בסיבי-פחמן (CFRP), זכוכית קלת משקל בחלונות הצד ובחלון האחורי, ומצבר קל משקל. המושבים האחוריים הוסרו גם הם. שיפורים נוספים לביצועים כוללים היגוי לסרן האחורי כסטנדרט כחלק מחבילה זו ונגיעות אווירודינמיות נוספות. 

תא נוסעים: 

הפרטים הספורטיביים של דגמי GTS נמשכים גם בתוך תא הנוסעים – הן פונקציונלית והן מבחינת המראה הוויזואלי. ידית העברת ההילוכים בתיבה הידנית האופציונלית בעלת 7 יחסי ההעברה קוצרה ב-10 מ”מ לטובת העברות הילוכים מהירות בהינף יד. גלגל הגה GT Sport כמו גם חבילת Sport Chrono עם בורר מצבים, יישומון Porsche Track Precision ותצוגת טמפרטורת צמיגים מהווים גם הם חלק מהסטנדרט. מושבי ה-Sport Plus בעלי הכוונון החשמלי ל-4 כיוונים מספקים תמיכה צידית ונוחות גבוהה. בידוד הרעשים הפנימי צומצם, מה שמגביר את האקוסטיקה המרגשת בעת הנהיגה. 

שלל מאפיינים בגימור Race-Tex מדגישים את האווירה הדינמית והאלגנטית. החלק המרכזי של המושבים, גלגל ההגה, ידיות הדלתות ומשענות היד, מכסי תאי האחסון וידית העברת ההילוכים, כולם מחופים בגימור מיקרופייבר. עם חבילת העיצוב הפנימי של ה-GTS, התפירה הדקורטיבית זמינה בצבעי אדום Carmine או Crayon כאופציה. חגורות הבטיחות וכיתוב GTS הרקום במשענות הראש, מד הסל”ד ושעון ה-Sport Chrono מגיעים כולם באותו צבע מנוגד. התוספות הדקורטיביות בלוח המחוונים ובדלתות הם בגימור קרבון מט עם חבילת העיצוב GTS. 

 

פורשה 911 נהג
תא נהג מתקדם וטכנולוגי יותר

 

תצוגה וקונספט תפעולי חדשים: עתה גם עם Android Auto 

הדור החדש של מערכת ניהול התקשורת Porsche Communication Management (PCM) כולל פונקציות נוספות חדשות ואופן תפעול פשוט וקל הרבה יותר מבעבר. אזור המגע בתפריט המדיה הוגדל, והתווספה האופציה לסידור מחדש של האריחים במסך הבית. הסייען הקולי המשופר מזהה עתה שפה טבעית וניתן להפעלה באמצעות הביטוי “Hey Porsche”. 

משתמשי iOS ואנדרואיד ייהנו מקישוריות מלאה. עם Apple CarPlay® ומעתה גם Android Auto, ניתן להשתמש בכל הפונקציות של הטלפון הנייד בדגמי פורשה 911 GTS החדשים.  

דגמי ה-GTS החדשים יגיעו לישראל בסוף 2021 וינחתו באולם התצוגה של פורשה ישראל, החושלים 8 הרצליה פיתוח.

מחירים: החל מ 1,175,000 ₪ 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × three =